Kunt ge ne keer gene meteowing (weerbericht)geven voor zondag in Allennes-les-marais.
25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
@Rock Rider,
Kunt ge ne keer gene meteowing (weerbericht)geven voor zondag in Allennes-les-marais.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik denk dat we al aan de 40 zitten.
1.Veeteeteetje
2.Veeteepeepeetje
3.Motorbiker
4.Slijkcrossertje
5.Traxer
6.Lok 36000
7.Cowboy Peter
8.Hanzi
9.Grote Plateau
10.Jocca
11.Rock Rider
12.Katrien20
13. XIII
14. Lichterveldenaere
15. Jefke85
16. Filiberke
17. Ratte
18. Moonie
19. santiago
20. signer
21. leffingenoartje
22. Moustache
23. Berre
24. Gelmir
25. Didier
26. Diego
27. De P
28. Almighty
29. FastFrank
30. Mr. T.
31. Moozemeiske
32. Speedy
33. The Voltman
34. Nesten??????
35. Casper
36. Jodelaietie
37. Den Toerist
38. Levensgenieter
39. Kleine Plateau
40. Katrien (van Hanzi)
41. Levi
42. Brozie
Doe daar nog wat Brigandbikers, Steenbakkers, Mtb Sint-Baafs-Vijve, Xinoff's (prijs voor de meest originele naam
), Herders, ... bij en ik denk dat we wat gaan meemaken daar in Frankrijk.
1.Veeteeteetje
2.Veeteepeepeetje
3.Motorbiker
4.Slijkcrossertje
5.Traxer
6.Lok 36000
7.Cowboy Peter
8.Hanzi
9.Grote Plateau
10.Jocca
11.Rock Rider
12.Katrien20
13. XIII
14. Lichterveldenaere
15. Jefke85
16. Filiberke
17. Ratte
18. Moonie
19. santiago
20. signer
21. leffingenoartje
22. Moustache
23. Berre
24. Gelmir
25. Didier
26. Diego
27. De P
28. Almighty
29. FastFrank
30. Mr. T.
31. Moozemeiske
32. Speedy
33. The Voltman
34. Nesten??????
35. Casper
36. Jodelaietie
37. Den Toerist
38. Levensgenieter
39. Kleine Plateau
40. Katrien (van Hanzi)
41. Levi
42. Brozie
Doe daar nog wat Brigandbikers, Steenbakkers, Mtb Sint-Baafs-Vijve, Xinoff's (prijs voor de meest originele naam
- Jefke85
- Mountainbiker
Zal een lang treintje worden op die single track van 10km! Wie zorgt er voor extra foto's, want van zo'n massale Vlaamse invasie moeten er beelden bestaanLichterveldenaere wrote:Ik denk dat we al aan de 40 zitten.
1.Veeteeteetje
2.Veeteepeepeetje
3.Motorbiker
4.Slijkcrossertje
5.Traxer
6.Lok 36000
7.Cowboy Peter
8.Hanzi
9.Grote Plateau
10.Jocca
11.Rock Rider
12.Katrien20
13. XIII
14. Lichterveldenaere
15. Jefke85
16. Filiberke
17. Ratte
18. Moonie
19. santiago
20. signer
21. leffingenoartje
22. Moustache
23. Berre
24. Gelmir
25. Didier
26. Diego
27. De P
28. Almighty
29. FastFrank
30. Mr. T.
31. Moozemeiske
32. Speedy
33. The Voltman
34. Nesten??????
35. Casper
36. Jodelaietie
37. Den Toerist
38. Levensgenieter
39. Kleine Plateau
40. Katrien (van Hanzi)
41. Levi
42. Brozie
Doe daar nog wat Brigandbikers, Steenbakkers, Mtb Sint-Baafs-Vijve, Xinoff's (prijs voor de meest originele naam), Herders, ... bij en ik denk dat we wat gaan meemaken daar in Frankrijk.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Dat zal ne serieuse goederentrein worden met al die wagonnetjes!!!!
Nu nog ne goeie machinist vinden om zo'n zware ballast mee te tsjoeken.
Lokske,als ge uw aangesproken voelt,ga uw gang.
Ik zal zeker mijn kodakske ne keer meebrengen.
Nu nog ne goeie machinist vinden om zo'n zware ballast mee te tsjoeken.
Lokske,als ge uw aangesproken voelt,ga uw gang.
Ik zal zeker mijn kodakske ne keer meebrengen.
- Traxer
- Kerstman
Hoeveel kunnen er op een bus???
Ik 'vrees' dat het daar een leuke boel gaat worden...
@ Cowboy Peter: als ik je zaterdag niet tref, je kaartje zal er zondag zijn (dubbel)
@ veeteeteetje: hoeveel moet je er nog hebben? maw: hoe goed is de wasmachine?
@ katrien20, XIII en lichterveldenare: ik probeer morgenochtend of het fietsrek nog werkt...
@lok32000000001: 't zal nen traaage chaufeur moeten zijn, zondag...
@grote plateau: steek maar een klein plateauke (of een singlespeed
)
@rock rider: nen nieuwen nodig onder het zadel... ?
@iedereen: heel erg graag tot zondag!
Ik 'vrees' dat het daar een leuke boel gaat worden...
@ Cowboy Peter: als ik je zaterdag niet tref, je kaartje zal er zondag zijn (dubbel)
@ veeteeteetje: hoeveel moet je er nog hebben? maw: hoe goed is de wasmachine?
@ katrien20, XIII en lichterveldenare: ik probeer morgenochtend of het fietsrek nog werkt...
@lok32000000001: 't zal nen traaage chaufeur moeten zijn, zondag...
@grote plateau: steek maar een klein plateauke (of een singlespeed
@rock rider: nen nieuwen nodig onder het zadel... ?
@iedereen: heel erg graag tot zondag!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik ga alleszins ook mijne kodak meebrengen! Misschien film ik wel iets ook... We zullen zien... 
- lok 36000
- Mountainbiker
Inderdda vtt'tje die TT's aldaar zijn veel minder profesioneel in elkaar gebokst, we zijn in ons Belgenlandje inderdaad serieus verwend. Maar die God schept de dag en moeder de soep mentaliteit is zalig. Ook zullen die Nordisten niet snel iemand van de baan rijden ze zijn over het algemeen veel verdraagzamer dan de doorsnee jachtige Vlaming. Maar ik steek dus de grens over voor de parcoursen, de rest is bijzaak voor mij.
Sorry voor het storen maar ik weet dat de fanatiekste bikers hier aan het werk zijn.
Ik ben organisator van den nieuwen tt in Waregem en heb een vraagske voor jullie. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het echt ploeteren is, dit stuk ligt echter aan het begin van een splinternieuwe offroad zone. Wat wij als organisatoren gingen doen is de keuze laten aan de biker ofwel erdoor(real one's) ofwel errond. Als ge mij kunt adviseren op het topic van onzen tocht zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
Ik ben organisator van den nieuwen tt in Waregem en heb een vraagske voor jullie. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het echt ploeteren is, dit stuk ligt echter aan het begin van een splinternieuwe offroad zone. Wat wij als organisatoren gingen doen is de keuze laten aan de biker ofwel erdoor(real one's) ofwel errond. Als ge mij kunt adviseren op het topic van onzen tocht zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
- lok 36000
- Mountainbiker
Als hen de keuze laat moet iedereen toch wel tevreden zijn hé.supernova wrote:Sorry voor het storen maar ik weet dat de fanatiekste bikers hier aan het werk zijn.
Wel duidelijk aanduiden in het betreffende geval zodat het voor iedereen goed zichtbaar is en ze niet moeten afkomen met: "dat heb ik niet gezien".
Alvast veel succes zondag en dat er een mooi deelnemers aantal mag genoteerd worden; het is niet omdat wij nu eens ergens anders heen gaan dat we een ander zijn succes niet gunnen hoor.
supernova wrote:Sorry voor het storen maar ik weet dat de fanatiekste bikers hier aan het werk zijn.
Goed geprobeerd