Schotland

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Toto
Mountainbiker

schotland

Post by Toto »

Ik ben in 2004 naar Schotland geweest,en daar ben ik van kust naar kust gereden(west-oost).Dwars door de highlands,en dat was wel tof.
Maar het allerbeste(en mooiste) voor te rijden zijn zeker en vast de 7stanes.
Dat zijn 7 bikeparken in het zuiden van Schotland,die allen voor het grootste gedeelte met de hand zijn aangelegd.
Op singletracks waar we hier in Belgie(Ardennen)alleen maar van kunnen dromen.Dit jaar is mijn reis al geboekt in juli,ik ga voor 2 weken me eens goed uitleven.
Ik ben er bijna zeker van dat ik volgend jaar terug zal gaan naar de 7stanes,alleen zoek ik voor dan nog een bikepartner.
Dus als iemand geintresseerd is laat maar iets weten.
ssteegmans@yahoo.com
djaggerke
Mountainbiker

Post by djaggerke »

is er ondertussen iemand wezen mtb'ken in schotland, ben van plan om in jullie te gaan. In eerste instantie om whisky distillerijen te bezoeken maar neem mss mijn mtb ook mee
fets
Mountainbiker

Post by fets »

Een dikke aanrader: EDRADOUR !
De kleinste distileerderij van Schotland, super ontvangst en rondleiding. En lekkere whisky natuurlijk :drunk:
slokkie
Mountainbiker

Post by slokkie »

Wij , ik en 3 collega's , gaan in juni 3 dagen de trails rond Fort William eens uitchecken.Het is gemakkellijk bereikbaar en the bed and breakfast 's zijn vooerzien om MTB ers als gasten te hebben ,
Dit schijnt een heel goede streek te zijn
Post Reply