Ham is nie zover van Kasterlee langs het kanaal.
Wie rijdt er bij een club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
We proberen zowa iedereen 'content' te stellen. Van tochtjes 'ronde van het waasland' tot marathons in het buitenland (vielsalm, willingen, roc d'azur, vulcan bike, st-wendel). Theux, Bouillon, zijn de klassiekers, maar ik zal je de huidige kalender eens mailen. Gans de club rijdt tangissart, maar niet iedereen doet de massastart (want da betekent extra vroeg vertrekken) à propos, momenteel is de kalender wel te raadplegen hoor.. Kijk ook zeker eens naar de foto's van ons jaarlijkse stageweekend naar borzée (la roche). Iedereen heeft 100% vrijheid en rijdt waar en wanneer hij wil.
greetz!
greetz!
Hebben jullie een websitje ofzo... ?GC wrote:Ik ben aangesloten bij MTB TEAM FORZA uit Turnhout.
Geen echte club, maar gewoon een groepke bikers van verschillende niveaus, die elke zondag een TT rijden, en in de zomer elke dinsdagavond het parcours Kasterlee, Lichtaart, Herentals, .....
We hebben wel onze eigen tenukes met sponsors.......
We hebben 1 gezamelijk vertrekpunt en verder zien we wel.....
-
Bö Hanssön
- Mountainbiker
Post by Bö Hanssön »
Hoeveel kost lidmaatschap typisch voor een jaar? Naar 't schijnt zou het ook mogelijk zijn om in clubverband een soort van groepsverzekering te nemen tegen diefstal van je fiets... Klopt dat?
- bam-bam
- Mountainbiker
club
ben WEL lid van een club, mijn 1e jaar (WAC-team Hoboken). Het is een wegclub omdat ik geen MTB-club vond die aangesloten is bij de bond (voor wedstrijden).
Ik trainde dit seizoen met de niewelingen (jongens) (en da ging al rap genoeg!
), kwam ook omdat ik nog nooit op de weg gereden had. En zelf 1x per week in't bos.
Ben ook nog lid van een 2e (vrienden)club. In de zomer op de weg en 's winters toertochten. (www.saman.be ? Denk ik)
Ik trainde dit seizoen met de niewelingen (jongens) (en da ging al rap genoeg!
Ben ook nog lid van een 2e (vrienden)club. In de zomer op de weg en 's winters toertochten. (www.saman.be ? Denk ik)