24/02/07 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
keftje
Mountainbiker

Post by keftje »

ok thx biker steven.Ik heb de 35 km gereden met de VTT Kemmel.Kvond het wel erg zwaar zenne.denk je dat het iets gelijkaardigs is?
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Heb deze reeds meerdere keren gereden en het is steeds een leuke tocht. Als het even kan (en de fiets op tijd terug klaar geraakt) mag je me hier ook verwachten.
NL
Mountainbiker

Post by NL »

Gisteren een beetje ondoordacht het parcours op het forum geplaatst en één helling vergeten!

Na de Kemmelberg volgt voor alle drie de afstanden nog de Monteberg. Niet onoverkomelijk want op asfalt, maar toch een extra kuitenbijter.

Wie vragen heeft, stelt ze maar. Ik probeer ze in de mate van het mogelijke te beantwoorden.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ik kom ook nog ne keer af . 'k geloof da'k deze ook al enkele keren gereden heb. Dat de meeste beklimmingen onroad zijn zullen we maar vergeven , gelet op de huidige weersomstandigheden. Als de afdalingen maar offroad zijn.
NL
Mountainbiker

Post by NL »

Het is niet zo dat je meestal op een verharde weg bergop zult rijden. Zeker niet als je kiest voor 35 of 45 kilometer. :-D
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

NL wrote:Het is niet zo dat je meestal op een verharde weg bergop zult rijden. Zeker niet als je kiest voor 35 of 45 kilometer. :-D
zo horen we het graag =D> .als meer dan de helft bergop offroad is zal 'k misschien mijne crossband steken, kwestie van zeker grip te hebben. enig nadeel: bij steile bergop onroad heb ik dan gene grip.
We zullen zien welk weer de volgende dagen brengt.
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

De Monteberg, enen om met de groten plateau omhoog te rijden. Allé, voor mij dan toch :wink:
boskanter
Mountainbiker

Post by boskanter »

DIKKEBUS , meer dan de moeite waard !!!
Is één der mooiste ritten van W-VL . Lag Dikkebus in het midden van W-VL , er kwamen zeker meer dan 1000 bikers op af .
Goede organisatie , dus allen daargeen .
BartN
Mountainbiker

Post by BartN »

vorig keer =D> dik in orde dus mij zien ze dees jaar opnieuw terug.
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

Wordt er net zoals de TT in Kemmel gekeken of alles er berijdbaar bij ligt? Kwestie van baggerstroken waar iedereen te voet staat te vermijden. Liever iets minder onverhard , dan gesukkel en gevloek te voet.
Post Reply