ik plak mijn tepels af met "Mefix"
= tape, zacht en elastisch, met hoge luchtdoorlaatbaarheid
een rolletje van 2,5cm x 10 meter
knip daar telkens ongeveer 2,5cm vanaf opdat ik een vierkantje bekom
daar kan ik dus 200x mee gaan fietsen
onder de douche met warm water lost de lijm op, en krijg je dat er pijnloos vanaf
dit werd bij ons vroeger vrij veel gebruikt in de atletiek (marathonlopers)
Pijnlijke tepel(s) na het fietsen
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- tsjieppe
- Mountainbiker
Re: Pijnlijke tepel(s) na het fietsen
Groene duivel-klevers (tegen wratten en eksterogen) op je tepels. Niet vergeten de groene zalf te verwijderen en te vervangen door vaseline!!Stuntman wrote:Had er dit weekend weer serieus last van, pijnlijke tepels na het fietsen! Het gebeurt soms dat ik er last van heb zelfs als ik plakkers aanheb.
Zijn er eigenlijk nog andere hulpmiddeltjes dan plakkers over de tepel plakken tijdens het fietsen?
Grtz
@HubertjeHubertje wrote:Had ik heel vaak bij basket. Bij mtb nog nooit last v gehad..
Zouden wij ( Kjeis Oat) U moeten kennen. Wij zijn nl. een MTB ploegje van bijna allemaal ex basketters uit Hulshout?
Oh ja, om pijnlijke tepels tegen te gaan is vaseline inderdaad het gemakkelijkste. Deed ik vroeger ook altijd.
Die groene duivelklevers zijn toch voor het verwijderen van wratten en eksterogen. Tenzij je helemaal van je tepels af wil geraken zou ik dit niet uitproberen.Groene duivel-klevers (tegen wratten en eksterogen) op je tepels. Niet vergeten de groene zalf te verwijderen en te vervangen door vaseline!!
Grtz
- tsjieppe
- Mountainbiker
[quote="dimal"][quote]
Groene duivel-klevers (tegen wratten en eksterogen) op je tepels. Niet vergeten de groene zalf te verwijderen en te vervangen door vaseline!!
Grtz
[/quote]
Die groene duivelklevers zijn toch voor het verwijderen van wratten en eksterogen. Tenzij je helemaal van je tepels af wil geraken zou ik dit niet uitproberen.[/quote]
Dimal,
Ge moet niet alleen de eerste twee woorden van een topic lezen, dan zult ge het wa beter verstaan. Op nen TT volgt ge toch ook al de pijlkes?? (hoop ik toch)
Grtz
Groene duivel-klevers (tegen wratten en eksterogen) op je tepels. Niet vergeten de groene zalf te verwijderen en te vervangen door vaseline!!
Grtz
[/quote]
Die groene duivelklevers zijn toch voor het verwijderen van wratten en eksterogen. Tenzij je helemaal van je tepels af wil geraken zou ik dit niet uitproberen.[/quote]
Dimal,
Ge moet niet alleen de eerste twee woorden van een topic lezen, dan zult ge het wa beter verstaan. Op nen TT volgt ge toch ook al de pijlkes?? (hoop ik toch)
Grtz