het was een mooie tocht.
er valt inderdaad meer uit de streek te halen, maar de organistoren hebben volgens toch goed hun best gedaan om er het beste van te maken !
onderweg nog enkele bekenden tegengekomen, en de zon mocht wel net iets meer van de partij zijn geweest!
18/02/2007 Neeroeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voor mij is het ook tegengevallen.
Eigen schuld, ik moet ergens in het begin ergens een splitsing hebben gemist
. Misschien iets te maken met die schoon madam die in de buurt rondreed
Tot mijn verbazing kwam de bevoorrading heel vlug, toen wist ik het wel.
Omdat ik zo laat was vertrokke, heb ik het daar maar bij gelaten aan de finish.
Ge zult mij dus zeker terugzien volgend jaar, ik heb nog wa te goed
Tot de volgende
Eigen schuld, ik moet ergens in het begin ergens een splitsing hebben gemist
Tot mijn verbazing kwam de bevoorrading heel vlug, toen wist ik het wel.
Omdat ik zo laat was vertrokke, heb ik het daar maar bij gelaten aan de finish.
Ge zult mij dus zeker terugzien volgend jaar, ik heb nog wa te goed
Tot de volgende
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Het was een heerlijk tochtje , met heerlijk weer , wat moet je meer hebben !!
Mooie bevoorrading , voor sommige wat laat , dat kan !!!
51 km gereden , 24.8 AVS , ik ging tevreden naar huis !!!
Zeker tot volgende keer !!

Mooie bevoorrading , voor sommige wat laat , dat kan !!!
51 km gereden , 24.8 AVS , ik ging tevreden naar huis !!!
Zeker tot volgende keer !!
besluit: deze omgeving betreft een prachtige streek, Misschien zijn er iets meer single-tracks en beklimmingen mogelijk, maar ik zag dat er ook een wandeltocht ergens in de buurt van opoeteren was en misschien mochten we deze niet storen. Ik vond het een prima organisatie
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
ik heb ze gelogdFlip FSR wrote:Die in da blauw frakske hierboven heeft ook niet veel nachtrust gehad geloof ikOf zou dat van die "pillekes" zijn?
![]()
't Was een fijn tochtje, goede bevoorrading en zeker 10% van de deelnemers reed zonder helm, COOL![]()
![]()
Eentje net voor ons die dan ook eens merkte dat dikke takken harder zijn dan lege hoofden, waarvan akte![]()
Wij hebben ons in ieder geval kostelijk geamuseerd, volgend jaar weer.
Oh ja, heeft er iemand de track gelogd? Ikke GPS vergeten
wij hebben zelfs iemand met ze jeansbroek zien rijden, met zen portefeulle er nog in, ook zonder helm
bevoorrading zo laat vond ik niet erg, vind het altijd plezanter da ze over de helft staat, moet ge zover niet meer.
Heb trouwens 301hm's gemeten op de 48km
de tocht van Opoeteren in de zomer vond ik wel beter, vond parcour soms wat saai
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Wel wel, uwe Avatar komt me erg bekend voorBivy wrote:Hoi bikers, heeft er iemand een idee van de hoogtemeters op deze TT?
het was een mooie tocht samen
met k2-er en headshot we hebben zo 48km er waren ook mooie meisjes aan de bevoorranding van AQAURIUS
er valt inderdaad meer uit de streek te halen, maar de organistoren hebben volgens toch goed hun best gedaan=D>
om er het beste van te maken !de douches waren ok want water lekker warm 
er valt inderdaad meer uit de streek te halen, maar de organistoren hebben volgens toch goed hun best gedaan=D>
Staat op kraksontracks dankzij nr. 56Flip FSR wrote:Die in da blauw frakske hierboven heeft ook niet veel nachtrust gehad geloof ikOf zou dat van die "pillekes" zijn?
![]()
't Was een fijn tochtje, goede bevoorrading en zeker 10% van de deelnemers reed zonder helm, COOL![]()
![]()
Eentje net voor ons die dan ook eens merkte dat dikke takken harder zijn dan lege hoofden, waarvan akte![]()
Wij hebben ons in ieder geval kostelijk geamuseerd, volgend jaar weer.
Oh ja, heeft er iemand de track gelogd? Ikke GPS vergeten