24/02/07 Dikkebus
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the voltman
- Kerstman
Een kort overzicht van de heuvels in het parcours:
25 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg en Kemmelberg
35 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg, Zwarteberg, Sulferberg, opnieuw Rodeberg en Kemmelberg
45 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg, (tweemaal) Zwarteberg, Sulferberg, opnieuw Rodeberg en Kemmelberg
We hebben zoals elke winter gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden goed berijdbaar blijft.
25 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg en Kemmelberg
35 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg, Zwarteberg, Sulferberg, opnieuw Rodeberg en Kemmelberg
45 kilometer: Scherpenberg, Rodeberg, (tweemaal) Zwarteberg, Sulferberg, opnieuw Rodeberg en Kemmelberg
We hebben zoals elke winter gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden goed berijdbaar blijft.
- Jefke85
- Mountainbiker
Dus veel op de weg? Of ga ik hier wat te kort door de bocht?NL wrote:....
Ik heb er geen probleem mee op de weg te klimmen, mag ook niet te veel zijn, maar heb toch vooral liefst de afdalingen offroad.
Veel succes met jullie organnisatie!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik ben nog twijfelachtig voor zaterdag(hangt van de rug af)
Zondag ben ik wel paraat.
Zondag ben ik wel paraat.
-
the iceman
- Mountainbiker
Post by the iceman »
ik zal er ook zijn met twee nieuwe talenten
dikkebus zal een goeie vuurdoop zijn 
- biker steven
- Mountainbiker
Post by biker steven »
@ keftje: alles is te doen, als je niet zeker bent, rij dan de eerste helft rustig. als je nog over hebt kun je dan nog doorvlammen
Ik zal er zeker zijn. Ik denk dat sommigen tevreden zullen zijn dat het via alsvalt soms bergop is. want de heuvelzone mag je niet onderschatten
Ik zal er zeker zijn. Ik denk dat sommigen tevreden zullen zijn dat het via alsvalt soms bergop is. want de heuvelzone mag je niet onderschatten