25/02/07 Nieuwenhove (Waregem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

mancebo wrote:
Fredrik wrote:Aan de mensen "Pietje" die alles willen afbreken, stel ik voor om eens een TT zelf te organiseren. :evil:
Heb de indruk dat er te veel mensen, die ik geen bikers wil noemen, te kritisch worden.
Op den duur willen ze 3 bevoorrdingen op 50 km voor 1 euro of zo iets.
Ik kan er niet meer bij!!!!
=D> =D> volledig met eens
de vtt's van de toekomst :
men krijgt 5 euro als je wil komen
pijltjes zijn 1vierkante meter groot, en een rood lint wordt over gans het parcours gespannen.
men kan kiezen uit 15 afstanden
alle gevaarlijke overgangen zijn bewaakt door de federale politie
mobiele bevooradingen die je via sms kunt bereiken, zoveel je maar wilt
uw vélooke wordt volledig afgespoten en tip top in orde geplaatst door een technische dienst, alle kosten voor een eventuele breuk tijdens de rit zijn voor rekening van de organisatie.
stoombaden, jacuzzi,massage en hydrojet douches staan ter uwer beschikking na de rit.
alle dranken aan 1 euro
En dan nog zal er kritiek zijn, want er zal een off-road stuk inzitten, waar ze vorig jaar ook al eens gereden hebben, of de gratis soep zal niet warm genoeg hebben.
Ik wil maar zeggen hé.............
als t kan liefst nog een schoon
mokske om mijne rug te wassen en een thaise boddy to boddy masage achteraf, en je kan er donder op zeggen da k zeker afkom :drunk: :lol:
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

heb hier nog nooit gereden zijn er hm te rapen?
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:14, edited 1 time in total.
Z8rijder
Mountainbiker

Post by Z8rijder »

joengens, joengens...
Pittig detail: niemand is VERPLICHT om te rijden hé !!! De allergrootste kritikasters mogen van mij thuis in hunnen hof blijven rijden.
En o, wat verlang ik weer naar maart... :dan begint het wegseizoen weer en dan rijden we de VTT's enkel met mensen die hierin hun grootste plezier vinden...!!!
Nog 14 keer slapen en 't is zover !!!
En dan elke week kiezen uit het ruime aanbod !!!
Wat minder volk, wat rustiger... maar:
zaaaaaaaaaaaaaaaaalig !!!!!
see ya in Waregem !!!
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

rocco wrote:heb hier nog nooit gereden zijn er hm te rapen?
om en bij de 400hm vallen er te overbruggen, zoals opper zegt, niet erg veel, maar het parcours leent zich er niet toe, anders moet je al richting kluis trekken, en dan komen we aan teveel kilometers.
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

gekregen van de parcourbouwer himself

Vertrek OC en direct naar Goed te Nieuwenhove (nog nooit door iemand gedaan)bos, industriezone en privé stuk bij het bedrijf
Coeman. Richting halve maan.In eerste 5 km reeds drie nieuwe stukken.Nadien Spitaalbos, Hemsrode,Bouvelobos
waar splitsing voorzien is. 60 Km gaat verder via Blaarhoek, Grijsloke, Kaster naar bevoorrading op de Varend.
Nadien richting Ghellinck, Abdij Van Beaulieu, Petegem om dan net voor Wortegem terug samen te komen op de
bevoorrading met parkoers 40 Km.Zo verder naar Spitaalbos om af te sluiten met nog twee of drie nieuwe stukken
in Nieuwenhove waar de Trappistjes KOUD staan.

IK zou zeggen "be there" :-D
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

mancebo wrote:gekregen van de parcourbouwer himself

Vertrek OC en direct naar Goed te Nieuwenhove (nog nooit door iemand gedaan)bos, industriezone en privé stuk bij het bedrijf
Coeman. Richting halve maan.In eerste 5 km reeds drie nieuwe stukken.Nadien Spitaalbos, Hemsrode,Bouvelobos
waar splitsing voorzien is. 60 Km gaat verder via Blaarhoek, Grijsloke, Kaster naar bevoorrading op de Varend.
Nadien richting Ghellinck, Abdij Van Beaulieu, Petegem om dan net voor Wortegem terug samen te komen op de
bevoorrading met parkoers 40 Km.Zo verder naar Spitaalbos om af te sluiten met nog twee of drie nieuwe stukken
in Nieuwenhove waar de Trappistjes KOUD staan.

IK zou zeggen "be there" :-D
Ik ben overtuigd en zal er zeker zijn!

:-D
briekie
Mountainbiker

Post by briekie »

We zulllen er zeker zijn, trappist da kunde nie weigeren é ??

Ben overtuigd dat het een toffe mtb-tocht wordt!!!
Het parcour zal dik inorde zijn.

Tot zondagnuchtend
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

net van de site geplukt,van de nieuwenhovespurters, en dit vooral voor de mensen die niet in het bezit zijn van een mtb, of hen die hun eerste stappen willen zetten in de VTT-wereld.

Er zijn mtb's te huur, inlichtingen en reservaties 051/780490

neem eens een kijkje op www.nieuwenhovespurters.be en maak kennis met een club die hun 25-jarig bestaan vieren
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:14, edited 1 time in total.
Post Reply