25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Nog onzeker over deze tocht.. tis nl. m'n verjaardag dan :lol:

Ma kwil 'm wel heel graag rijde want tis ne fantastische toer!
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Dit jaar doe ik ook mee. Hou mijn website in de gaten voor meer! ( http://www.janbailleul.be/mtb )
Gravity Works
Mountainbiker

Post by Gravity Works »

Zal er ook zijn, hopelijk wat warmer dan vorig jaar,
toen zelfs de tongerlo laten staan wegens totaal
bevroren :oops:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Gravity Works, dan zal jij wel één van de weinigen zijn die de Tongerlo-tent zijn voorbijgereden. Als ge moest weten wat daar allemaal leeggezopen is !

www.mtb-wezel.be
Last edited by lowie on Mon 19 Feb 2007 19:00, edited 1 time in total.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Bij ons waren het 17 vaten Tongerlo!
Jullie zaten met nog iets meer volk, dus...
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Ik ga zeker afkomen , lijkt me een tochtje dat niet te missen valt.
Ik heb er een verplaatsing van Wechelderzande.
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

kan iemand van de organisatie misschien een hoogteprofiel doorsturen alsook een update over de toestand van het parcours. Kwestie van een beetje krachten te kunnen verdelen. Zal nodig zijn want dit is de eerste lange afstand dit jaar.
viking
Mountainbiker

Post by viking »

lowie wrote:wat die bonnekes voor de Tongerlo betreft : we zullen het eens wat beter controleren zie - d'er is er nog genoeg in de tent. En denk eraan : dit jaar is de terugtocht (aftocht ?) langs het KANAAL !
Lowie dat is niet sportief onze bonnekens afpakken, [-X moet gij nie aan de afspuitstand staan (is een goe gedacht ) en laat dat vrouwke van verleden jaar maar bonnekens ontvangen. :-D
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

wees gerust, ik kom niet helpen in de Tongerlo-tent. We vragen alleen een beetje sportiviteit, ook in het drinken. Onze gulheid heeft zo ook zijn grenzen. Maar laat het vooral smaken - schol.

www.mtb-wezel.be
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

@Bijterke en anderen >> HOOGTEPROFIEL - TOESTAND PARCOURS :
In de Kempen spreken we niet over hoogtemeters. De moeilijkheidsgraad zit in de talloze single-tracks die door de dennenbossen en over de zandduinen slingeren, en zo hebben we er jullie veel te bieden.
Parcours-toestand : op twee stroken na is momenteel ALLES DROOG (Kempense zand !) - vóór die stukken krijg je trouwens een keuze-splitsing. Overigens is sinds vanmorgen de volledige 70 km gesnoeid - dus geen vervelende zweepjes meer.
Indeling 70 km : tot de eerste bevoorrading (km 28) is het een aaneenschakeling van single-track-bossen met verbindingsstukken. Na de rust is het bijna 10 km ST-feest. Vanaf km 40 tot 60 zijn het meestal vlotlopende paden met nu en dan ST's. Het venijn zit wel in de staart, want na km 60 kan je nog behoorlijk op je adem trappen. Na de venijnige tent op 2 km van het einde (zie hierboven) is het rechttoe rechtaan naar de aankomst.
Post Reply