18/02/'07 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vanmorgen met een groot verlangen en grote vraagtekens naar Aarsele afgezakt.
Daar toegekomen hebben we ons forumtreintje op de rails gezet en aan een voor iedereen aanvaardbaar tempo het eerste deel van de toer afgelegd.
We kregen daar al enkele zeer leuke off-road stroken(waar sommige nieuwkomers toch ne keer een bommeke moeten smijten hé [-X :wink: ;zet u ook maar ne keer op het forum hé)
De eerste van de 3 prima bevoorradingen waren van prima kwaliteit en daar wist ik al van :energie opslaan en daarna goed doseren,want het zal nog lastig worden. :bounce: :bounce:
Wat later Traxer nog moeten achterlaten met een afgebroken pat(jammer hé voor nen diesel gelijk gij en ik,dat ge de volledige toer niet kon doen).Nog wat samen gebleven(alhoewel op veel plaatsen het al een uitgerokken rekkertje was #-o ) tot de tweede bev.

Vanaf daar begon the Fast het gashendeltje open te draaien;wat Hanzi en ik moeilijk konden laten gebeuren [-X [-X .Vanaf dan was het als het liedje van de "Tien kleine negers,... :lol: . met een zeer sterke Hanzi aan het commando.

Op het speelpleintje nog een verbeten duel uitgevochten met Hanzi ;waar er al publiek stond te kijken. =D>

Zeeer goeie afspuitplaats =D> en douche's =D> en nog ne gezellige après :drunk: (met lekkere frietjes =P~ ) met de stilaan vertrouwde forumbende;Traxer,Fast,Furious,Lichterveldenaere,Hanzi,Cowboy Peter,Nelle,Katrien20,ikke,Voltman. (VTTtje en VTPPtje beginnen we zowaar al een beetje te missen ,dus verzorgd u maar goed hé,zodat ge er zondag weer bij zijt hé!!)

Ne ZEEER dikke proficiat aan den parcoursbouwer =D> =D> =D> =D> =D> =D> (voor de veeeele privestroken en verbindingen) en ik heb me geweldig geamuseerd vandaag.Sterven op uwe fiets en niet doodgaan is toch de max!! :lol: :oops: :lol:

Nen dikke proficiat trouwens aan de hele groep inrichters om dit te verwezenlijken voor jullie eerste inrichting.

Volgend jaar zeker weer op de afspraak(en voor wie het te lastig was een beetje trainen hé :wink: )
Last edited by grote plateau on Mon 19 Feb 2007 12:10, edited 1 time in total.
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

van thuis uit 'aalter' met de fiets ook naar aarsele afgezakt om daar de 50km te doen en kvond het LEKKER VETTIG!!!!!! =D>
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Awel, kheb van heel de winter (voor zover we nog van nen winter kunnen spreken!) nog niet zo afgezien :-? als in Aarsele! Na een weekske inactiviteit was deze tocht een marteling voor de benen.
Der zaten inderdaad nogal wat weiden en velden in, maar anders geraakten de parcoursbouwers natuurlijk niet aan hun offroad-gehalte; 't is natuurlijk 't één of 't ander.
Wat mij betreft:
  • - de inschrijving wat optimaliseren :( (hier kon je zien dat het den eerste keer was);
    - de bevoorradingen (3 stuks!): dik in orde :P , met op de 1ste 2 mogelijkheid tot het afspuiten van den bike. Dit is natuurlijk puur psychologisch, van den eersten den besten slag dat ge weer tegenkomt is het weeral om zeep natuurlijk!
    - de afspuitstand: :P in een weide, maar nen mooie vloer met paletten voorzien, dus geen natte voetjes;
    - het parcours: dik in orde =D> =D> , alhoewel er voor mij persoonlijk een paar gevaarlijke passages inzaten over kleine greppels.
Volgend jaar zien ze me in ieder geval terug, maar dan hoop ik in wat minder drassige omstandigheden.
Herder Joeri
Mountainbiker

Post by Herder Joeri »

Ons verslag staat te lezen op:

http://www.herders.be/verslagen/2007/0218.html
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

de tocht was super.
voor mij één vd betere tot nu toe met Doomkerke.
volg jaar zeker terug.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

VTT = Veld! Toer! Tocht!
En dat hadden ze in Aarsele dus letterlijk genomen :oops:
Na 3 weken gene velo te hebben gezien en vorige week het vlakke (en droge) doomkerke te hebben afgehaspeld, stond deze week de man met de hamer klaar :drunk: Alleen mocht die van mij wa verder langs het parkoer plaats genomen hebben!!!
De toch zelf was wel de moeite. Voor een eerste organisatie was alles dik in orde =D> =D> (er zijn er die het na x-aantal edities nog niet zo kunnen)
En van een treintje was er deze keer niet echt veel spraken zulle, telkens er een snokske werd gegeven moest ik de teugels lossen #-o
Mo we gaan daar aan werken. Gelukkig vonden in de laatste km ik en lichterveldenoare nog wat steun aan elkaar.
En diene zandbak... =D> :lol: =D> Toen ik boven aan de heuvel stond lag fast zich te rollen int zand, Kschoot bijna uit m'n pedalen van't lachen.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Gisteren onverwachts een schitterende, maar oh zo zware tocht gereden.Een tocht die voor mij volgend jaar idem dito mag zijn!
Dikke proficiat aan de voltallige organisatie!!! =D> =D> =D>
Ik heb er echt van genoten; het belangrijkste op zo'n parcours is gewoon je eigen tempo te rijden en je door niks of niemand te laten opjagen! Toch heb ik een paar keer de grond gekust en toch ook wel eens de prikkeldraad ingegleden met een gescheurde broek als resultaat, maar het bleef genieten tot aan km 50 en al de rest was trop!!!
Voor mij waren de 3 bevoorradingen zeker niet strategisch opgesteld. De eerste kwam er al aan na een kleine 14 km; ik heb die dan ook maar links laten liggen. En de 3de kwam al na 5 km na de tweede, dus die heb ik ook niet genuttigd. Dus forumbikers, los van Joost en Hans,is dit de reden dat jullie me niet ingehaald hebben? hihihi
De offroad naast de spoorweg vond ik ook minder geslaagd!
Voor de rest is alles al gezegd : inschrijving vlotter laten verlopen, perfecte bepijling,een perfect parcours voor mensen die van zware offroad houden, warme douches, fantastische afspuitstand (gelukkig met die klei), een lekkere boterham achterna en een gezellige apres met frietjes!!!

Bedankt!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Helaas gisteren deze zware tocht niet gereden ](*,) (wekker per abuis afgeduwd en geslapen tot de middag...).

Afgaand op de commentaren zijn we der volgend jaar zeker bij !!! En 'k zal een extra wekker zetten :oops: :oops: :oops:
pounke
Mountainbiker

Post by pounke »

Inderdaad vettig tochtje . Voor diegenen die Westouter in de benen hadden
viel deze tocht nog mee. Iedere rit heeft zijn kenmerken en iedere biker heeft zijn voorkeur. Toch chapeau voor de brandweermannen die dit voor de eerste keer inrichten !!
Voor mij missch. nog één ritje MTB en nog een ritje in de Ardennen waarna we ons kietjes smoeten voor de koersfiets en op naar de Ronde !! :wink:

sy

STM-biker Pounke :wink: :wink: :wink:
Nelle
Mountainbiker

Post by Nelle »

Heb me gisteren goed geamuseerd op de fiets en wat later met
de forumbende.

Kon de forumbende niet volgen na een lange duurtraining de dag ervoor.

Zal volgens jaar terug van de partij zijn.

De organisatie verdient een 10 op 10.
Post Reply