De sprookjes van 1001 euro : weggesmeten geld

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Puzzle
Mountainbiker

De sprookjes van 1001 euro : weggesmeten geld

Post by Puzzle »

Je verschiet er van hoe rap je 1000 euro kwijt bent.

Het is de bedoeling om hier je sprookjes te vertellen die je 1000 euro hebben gekost.

Dat zijn mijn sprookjes:

1) 25 jaar heeft de CERA/KBC vanalles van mijn rekening gehaald. Dat plus de inflatie: 1.000 euro.

2) Ik heb rijles gevolgd, een voorlopig rijbewijs gevraagd en daarna had ik er genoeg van. Ik heb het gewoon terugegeven zonder het rijexamen te doen: 1.000 euro.

3) 13 jaar zijn er praktisch onzichtbaar kleine bedragen van de rekening verdwenen voor een gasaansluiting die ik nauwelijks heb gebruikt. Dat, plus een nutteloze tussenkomst van een advocaat: 900 euro.

4) 3 jaar kabel en kijk-en luistergeld: 1.200 euro.

5) Ik heb met postorder een computer gekocht. Het scherm deugde niet en er waren 8% bad sectors. Een nieuw scherm, nieuwe harde schijf, een videokaart met een slecht signaal en een USB-kaart die ik niet kon installeren: 1.400 euro.

6) Ik heb een softwarepakket gekocht van 800 euro. Daarna zag ik dat de demoversie en de updates gemakkelijk te kraken waren. Ik moest alleen de naam van het programma en de version-resource veranderen.

7) Nauwelijks gebruikte telefoon en skynet met inbelmodem om een paar uur per maand te surfen: 1.300 euro.

Totaal: 7.600 euro.
Last edited by Puzzle on Wed 21 Feb 2007 17:36, edited 1 time in total.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

mijn vrouw heeft al meer gekost dan 100o euro!
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

1) Op een dag in de tijd toen ik nog naar school ging,kocht ik me zelf een mooie draagbare telefoon bij de phone hous met een 2 jarige abonnement van 30 euro per maand,na 2 jaar van hard bellen:1.200 euro

2) Ik zat op de middelbare school en ik kreeg een brief thuis gestuurd,dat ik lesgeld moet dokken en dat was zo'n 150 euro per maand x 12 maanden: 1.800 euro

3) op vakantie in de harz was ik 2 weken op vakantie en met het downhillen in week 2,viel ik keihard met mijn buik op de rock garden en met gevolg 2 gebroken ribben en een dikke rekening van het ziekenhuis in Duitsland: 700 euro

4) in 2003 ging ik met een grote groep mensen van rond de 25 man,Karten en Bowlen en omdat ik een weddenschap had verloren moest ik voor iedereen betalen,wat natuurlijk duur is,maar ik kreeg gelukkig korting op het karten en bowlen,alles bij elkaar opgetelt: 1.000 euro

5) paar weken geleden een nieuwe downhill mtb gekocht en moet nog een paar weken wachten tot dat ie er is: 6.000 euro

Totaal: 10.700 euro
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

ge verschiet er van wat een geld dat ge opzij kunt zetten door gsm,ipod en computertoestanden weg te laten!
maja iedereen doet maar mee met de grijze massa!!!
in deze wereld is er geen plaats voor alternatievelingen zoals ik!
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Handige Harry wrote:ge verschiet er van wat een geld dat ge opzij kunt zetten door gsm,ipod en computertoestanden weg te laten!
maja iedereen doet maar mee met de grijze massa!!!
in deze wereld is er geen plaats voor alternatievelingen zoals ik!
inderdaad, gij hebt geene pc... #-o
FeaR
Mountainbiker

Post by FeaR »

LoL @ Harry :lol:
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

neen ik heb geen pc!
en geen gsm (onbereikbaar zijn is de grootste luxe die je kan hebben)
en geen gps ( ik zie het er nut niet van in)
wel een tv voor ps2 (wat me tv aansluiting bespaart)
geen video
geen flatscreen
geen schulden
alles wat bij me thuis staat is betaald! ik smijt me niet in een viciueze cirkel van vanalles en nog wat op krediet te kopen en daarna naar het ocmw moeten om aan budgetbegeleiding te doen!!
auto - direct betaald!!!!!!
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

Handige Harry wrote:neen ik heb geen pc!
geen video
geen flatscreen
geen schulden
alles wat bij me thuis staat is betaald! ik smijt me niet in een viciueze cirkel van vanalles en nog wat op krediet te kopen en daarna naar het ocmw moeten om aan budgetbegeleiding te doen!!
doe je alles met de tamtam ???
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

kiwi_x wrote:
geen video
geen flatscreen
geen schulden
doe je alles met de tamtam ???
ik denk het wel. Zelfs hier posts plaatsen
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

geen video
geen flatscreen
geen schulden
Aha, da zijde gij :roll: #-o
Gij vindt uzelf wel e specialleke è?
Post Reply