edit: als ik Google op sporthal Jonkhove kom ik zowel Aartrijkestraat als Aartrijksestraat tegen, wat is het nu? Lijkt toch eerder Aartrijksestraat afgaande op die informatie. http://www.zedelgem.be/navigatiebalk%20 ... ort.htm#jh
18/02/07 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
TouringViper
- Mountainbiker
Post by TouringViper »
Ter verduidelijking: op de site staat er Aartrijkestraat 9 en in dit topic wordt er gesproken over Aartrijksestraat 9; m'n GPS duidt aan dat er geen Aartrijksestraat nummer 9 bestaat (de straat bestaat wel in Aartrijke!) dus zal het wel Aartrijkestraat 9 zijn? Als m'n gps software niet te oud is tenminste
(TomTom5)
edit: als ik Google op sporthal Jonkhove kom ik zowel Aartrijkestraat als Aartrijksestraat tegen, wat is het nu? Lijkt toch eerder Aartrijksestraat afgaande op die informatie. http://www.zedelgem.be/navigatiebalk%20 ... ort.htm#jh
Neem gewoon centum, het is 20 meter van de kerk van Aartrijke. je zal het wel vindenTouringViper wrote:Ter verduidelijking: op de site staat er Aartrijkestraat 9 en in dit topic wordt er gesproken over Aartrijksestraat 9; m'n GPS duidt aan dat er geen Aartrijksestraat nummer 9 bestaat (de straat bestaat wel in Aartrijke!) dus zal het wel Aartrijkestraat 9 zijn? Als m'n gps software niet te oud is tenminste(TomTom5)
-
TouringViper
- Mountainbiker
Post by TouringViper »
Bedankt, goed dat er nog kerken zijnkenny wrote: Neem gewoon centum, het is 20 meter van de kerk van Aartrijke. je zal het wel vinden
Net terug van Aartrijke, mooie tocht maar voor mij veel gekende stroken (bloso onder andere) maar toch ook enkele verrassende nieuwe stroken, veel off-road langs lange dreven en de max was de laatste 3 km waar het zwoegen was berg op tot de finish.
3 superiabikers aan de start en één collega die mee fietste, deze had pech vandaag ... 3x lek gereden, de laatste keer de pechdienst gebeld.
bepijling was zeer goed, de bevoorrading ook, de bike-wash niet gedaan vanwege de drukte. OP de gevaarlijke plaatsen overal iemand aanwezig voor de oversteek. prima organisatie dus.
flandriamaand in zedelgem deze maand wel ... vandaag was het superiadag.
Greetzzzzzzz
moviestar
verslag volgt op onze site
3 superiabikers aan de start en één collega die mee fietste, deze had pech vandaag ... 3x lek gereden, de laatste keer de pechdienst gebeld.
bepijling was zeer goed, de bevoorrading ook, de bike-wash niet gedaan vanwege de drukte. OP de gevaarlijke plaatsen overal iemand aanwezig voor de oversteek. prima organisatie dus.
flandriamaand in zedelgem deze maand wel ... vandaag was het superiadag.
Greetzzzzzzz
moviestar
verslag volgt op onze site
Net terug van Aartrijke, was een schone tocht. Heel veel off-road stroken. Ook zeer veel nieuwe stroken en zoals moviestar al zei op het laatste was het de kers op de taart door nog eens alles te kunnen geven om bovenop da bergske te geraken. De bepijling was zeer goed, nergens verkeerd gereden alles stond zeer goed aangeduid.
Enkel was de plaats van de bevoorading wat gevaarlijk, maar ook dit was goed opgelost door de hulp van de politie in te roepen op deze plaats. Ook was het aangenaam dat er de de aankomst de fanfare stond te spelen, nog nergens meegemaakt.
Dus een dikke proficiat aan de organisatie en mij zie je volgend jaar zeker.
( Die 3,5 euro zijn we al lang vergeten na zo'n tocht!! )
Enkel was de plaats van de bevoorading wat gevaarlijk, maar ook dit was goed opgelost door de hulp van de politie in te roepen op deze plaats. Ook was het aangenaam dat er de de aankomst de fanfare stond te spelen, nog nergens meegemaakt.
Dus een dikke proficiat aan de organisatie en mij zie je volgend jaar zeker.
( Die 3,5 euro zijn we al lang vergeten na zo'n tocht!! )