18/02/'07 Aarsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
wij gaan ook met zijn drieen van de partij zijn ,en zeker voor een terraske in de zon.veeteeteetje wrote:Wie er allemaal afkomt??Riding Butcher wrote:wanneer start het treintje? En wie rijdt er al mee? Kpeis da als we mee zouden raken met den trein dat da maar voor ne km of 5 zou zijn, zou da besannen? Kben nog zo gene rappen...
Voor zover ik weet : Grote plateau (en kleine plateau ook voor het vrouwelijk forumtreintje),De fast (Furious zal waarschijnlijk ook wel mee zijn),Lichterveldenaere,Veeteeteetje en veeteepeepeetje,Filiberke,....
Anderen ben ik niet helemaal zeker : Dark Dingo,Superfan,Black knight,Hanzi,Traxer,cowboy Peter,.......
Het startschot zal rond 8u15 draaien,denk ik.
Ze geven goed weer uit,dus misschien den apres op een zonnig terraske???
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
Post by Devine Tegenterter »
Het is toch wel een redelijk zwaar parcours.
Het is voor de liefhebbers
Tot straks aan iedereen die komt

Het is voor de liefhebbers
Tot straks aan iedereen die komt
- swentibold
- Mountainbiker
Post by swentibold »
Ben terug thuis van de vtt. het was inderdaad een zwaar parcours. Het was ook niet direct mijn parcour langs weiden en maisstoppels, maar daarom wil ik niet zeggen dat het een slecjht parcours was. Ook de weergoden hebben daar een stuk in de pap gebrokkeld. Wat er ook opviel was de afspuitplaats op de eerste controle. Toch wil ik de inrichters bedanken voor alle inspanningen die ze gedaan hebben.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
fuck,da was afzien zulle
65 percent of road?tvoelde meer dan da zulle.
jawadde,lang geleden dat mijn lichtje uitging,gelukkig was pas na 45 kilometers maar der kwamen dan nog zware stukken.kweet niet of er in de buurt nog meer stroken liggen want denk dat we alles dat er was onder de wielen gekregen hebben
de drie bevoorradingen waren dik in orde,zelfs mogelijkheid je fiets onderweg afte spuiten(pompiers,tis hun hobbie
)de bepijling ook in orde,afspuitplaats op teinde groot genoeg en tfrietkot stond er
een dikke pluim voor de parcour bouwer,goed gezien om bij het waterbekken ne extra luske te maken en zeker de meerdere beklimmingen en afdaalingen van de poelberg
volgend jaar zeker opnieuw,al hoop ik dat het niet regend dan want tis al zwaar genoeg nu
see you next year aarsele

jawadde,lang geleden dat mijn lichtje uitging,gelukkig was pas na 45 kilometers maar der kwamen dan nog zware stukken.kweet niet of er in de buurt nog meer stroken liggen want denk dat we alles dat er was onder de wielen gekregen hebben
de drie bevoorradingen waren dik in orde,zelfs mogelijkheid je fiets onderweg afte spuiten(pompiers,tis hun hobbie
een dikke pluim voor de parcour bouwer,goed gezien om bij het waterbekken ne extra luske te maken en zeker de meerdere beklimmingen en afdaalingen van de poelberg
volgend jaar zeker opnieuw,al hoop ik dat het niet regend dan want tis al zwaar genoeg nu
see you next year aarsele
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
terug van de tocht in aarsele met een paar pijnlijke benen (Straks efkens een massage vragen aan de vrouw). Deze morgen gestart met grote plateau, traxer, hanzi, slijkcrossertje en lichterveldenoarke. De tocht was precies zoals ik mij hem voorgesteld had: duwen, trekken en sleuren door velden en weiden. Na enkele honderden meters was het al van dade. Toen waren de benen nog redelijk, dus geen probleem. Iets na de eerste bevoorrading was een klimmetje voorzien dwars door een weide, en besloot traxer zijne turbo in gang te steken, helaas was zijn fiets niet voorzien op zoveel geweld en begaf zijn achterpat het. Als volleerde fietsenmakers hebben we zijne bike omgebouwd tot ne singlespeed, maar helaas, einde van de rit voor traxer die op eigen kracht naar aarsele kon weerkeren. Iets verder wachtte de poelberg op ons en mochten we die van 3 zijden beklimmen, en gelukkig ook afdalen. Alhoewel, na de fotosessie bij het begin van de 2e afdaling, waar Gp bijna voor de foto van de dag zorgde , vervolgde de afdaling in een maisveld waar ik trager afdaalde dan dat ik omhoog gereden was. Bij de 2e bevoorrading kwam Fast ons vervoegen, het sein om het tempo wat te verhogen, of waren het mijn benen die op waren. Gelukig was er nog een 3e bevoorrading, Onderweg heb ik een nieuwe techniek geprobeerd om op de hele slechte stukken hanzi en Grote Plateau bij te benen: een spurtje met de fiets in de hand. Hier en daar leek dit wel te helpen, maar 't was ook maar plaatselijk, op de stukken die redelijk berijdbaar waren reden ze zo weer van me weg. Ter hoogte van de laatste splitsing zag ik rechts opnieuw een strook weiland waar menig biker te voet ging, en besloot ik de tocht wat korter te maken. Helemaal op het einde was er nog een mooie passage door een bosje met speelplein en zandbak. Hier trof ik traxer aan die aan het genieten was van de (on)kunde van sommigen door de zandbak. Heb dan maar besloten om samen de finish te bekijken van de collega's. Nog ne mooie eindjump gezien van Hanzi die letterlijk in het zand moest bijten voor Grote Plateau.
Ik vond het een tocht waar nogal wat werk ingestoken is. Er is duidelijk geprobeerd om er iets moois van te maken, helaas is dit soort parcours niet aan mij besteed.
Ik vond het een tocht waar nogal wat werk ingestoken is. Er is duidelijk geprobeerd om er iets moois van te maken, helaas is dit soort parcours niet aan mij besteed.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Inderdaad,was wel een zwaar parcoer,zeker voor de mensen die maar nu en dan een keer rijden(mijne Furious rijd iedere week en kon er toch ook nie mee lachen zulle).
Na Westouter verleden week te gereden hebben kan er voor mij toch niet veel meer zwaarder zijn(Westouter avs 15.5,Aarsele avs 18.
Is toch een duidelijk verschil en ik had exact de zelfde kilometers(49.5).
Soit,voor de eerste keer dat die mannen een tt inrichten was alles toch
dik in orde(voor mij toch).
Voor degenen die de eerst keer nen mtb huurden zal het waarschijnlijk
de laatste keer geweest zijn(ge moet al nen groten liefhebber zijn om in zo'n modderstroken te baggeren).
Het was eigenlijk wel een tt voor Frederick(Vttje).
Nog nen leuken après gehad met de forumbende en dan naar huis.
T'zal eenzaam zijn,volgende week in Beernem,want ze gaan allemaal
naar Frankrijk naar ik hoor.
Tot volgende week in Beernem,de Fast
Na Westouter verleden week te gereden hebben kan er voor mij toch niet veel meer zwaarder zijn(Westouter avs 15.5,Aarsele avs 18.
Is toch een duidelijk verschil en ik had exact de zelfde kilometers(49.5).
Soit,voor de eerste keer dat die mannen een tt inrichten was alles toch
dik in orde(voor mij toch).
Voor degenen die de eerst keer nen mtb huurden zal het waarschijnlijk
de laatste keer geweest zijn(ge moet al nen groten liefhebber zijn om in zo'n modderstroken te baggeren).
Het was eigenlijk wel een tt voor Frederick(Vttje).
Nog nen leuken après gehad met de forumbende en dan naar huis.
T'zal eenzaam zijn,volgende week in Beernem,want ze gaan allemaal
naar Frankrijk naar ik hoor.
Nog nie te veel treuren hè, 't kan best gebeuren dat ik naar Beernem kom hoor, 't zal echt volledig van 't weer afhangen, want om eerlijk te zijn, 'k ben het baggerwerk ook echt beu. Dus als het heel de week droog blijft zal ik er waarschijnlijk bij zijn, anders zeker niet.fast & furious wrote: T'zal eenzaam zijn,volgende week in Beernem,want ze gaan allemaal
naar Frankrijk naar ik hoor.![]()
![]()
![]()
Als ik dat hier lees, ben ik wel content dat ik nie afgekomen ben naar Aarsele. Trop is teveel en teveel is trop.