jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
heb zelf ook de CS 200!
zeer tevreden over, installeren is zeer makkelijk omdat er geen kabels aan te pas komen! (draadloos)
de gegevens overdracht is in't begin even zoeken maar het went wel!
je moet wel zeker zijn dat je een micro hebt, en inderdaad in een pc is dit (tot mijn weten) nooit ingebouwd! mijn is ingebouwd in mijn webcam van logitech!
en dan is het gewoon polar weblink starten en je fiets pc opzetten en naar connection gaan, weblink listen drukken (zie je een metertje verschijnen) en dan transfer drukken ! dan hoor je normaal wat gepiep en gekraak en zie je op je scherm onmiddelijk als hij werkt of niet! de meter gaat dan aangeven hoe je verbinding is en je ziet het percentage van de overgebrachte gegevens!
na verloop krijg je bericht dat ze zijn upgedate! zorg er wel voor dat je eerst een account aanmaakt op https://www.polarpersonaltrainer.com
en dat je in je weblink deze instellingen ingeeft
voor de rest is dit een perfect toestel als het op fietsen aankomt!
zeer tevreden over, installeren is zeer makkelijk omdat er geen kabels aan te pas komen! (draadloos)
de gegevens overdracht is in't begin even zoeken maar het went wel!
je moet wel zeker zijn dat je een micro hebt, en inderdaad in een pc is dit (tot mijn weten) nooit ingebouwd! mijn is ingebouwd in mijn webcam van logitech!
en dan is het gewoon polar weblink starten en je fiets pc opzetten en naar connection gaan, weblink listen drukken (zie je een metertje verschijnen) en dan transfer drukken ! dan hoor je normaal wat gepiep en gekraak en zie je op je scherm onmiddelijk als hij werkt of niet! de meter gaat dan aangeven hoe je verbinding is en je ziet het percentage van de overgebrachte gegevens!
na verloop krijg je bericht dat ze zijn upgedate! zorg er wel voor dat je eerst een account aanmaakt op https://www.polarpersonaltrainer.com
en dat je in je weblink deze instellingen ingeeft
voor de rest is dit een perfect toestel als het op fietsen aankomt!
ik heb eer vraagske. ik weet niet of jullie dit al hebben gezien. maar als je polarpersonaltrainer een trainings programma aan maakt (ik heb voor improve my fitness gekozen) dan zie je op de erste trainig die je moet doen (dat is 45min interval) zie je bij program info dit staan. after a 5-minut warm-up in zone
2,ride intervals: 7minutes in zone 2 and 3 minutes in zone
3.repeat 4 times.
die 7 minuten in zone snap ik nog. maar dan 2 en 3 minuten in zone snap toch niet zenne. dat is toch geen interval want het is het zelvde.
waarschijnlijk zal dat 2and3 minutes out zone moeten zijn. of niet ?
Ivo
2,ride intervals: 7minutes in zone 2 and 3 minutes in zone
3.repeat 4 times.
die 7 minuten in zone snap ik nog. maar dan 2 en 3 minuten in zone snap toch niet zenne. dat is toch geen interval want het is het zelvde.
waarschijnlijk zal dat 2and3 minutes out zone moeten zijn. of niet ?
Ivo
de Polar CS200cad zit aan de 140 Euro. en de Polar CS200 heb je voor 125 Euro.
via deze website kan je die bestellen en is binnen de week bij u thuis.http://www.bikesport.be/index.php/catal ... 9e0dc9e45e er komen geen verzend kosten bij dus de prijs die je ziet is de prijs die je betaald
ik zelf heb de Polar CS200 met cadanse sensor. vind het een geweldig ding een heel gebruiks vriendelijk. wat ik een groot plus punt vind is het zeer makelijk en snel af te nemen computer. duur maar 1a2sec :)
maar heb hem nog maar net terug van herstelling. na drie maanden gebruikt te hebben was plots de accu leeg. in de winkel hebben ze er dan een nieuwe ingezet. maar die was na 2 dagen leeg toen nog eens een nieuwe ingezet. maar ook die was na 2 dagen leeg maar moest die niet betalen. dan maar opgestuurt en heb nu ne nieuwe gekregen.
via deze website kan je die bestellen en is binnen de week bij u thuis.http://www.bikesport.be/index.php/catal ... 9e0dc9e45e er komen geen verzend kosten bij dus de prijs die je ziet is de prijs die je betaald
ik zelf heb de Polar CS200 met cadanse sensor. vind het een geweldig ding een heel gebruiks vriendelijk. wat ik een groot plus punt vind is het zeer makelijk en snel af te nemen computer. duur maar 1a2sec :)
maar heb hem nog maar net terug van herstelling. na drie maanden gebruikt te hebben was plots de accu leeg. in de winkel hebben ze er dan een nieuwe ingezet. maar die was na 2 dagen leeg toen nog eens een nieuwe ingezet. maar ook die was na 2 dagen leeg maar moest die niet betalen. dan maar opgestuurt en heb nu ne nieuwe gekregen.
Ik heb er geen last van tijdens het biken, je moet hem natuurlijk niet te strak rond uw borstkast aanspannen.Headshot wrote:is die hartslagmeter rond uw borst niet ambetant om mee te rijden?
rij altijd zonder hartslag te weten, is dit zo belangrijk?
Rijden zonder hartslagmeter kan ik niet meer, ik hou mijn hartslag continue in de gaten, en wanneer ik boven mijn limiet ga, dan rij ik wat rustiger, tot die terug op niveau komt.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
nope, op geen van beiden zit een hoogtemeter...ruuducati wrote:Deze polar cs 200 staat nu te koop in de Makro voor 110 euro met fietsgereedschapskit. de cs 200cad voor 130 euro.
Vraagje: zit daar hoogtemeting op?
Graag een reactie?