Voetbalseizoen 2006-2007 en De Rode Duivels
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
club brugge word kampioen!!! club brugge is Dé ploeg van brugge!!!
zie maar naar het roemrijke verleden van de club 2 europese finales behaald! en de enige belgische club die de europacup 1 finale wist te bereiken!!
zie maar naar het roemrijke verleden van de club 2 europese finales behaald! en de enige belgische club die de europacup 1 finale wist te bereiken!!
- van_hoof
- Mountainbiker
daar zijt ge vet meeHandige Harry wrote:club brugge word kampioen!!! club brugge is Dé ploeg van brugge!!!
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
ik denk dat daar anderslecht het grote voorbeeld van isvan_hoof wrote:daar zijt ge vet meeHandige Harry wrote:club brugge word kampioen!!! club brugge is Dé ploeg van brugge!!!
zie maar naar het roemrijke verleden van de club 2 europese finales behaald! en de enige belgische club die de europacup 1 finale wist te bereiken!!![]()
ze moesten zich schamen al die voetballers zoveel verdienen en zoveel show verkopen tot ze eens iets moeten preseteren
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
club is een familieclub!
anderlecht is een dikkenekken club! waar is hun "champagnevoetbal"?
"spa-broebel" voetbal ja
anderlecht is een dikkenekken club! waar is hun "champagnevoetbal"?
"spa-broebel" voetbal ja
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker
Post by Dreo en Wee »
mensen mensen,kheb deze topic gezet omdat ik erg veel van voetbal hou
maar elkaar ploeg helemaal afbreken(serieus dan)doe ik niet
elk heeft zijn team en daar blijft het bij,geen ruzietjes e

maar elkaar ploeg helemaal afbreken(serieus dan)doe ik niet
elk heeft zijn team en daar blijft het bij,geen ruzietjes e
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
en de rode duivels zijn de roze bambi's geworden!!! man man man en diene vandereycken wa ne poser is da die is altijd tevreden!! zelfs als ze verliezen ziet hij positieve dingen en is hij tevreden!!!
ons voetbal trekt op niks en dan dromen ze van grote stadions!!! hahahahaa da ze eerst eens een serieuze ploeg opstellen met echte voetballers en geen salonvoetballers die schrik hebben om te koppen anders is hun haar in de war!!!!!
de huidige generatie voetballers zijn janetten en zijn alleen bezig met hun "looks" en ze zijn nog liever gouden stud dan winnaar van de gouden schoen!
hetzelfde voor een groot deel van de wielrenners!! constant in de modeboekskes man man toch, hedde freddy maertens indertijd in een modeblaadje zien staan? ik niet en diene heeft nogthans een palmares om u tegen te zeggen zo zal tom boonen er geen bijelkaar rijden! hetzelfde geldt voor niels albert! hij word nog liever tweede met de juiste outfit dan te winnen met zijn helm scheef op zijn kop!! ik begrijp het dat mannen als roger de vlaeminck en liboton het op hun heupen krijgen van al die salontoestanden!
ze zijn toch zo verwend meneer!
ons voetbal trekt op niks en dan dromen ze van grote stadions!!! hahahahaa da ze eerst eens een serieuze ploeg opstellen met echte voetballers en geen salonvoetballers die schrik hebben om te koppen anders is hun haar in de war!!!!!
de huidige generatie voetballers zijn janetten en zijn alleen bezig met hun "looks" en ze zijn nog liever gouden stud dan winnaar van de gouden schoen!
hetzelfde voor een groot deel van de wielrenners!! constant in de modeboekskes man man toch, hedde freddy maertens indertijd in een modeblaadje zien staan? ik niet en diene heeft nogthans een palmares om u tegen te zeggen zo zal tom boonen er geen bijelkaar rijden! hetzelfde geldt voor niels albert! hij word nog liever tweede met de juiste outfit dan te winnen met zijn helm scheef op zijn kop!! ik begrijp het dat mannen als roger de vlaeminck en liboton het op hun heupen krijgen van al die salontoestanden!
ze zijn toch zo verwend meneer!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
votbal intereseert me geen sikepit
weet alleen dat de rode duivels pruters zijn
weet alleen dat de rode duivels pruters zijn