LOLRock Rider wrote:Da rijdt dan nie makkelijk meer zeker?Twin Power wrote:Ik rijd met een Mercedes A klasse, Zonder de achterzetens, en de voorwielen eruit, kunnen er makkelijk 2 bikes en nog wat bagage in.
grtz
Nico
Wagen voor mtb
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
raketwomanFIE wrote:waarom ga je niet voor de VIVARO van opel?
héél handige wagen
De Doblo was wel O.K. , maar de nieuwe aanwinst is super .
Geen probleem om 5 personen + fietskes mee te vervoeren .
En ook het rijgedrag vind ik stukken beter , ook al is ie groter
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
ik ben van plan een mobilhome te kopen! met grote kofffer! ideaal om mtb reizen te doen! ik koop hem nieuw welteverstaan, occasie brol hoef ik niet!
In een PU met dubbele cabine ga je die toch niet recht met beide wielen in de bak krijgen volgens mij.MADRISTA666 wrote:vuul vintje wrote:Zou het lukken om 2 of 3 mtb's te zetten op een gewone pick-up, genre Nissan of Isuzu of Toyota...? Ik bedoel wel een versie met dubbele cabine.Je hebt, als ik het goed voorheb, ook nog het fiscale voordeel: lichte vracht, en toch is het geen camionnette ( voor mij heeft da niks, maar vrouwlief daarentegen![]()
)Isuzu gaf (of heeft) zopas zelfs nog een waarborg van 5jaar (Toyota ook)
Dit lukt, een vriend van me heeft zo'n nissan pick up en gaan zonder probleem 3 bikes ( DH ) in de bak.
Ik had een ectra cab, dus een langere laadbak dan een double cab en bij mij ging er een fiets net op in de lengte van de bak...

- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Re: Wagen voor mtb
in feite is dit lekker contradictorischPashley 24Mhz wrote:Ik ben op zoek naar een nieuwe wagen om met de fiets te kunnen gaan rijden.
Zo zou je kunnen zeggen
En dan maar klagen dat de co2 uitstoot niet verminderdik zoek een fiets om met de wagen te kunnen gaan rijden
ik heb gewoon een maat met een grote camionette, daar kunnen er genoeg fietsen in
Streets
[/quote]
- rock'n roll gio
- Mountainbiker

[/quote]