Daar ben ik inderdaad ook serieus van verschotenJustin wrote:Veel kleiner in't echt dan dat je volgens de reclamefoto's zou verwachten.
MP3 speler met usb stick
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik ben er uitermate tevreden van.K2-er wrote:ben je tevreden over je aankoop
Het is een superkleine en handige iPod !
Ook het geluid is veel beter dan op mijn vorige mp3-speler.
Ik gebruik hem dus wel enkel voor mijn lange extensieve trainingen, dus niet voor andere zaken.
Voor dat gebruik is hij perfect:
- klein
- gemakkelijk bedienbaar
- handig om aan kledij te hangen (klem)
In mijn ogen heeft hij haar één nadeel, hij heeft geen radio.
Maar op mijn nieuwe gsm heb ik dat wel, dus kan ik die eens meenemen als ik naar de radio wil luisteren.
Hopelijk ben je hier iets wijzer uit geworden.
Ik ga niet akkoord met wat ze altijd beweren over iPod's. Zelf heb ik hier een sony nw-a100 liggen (met 6 Gb). En waarom ik geen iPod gekozen heb:
- goedkoper
- langere batterij
- geen harde schijf maar flashdisk
- betere bescherming bij vallen
iPod's hebben het nadeel dat ze nog altijd gebruik maken van harddisks en niet van flash geheugens. Wat meer kans creërt om schade te berokkenen... Ook het design is om vingers van af te likken...

- goedkoper
- langere batterij
- geen harde schijf maar flashdisk
- betere bescherming bij vallen
iPod's hebben het nadeel dat ze nog altijd gebruik maken van harddisks en niet van flash geheugens. Wat meer kans creërt om schade te berokkenen... Ook het design is om vingers van af te likken...

Creative MUVO TX
Ik heb een 3-tal jaar geleden een MP3-speler van Creative gekocht. Er kan maar 512MB op maar das zeker genoeg. Bij de speler zat een elastische armband met houdertje zodat je bij joggen of ietsen geen problemen hebt met de schokken. Kan enorm veel verdragen. Ben er heel tevreden mee.
Enkel de oortjes die erbij zaten heb ik veranderd. Nu zijn het er van Sony die je achter je oor kan vaststeken zodat ze er niet uit kunnen.
Momenteel is die versie van mij niet meer te koop, maar hou Creative in de gaten...
http://www.portablegear.nl/fotovideo/Cr ... uVo-TX.htm
Enkel de oortjes die erbij zaten heb ik veranderd. Nu zijn het er van Sony die je achter je oor kan vaststeken zodat ze er niet uit kunnen.
Momenteel is die versie van mij niet meer te koop, maar hou Creative in de gaten...
http://www.portablegear.nl/fotovideo/Cr ... uVo-TX.htm
- Jefke85
- Mountainbiker
Ik en mijn broer hebben sinds deze week alle twee een nieuwe GSM met MP3player. Was al lang aan het twijfelen om MP3 aan te schaffen, maar wou ook nieuwe gsm, ik vond dit ideale combinatie: we hebben de deze: sonny ericsson W850i. Ben er echt zeer tevreden over, hij heeft 1GB USB geheugen, naast het telefoongeheugen. Prachtig design en bovendien nog scherpe foto en video kwalitieit, ook altijd leuk als je een onvergetelijke Biketocht wil vastleggen.

Dit klopt niet. De iPod nano (2, 4 en 8 GB) en iPod shuffle (1 GB) hebben flash geheugen.redgekuiftchicken wrote: iPod's hebben het nadeel dat ze nog altijd gebruik maken van harddisks en niet van flash geheugens. Wat meer kans creërt om schade te berokkenen... Ook het design is om vingers van af te likken...
De grotere iPod video met geheugen van 30 en 80 GB heeft een harde schijf, wat logisch is aangezien zo'n grote capaciteit niet kan met flash geheugen.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
na lang wikken en wegen in de winkel ben ik gezwicht voor deze :S k u l l wrote:Ik ben er uitermate tevreden van.K2-er wrote:ben je tevreden over je aankoop
Het is een superkleine en handige iPod !
Ook het geluid is veel beter dan op mijn vorige mp3-speler.
Ik gebruik hem dus wel enkel voor mijn lange extensieve trainingen, dus niet voor andere zaken.
Voor dat gebruik is hij perfect:
- klein
- gemakkelijk bedienbaar
- handig om aan kledij te hangen (klem)
In mijn ogen heeft hij haar één nadeel, hij heeft geen radio.
Maar op mijn nieuwe gsm heb ik dat wel, dus kan ik die eens meenemen als ik naar de radio wil luisteren.
Hopelijk ben je hier iets wijzer uit geworden.