18/02/'07 Aarsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
Post by Devine Tegenterter »
Idd dalend, voor omhoog ist just iets te vettig.
Bedoel je het speelplein naast het voetbalveld?
Ja dan.
Bedoel je het speelplein naast het voetbalveld?
Ja dan.
Dag pompiers,
Pompier zal meer dan waarschijnlijk aanwezig zijn.Nog enkel eens op de kaart kijken waar Aarsele ligt .Staat Aarsele op een kaart ?? (flauw grapke)hahahaha.
Ik vertrek alvast van thuis .Heb dringend kilometers nodig als voorbereiding op de grote RVV.Dus waarschijnlijk men laatste VTT voor de ronde en daarna ....terug vollenbak VTT-en.
Persoonlijk nog nooit in Aarsele met MTB gereden.Maken we daar een premiere mee ?
Pompier zal meer dan waarschijnlijk aanwezig zijn.Nog enkel eens op de kaart kijken waar Aarsele ligt .Staat Aarsele op een kaart ?? (flauw grapke)hahahaha.
Ik vertrek alvast van thuis .Heb dringend kilometers nodig als voorbereiding op de grote RVV.Dus waarschijnlijk men laatste VTT voor de ronde en daarna ....terug vollenbak VTT-en.
Persoonlijk nog nooit in Aarsele met MTB gereden.Maken we daar een premiere mee ?
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ik kan dit enkel bevestigen, dit deeltje van de delegatie zal er alvast zijn! Zullen met het weertje dat ze uitgeven met de vélo afkomen!the voltman wrote:Parcoursbeschrijving ziet er goed uit, ik zal van de partij zijn met een delegatie brigandsbikers.
greetings the voltman
teut ton!
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
Post by Devine Tegenterter »
Der zullen er zeker al gepasseerd zijn mee den mtb door Aarsele.
Maar tis den eerste keer dat er nen TT is.
Dus khoop alleen da gunder da positief vind e
Maar we doen ons best

Maar tis den eerste keer dat er nen TT is.
Dus khoop alleen da gunder da positief vind e
Maar we doen ons best
Hela mannekeveeteeteetje wrote:Tuurlijk niet,hoe meer zielen hoe meer vreugd.Trouwens starten doen we altijd samen,aankomen dat is wat anders.Maar achteraf zitten we terug samen in den apres.Riding Butcher wrote:wanneer start het treintje? En wie rijdt er al mee? Kpeis da als we mee zouden raken met den trein dat da maar voor ne km of 5 zou zijn, zou da besannen? Kben nog zo gene rappen...
Wie er allemaal afkomt??
Voor zover ik weet : Grote plateau (en kleine plateau ook voor het vrouwelijk forumtreintje),De fast (Furious zal waarschijnlijk ook wel mee zijn),Lichterveldenaere,Veeteeteetje en veeteepeepeetje,Filiberke,....
Anderen ben ik niet helemaal zeker : Dark Dingo,Superfan,Black knight,Hanzi,Traxer,cowboy Peter,.......
Het startschot zal rond 8u15 draaien,denk ik.
Ze geven goed weer uit,dus misschien den apres op een zonnig terraske???
Klein duimpke niet vergeten é!!
Kga ne keer proberen van op tijd te zijn.
Tot den Zondag
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik moet na vandaag,morgen ook passen.
Blijf op de sukkel met mijn lichaam en mijn gezondheid.
Morgen is de enige dag dat ik nog wat kan rusten,want maandag valt er weer te werken.
Een ontredderd vtt-tje

Blijf op de sukkel met mijn lichaam en mijn gezondheid.
Morgen is de enige dag dat ik nog wat kan rusten,want maandag valt er weer te werken.
Een ontredderd vtt-tje