oat voe te fret'n en te zuppen is ben'k der gèèrne bieMoustache wrote:En ik die vond dat ge al flink content waart met die boterhammen in Westouter!!!fast & furious wrote:IKKEveeteeteetje wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken al enkele forumbikers die heel tevreden zullen zijn met dit initiatief.![]()
![]()
18/02/'07 Aarsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
Post by Devine Tegenterter »
Maandag de eerste pijltjes gehangen.
Alles was goed berijdbaar, behalve een klein stukje.
Dit was omdat er nog geen brug was en de beek was juist iets te diep (heb ik gemerkt).
Vanaf de start is het bijna onmiddellijk goed off-road.
Kwestie van wakker te worden
Voorlopig is er nog geen single-track die 100% vastligt van de 4 of 5 (hangt van de weergoden af
)
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Als er nog vragen zijn zal ik ze zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
Alles was goed berijdbaar, behalve een klein stukje.
Dit was omdat er nog geen brug was en de beek was juist iets te diep (heb ik gemerkt).
Vanaf de start is het bijna onmiddellijk goed off-road.
Kwestie van wakker te worden
Voorlopig is er nog geen single-track die 100% vastligt van de 4 of 5 (hangt van de weergoden af
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Als er nog vragen zijn zal ik ze zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ze geven na vandaag toch heel goed weer uit voor de tijd van het jaar,en voor zondag maximum 13 graden.
Dus :
MTB Aarsele,ge moet niet twijfelen,steek al het mogelijke er maar in,het zal tegen zondag al ietskes meer opgedroogd zijn en als het naar jouw mening nog te vettig ligt,kunt ge dan geen onderscheid maken tussen moeilijk-gemakkelijk?
Zo hebben wij bikers vrije keuze.Zo heb ik ook het liefst.
Ik vind het persoonlijk altijd spijtig als de zware stukken er volledig uit gelaten worden,dan zijn de bikers die wel graag zulke stroken doen(zoals ik) er een beetje de dupe van.Als ge ze er volledig instopt,dan zijn het de minder ervaren bikers die dit minder leuk vinden.De ideale oplossing is gewoon de keuze geven aan de biker maar er moet wel een mogelijkheid zijn,hé(desnoods via asfalt dan maar).Ik verkies zeker off-road.
Dus :
MTB Aarsele,ge moet niet twijfelen,steek al het mogelijke er maar in,het zal tegen zondag al ietskes meer opgedroogd zijn en als het naar jouw mening nog te vettig ligt,kunt ge dan geen onderscheid maken tussen moeilijk-gemakkelijk?
Zo hebben wij bikers vrije keuze.Zo heb ik ook het liefst.
Ik vind het persoonlijk altijd spijtig als de zware stukken er volledig uit gelaten worden,dan zijn de bikers die wel graag zulke stroken doen(zoals ik) er een beetje de dupe van.Als ge ze er volledig instopt,dan zijn het de minder ervaren bikers die dit minder leuk vinden.De ideale oplossing is gewoon de keuze geven aan de biker maar er moet wel een mogelijkheid zijn,hé(desnoods via asfalt dan maar).Ik verkies zeker off-road.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Mijn collega van 't werk nog opgetrommeld om TT Aarsele te rijden. Hij tevens nog 2 andere gasten wakker gemaakt...
Ze zijn dus met z'n drietjes om de eerste keer een mountainbiketocht te rijden en dan nog in hun thuisdorp.
'k Zou zeggen ... laat alle remmen los en niet te veel stroken uitlaten !!!
Tot zondag alvast !
Grtjs
Ze zijn dus met z'n drietjes om de eerste keer een mountainbiketocht te rijden en dan nog in hun thuisdorp.
'k Zou zeggen ... laat alle remmen los en niet te veel stroken uitlaten !!!
Tot zondag alvast !
Grtjs
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
JOJOJOJOOOOOOOO,
da weerke begint er fantastisch uit te zien. Laat junder ma nen keer gaan, de zunne gaat zegevieren zondag.
Tot dan.

da weerke begint er fantastisch uit te zien. Laat junder ma nen keer gaan, de zunne gaat zegevieren zondag.
Tot dan.
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
wanneer start het treintje? En wie rijdt er al mee? Kpeis da als we mee zouden raken met den trein dat da maar voor ne km of 5 zou zijn, zou da besannen? Kben nog zo gene rappen...
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Tuurlijk niet,hoe meer zielen hoe meer vreugd.Trouwens starten doen we altijd samen,aankomen dat is wat anders.Maar achteraf zitten we terug samen in den apres.Riding Butcher wrote:wanneer start het treintje? En wie rijdt er al mee? Kpeis da als we mee zouden raken met den trein dat da maar voor ne km of 5 zou zijn, zou da besannen? Kben nog zo gene rappen...
Wie er allemaal afkomt??
Voor zover ik weet : Grote plateau (en kleine plateau ook voor het vrouwelijk forumtreintje),De fast (Furious zal waarschijnlijk ook wel mee zijn),Lichterveldenaere,Veeteeteetje en veeteepeepeetje,Filiberke,....
Anderen ben ik niet helemaal zeker : Dark Dingo,Superfan,Black knight,Hanzi,Traxer,cowboy Peter,.......
Het startschot zal rond 8u15 draaien,denk ik.
Ze geven goed weer uit,dus misschien den apres op een zonnig terraske???
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
Post by Devine Tegenterter »
Als het zonneke uitzit kunnen we altijd verhuizen naar buiten.
Of toch of zijn minst de poort openzetten (dan is het verschil al zeer klein).

Of toch of zijn minst de poort openzetten (dan is het verschil al zeer klein).
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ik kom ook af, alhoewel ik niet wild enthousiast ben over de omgeving daar. Ik verwacht mij aan een tocht waar we weer zullen moeten trekken en sleuren om overal door te geraken. Soit, het zij zo.
Langs de andere kant ben ik wel eens benieuwd langs welke wegen ze ons zullen sturen. Poelberg offroad?
Langs de andere kant ben ik wel eens benieuwd langs welke wegen ze ons zullen sturen. Poelberg offroad?
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker