Dilsen-Stokkem en omstreken.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Veel tochten zijn er nog niet geweest. #-o Enkel eens met Maurice. Ik ben wel van plan volgende week mee te rijden met een groep uit Elen, maar ik vrees dat ik niet ga kunnen volgen en vanaf de week daarna ga ik beginnen trainen om conditie op te bouwen. Heb vandaag de TT in St Job in 't Goor gereden aan een hartslag tussen de 170 en 190. Da's dus veeeel te hoog en daar wil ik iets aan doen.
Ik hoor het wel als je eens wil afkomen.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Vandaag weer 50 kilometerkes door Dilserbos en omgeving gepeddeld met Maurice en Bart...
Boomie
Mountainbiker

Post by Boomie »

Hey ik ben zelf van niel bij as en ik ben recent terug begonnen met moutainbiken. Ik ga door de week wel eens rijden in de omgeving van de litzberg, het dilserbos en ook de mechelse hei.
Wanneer ik thuis achter de poort van de tuin opendoe sta ik op het fietspad dat aan het stationneke in niel begint. Ik vertrek dan altijd richting litzberg en rij onder een brug waarlangs het treinspoor onder de europalaan doorgaat. Daarna kom ik aan wat industrie waar ze graafwerken doen, of kiezel opgraven of iets anders.... Daarna steek ik het treinspoor over om een stukje single track door de bos te rijden en kom ik langs een stinkend bedrijf om daarna weer het treinspoor over te steken. En dan staat er een bord verboden toegang , maar het is mij niet echt duidelijk als het ook geld voor de richting die ik uitga. En dan heb je dus een heuveltje met een irritante boomstronk die er duidelijk is gemaakt door 1 van die bedrijven die daar graafwerken doen. Tot voorheen reed ik er altijd probleemloos langs maar deze dinsdag gaan fietsen en er stond een auto en die mensen keken nogal lelijk, ben toen maar terug gekeerd en een omweg gemaakt langs de europalaan.

Ik vroeg me nu eigenlijk af als jullie ook deze weg gebruiken om van de litzberg naar de mechelse hei te rijden, of is er misschien een betere weg door de bos?
Guest

Post by Guest »

gewoon eens meekomen op 1 van de verkenningstochten voor de sumerbike. Ik ken de bossen in de omgeving vrij goed. Stuur maar eens een berichtje.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

wanneer staat de volgende gezamelijke rit gepland ?
Het wordt dringend tijd om de fiets nog eens van stal te halen ...
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik zit op de weg tot eind maart. Enkel bij mooi weer duik ik het bos in. :wink:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik ga zondag indien droog weer starten om 10.00 aan camping bergerven.

En dit voorlopig samen met K2-man
Guest

Post by Guest »

Jammer, ik zit zondag in Chaud-Fontaine met Nico Vinck. Mss iemand zin om mee te downhillen?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

wegens de tt in neeroeteren gaan we dit tochtje uitstellen
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

maurice wrote:Jammer, ik zit zondag in Chaud-Fontaine met Nico Vinck. Mss iemand zin om mee te downhillen?
als je mij een downhillbakkie uitleent geen probleem :bounce:
Post Reply