Valentijnsrit Torhout 17 februari 2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- harrybulldog
- Mountainbiker
torhout
Post by harrybulldog »
harrybulldog,komt ook af na ziekte ga ik er terug aanbeginnen voor de laatste maal dit winter seizoen in de namiddag gaan we terug beginnen met de koersfiets tot zaterdagvoormiddag
-
sponge bob
- Mountainbiker
Post by sponge bob »
kom maar gerust eens kijken hoe het met beaupreztje gesteld is. je zult verschieten.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De ene haakt af en een andere neemt zijn plaats in.
Zo rap gaat dat hier.
Na eventjes mijn oor te hebben gelegd bij de forumbikers dit weekend werd mij aangeraden om Torhout te kiezen.
Wel,als brave jongen zal ik hun raad maar opvolgen dan.
Pepeetje en ik zullen in de namiddag (13u15-13U30) de torhoutse revue passeren.
We zijn benieuwd (niet naar Beaupreztje,zulle maar naar den tocht
)
Zo rap gaat dat hier.
Na eventjes mijn oor te hebben gelegd bij de forumbikers dit weekend werd mij aangeraden om Torhout te kiezen.
Wel,als brave jongen zal ik hun raad maar opvolgen dan.
Pepeetje en ik zullen in de namiddag (13u15-13U30) de torhoutse revue passeren.
We zijn benieuwd (niet naar Beaupreztje,zulle maar naar den tocht
Mmmmm, en wat lees ik in de krant!!!???
Parcourbouwer Patrick heeft er iets moois van gemaakt. De trajecten verschillen grondig van die van vorig jaar. Ze bevatten beduidend meer off-roadpassages; een verrassend en avontuurlijk parcours.
- 2 bevoorradingen
- fietsbewaking
- braadworsten, warme douches
Vorig jaar kregen ze op vlak van organisatie de 7de plaats en dit jaar mikken ze op de top 3!!!
Klinkt goed he! Ik kom alleszins af!
Parcourbouwer Patrick heeft er iets moois van gemaakt. De trajecten verschillen grondig van die van vorig jaar. Ze bevatten beduidend meer off-roadpassages; een verrassend en avontuurlijk parcours.
- 2 bevoorradingen
- fietsbewaking
Vorig jaar kregen ze op vlak van organisatie de 7de plaats en dit jaar mikken ze op de top 3!!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
En XIII????katrien20 wrote:Mmmmm, en wat lees ik in de krant!!!???
- 2 bevoorradingen
- fietsbewaking
Haalt hij ook nog eens zijn oude stalen ros van stal???
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Misschien kom ik ook eens af bij de west-vlaamse collega's,hier of Aarsele?!
Ken mijn baan daar niet,met wat voor banden moet ge daar rijden of is het ploeteren?
Wanneer is het best te rijden daar?
Voor-of namiddagtreintje,of zijn er 2 treintjes?
Zou dan wel zijn om mijn wagonnetje aan te pikken,de locomotief sputterd nog wat voor kop te trekken!
Ken mijn baan daar niet,met wat voor banden moet ge daar rijden of is het ploeteren?
Wanneer is het best te rijden daar?
Voor-of namiddagtreintje,of zijn er 2 treintjes?
Zou dan wel zijn om mijn wagonnetje aan te pikken,de locomotief sputterd nog wat voor kop te trekken!