Wel maar de 45 gedaan. (Ik ben maar en zondagsrijder en eerste jaar MTB). Al bij al ging het vrij lekker tot het godensalon. Daar ging de kaars uit. Het zware modder dabberen zal er ook wel voor iets tussen zitten evenals na Huldenberg stil gelegen wegens ziekte. De laatste km's naar de sporthal waren de hel voor mij. Al bij al een hemels goed gevoel achteraf. Alle bergskes opgeraakt, zelf het trapje van de mont blanc. (eertse keer gereden! Waarschijnlijk beginnersgeluk
Hierbij een dikke pluim voor de Zoenkers. Goede bevoorrading, prachtig parkoer, goede afpijling, vooral de pechbordjes zorgden voor een extra veilig gevoel. (Vooral als je alleen rijdt, de streek niet kent, het rot weer enz.). Ook gebruik gemaakt van de afspuitstand omdat het niet lang wachten was, prachtig! De warme douch met hoge drukkracht om de modder uit mijn ogen te spoelen deed onbeschrijvelijk veel deugd. De laatste modderrestjes uit het godensalon nog doorgespoeld met nen Deuvel en weer een fijne zondag rijker.
Tenzij ik volgend jaar in de hel of hemel ben kom ik terug om te snoepen van het godensalon en al de rest... 10 februari staat al genoteerd.