25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
k ga t ne keer heel schoon vragen aan moeder de vrouw, k ga t ook voorleggen aan de LA bikers, misschien vind ik wel enkele slachtoffers om samen er naartoe te trekken. k zie dat er veel crossen in voorkomt, dus t is iets voor mien. Best dat nadien maar 'muziek'soep is, t zou daar nogal wa geven al die pruttelede'uitlaten', om van die uitlaatgassen maar te zwijgen. Alé misschien tot in t franse?
- Rock Rider
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Het is te hopen dat ge uw apenkuren van in Bruyelle weer niet uithaalt.HanZi wrote:Zal ook nog n's afzakken naar la douce france , hopelijk zonder mist als in Oignies maar toch was het er heerlijk fietsen !!!!
Ik zal voor de zekerheid toch mij kodakske maar meebrengen.
@Rock Rider : Goed nieuws dat ge er bij kunt zijn.We mogen Zanneis nu ook verwachten zeker?
Rest er ons verder alleen nog het startuur af te spreken,zeker.
Ik ga proberen daar te arriveren tegen 8u om ten laatste (mag vroeger zijn) tegen 8u30 het forumboemeltreintje op gang te trekken.
Wat denken jullie???
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Coun't me in Veeteeteetje.
Het voorstel de 35km te doen met 2x de bospassage (45km) klonk als muziek in de oren.
Het voorstel de 35km te doen met 2x de bospassage (45km) klonk als muziek in de oren.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Just eens gekeken op mappy en vanuit Leffinge is het een 1 uur en 30 min. rijden en dat voor een zondag
Zal toch men best om mee te gaan met signer en de P
zo te lezen moet dit een fantastische tt zijn ,maar veeteeteetje om 8.30uur ter plaatse te zijn zal toch wat krap zijn voor de kustboys
groeten en misschien tot zaterdag in Torhout...
Zal toch men best om mee te gaan met signer en de P
zo te lezen moet dit een fantastische tt zijn ,maar veeteeteetje om 8.30uur ter plaatse te zijn zal toch wat krap zijn voor de kustboys
groeten en misschien tot zaterdag in Torhout...
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Zondag een klappeke gedaan met Dark Dingo die vorig jaar deze TT heeft gereden en volgens hem is na de bospassage ook het mooiste er af.Wel nog veel off-road maar vlakke,rechte,lange stukken.Op zich misschien ook wel mooi,maar als ge ziet dat ge kunt kiezen uit 30-40-50 km,heb ik ook zitten denken van de 40 km te doen met tweemaal de bospassage.Zo zullen we ook aan een kleine 50 km komen.motorbiker wrote:Coun't me in Veeteeteetje.
Vorig jaar bleek de splitsing van 40-50 km na het base de Wingles te zitten en er is een mogelijkheid om het base de wingles 2 of meermaals te doen daar er een stukje "allez et retour" inzit.Dus als we gewoon weer inslaan,dan zijn we weer vertrokken.Komen we dan aan de splitsing,dan kunnen we nog beslissen of we er nog een stukje gaan aan breien of niet.Maar dit zal waarschijnlijk een beetje van de tijd afhangen.
We'll see.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
ik zal er ook zijn, wel met een gebrekkige conditie, maar doodgaan doe ik toch al op iedere tocht. Kzal wat op de rollekes rijden de komende dagen, wie weet helpt het een beetje. Want ik moet er terug de gewoonte van maken om iedere week te gaan fietsen é. Kwas de microbe wat kwijt, maar het begint wat te kriebelen terug (of is het de griep?)
tot dan om 8u30
groetjes
jocca
tot dan om 8u30
groetjes
jocca
Zal noppes zijn, zitten dat weekend aan het zeetje voor Zanneis JR zijne verjaardag.veeteeteetje wrote:Het is te hopen dat ge uw apenkuren van in Bruyelle weer niet uithaalt.HanZi wrote:Zal ook nog n's afzakken naar la douce france , hopelijk zonder mist als in Oignies maar toch was het er heerlijk fietsen !!!!![]()
![]()
Ik zal voor de zekerheid toch mij kodakske maar meebrengen.![]()
@Rock Rider : Goed nieuws dat ge er bij kunt zijn.We mogen Zanneis nu ook verwachten zeker?8)
Rest er ons verder alleen nog het startuur af te spreken,zeker.
Ik ga proberen daar te arriveren tegen 8u om ten laatste (mag vroeger zijn) tegen 8u30 het forumboemeltreintje op gang te trekken.
Wat denken jullie???