Wagen voor mtb

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Pashley 24Mhz wrote:Ik steek men downhill velo liefst in de auto...
Daarnet al wat garages bezocht, en de Caddy interesseert mij (ze hadden wel geen in de garage), maar ik zou er toch eens liever een zien en proberen.
In ne gewone caddy, 2 stoelen met daarachter ne wand, krijgde ne velo compleet in.
In ne caddy life, 5 plaatsen, moette het v-wiel eruitnemen, maar er bestaan verschillende systemen om dan de fiets stabiel vast te zetten met een soort snelsnapper.
montenbaiker
Mountainbiker

Fiat scudo

Post by montenbaiker »

Wij hebben 2 weken terug een Fiat Scudo http://www.autoscout24news.it/gallery/1 ... orama1.jpg besteld. Is te koop als camionet met 2-6 plaatsen, maar ook in de versie personenvervoer tot 9 plaatsen. Met de laatste rij achterzetels eruit kan volgens mij een mtb in de lengte er in. (lange wielbasis)
Is in tegenstelling tot een duitser, wel nog betaalbaar.

Nu nog een week of 10 wachten...
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Peugeot 406

recente 2e hands van 2 jaar oud te krijgen voor 13000-14000 schitterend qua ruimte en met de 110 of 136 pk versie nog eens power te over
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik heb een opel como, ik kan er 2 fietsen inzetten zonder wielen uit te halen en als ik er de voorwielen uithaal kunnen er zeker al 5 in (meer heb ik nog niet geprobeerd)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

een golfje IV variant (break) gemakkelijk 1 fiets, met gedemonteerde voorwielen 2 of meer
P-rider
Mountainbiker

Post by P-rider »

Ik heb ne Ford Galaxy totaal 7 zitplaatsen, maar met de laatste 2 zetels eruit en 1 of twee van de tweede rij opgeklapt kan je er gemakkelijk 4 fietsen in rechtop zetten.
P-rider
Mountainbiker

Post by P-rider »

Ik heb ne Ford Galaxy totaal 7 zitplaatsen, maar met de laatste 2 zetels eruit en 1 of twee van de tweede rij opgeklapt kan je er gemakkelijk 4 fietsen in rechtop zetten.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Ik rij sinds kort met een citroên berlingo... Ik moet zeggen wreed praktisch zunne! De zetels kantelen en de bikes er op zijn geheel in!
De bikes kan je mooi vastleggen met een ouderwets fietsrekker rond de ijzers waar anders de zetels in vastklikken.
Als het regent kan ik met de koffer open zelfs schuilen als ik mijn schoenen aan het aandoen ben en mij klaarmaak om te vertrekken :wink:
Goede aankoop geweest alleszins... :wink:
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Ne vito
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Toyota Hilux met dubbel cabine. wel voorwiel eruit doen als je hem wilt recht zetten. Dan krijg je er veel naast elkaar... Heb niet genoeg fietsen om het te proberen... Ik schat zo een 6 fietsen + matteriaal... We zien met 5 man naar spanje geweest en we hadden alle bagage + 2 fietsen + 4 paar wielen + matteriaal. Zonder problemen er in.
Post Reply