Maximum daalsnelheid ?

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Ardennen bij La Roche 80,1 op asphalt

In Ramatuelle naar St tropez 88.3 op asphalt
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

58.59 km
een afdalingske op de asfalt met de bike
Achnaton
Mountainbiker

Post by Achnaton »

89 Km/h op asfalt in Lax, Zwitserland
69km/h op soort kiezelpad in Betmeralp, Zwitserland

Zo'n kiezelpaden ga'k de volgende keer toch eerst eens verkennen (hoe tijdinnemend het ook is) voor ik voluit ga. Teveel Close calls naar mijn zin! Maar toch is dit wat ik er toen zo plezant aan vond :P
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

88km.u in de afdaling van de Mont Ventoux naar Malaucéne. Me ne man of vijf (int wiel en ieder op toer overpakken = slipstreamen). Met een gewone MTB kunt ge niet meer bijtrappen. Wel opassen dit is niet zonder GEVAAR!!!!
56km.u op het vlakke in de spurt, ook weer eerst slipstreamen :-D
76km.u op schotter, afdaling in Oostenrijk. Bangelijk !!
fargo
Mountainbiker

Post by fargo »

58 dit jaar de kluis naar beneden,niet zo heel snel maar wel snel genoeg om eens goed op uwen *** te gaan, liever iets minder snel dan...
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ik heb in Marke eens 88 gehaald op de kalvariestraat. boven moet je dan wel een goede 45 rijden en bijtrappen naar beneden en dan kom je aan die snelheid in het centrum. In het zuiden van fr heb ik eens 96km/u gereden en dat is dan toch niet zonder de tranen in de ogen wan de wind. Het is wel een veel grotere kick om freewheelend die snelheid te halen dan al trappend vind ik. Dat alles was dan wel met de koersfiets.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

51 op het vlakke met de mountainbike, gewoon eens om te zien hoe hard ik zou kunnen gaan. Toen zat ik aan het einde van een lang stuk en heb ik ingehouden, ik had nog redelijk wat over dus ik zou nog wel harder gekund hebben.
Post Reply