biologisch afbreekbare ontvetter

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Swannie wrote:Ok, maar heb je een referentie van de produkten, wij werken hier ook met abcon en ik kan dat via m'n werk bestellen, maar dan moetek wel een exacte produktnaam of produktnummer hebben, dus als ge me die zou kunnen bezorgen...
Thx :wink:
Als je de man achter Abcon kan bereiken en je vraagt hem naar de ontvetter voor fietsen (die ook gebruikt is door het Trek Team, dan weet hij waarover het gaat), dan zal je zeker het goeie product hebben.

Voorlopig kan iedereen wel terecht bij Verschueren Sport in Sint-Niklaas voor die producten. De ontvetter zal op bestelling zijn, van de olie hebben we wel wat flesjes op stock.

Greetz,

Julien.
Last edited by Wacko007 on Mon 12 Feb 2007 12:13, edited 1 time in total.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Wacko007 wrote:
Swannie wrote:Ok, maar heb je een referentie van de produkten, wij werken hier ook met abcon en ik kan dat via m'n werk bestellen, maar dan moetek wel een exacte produktnaam of produktnummer hebben, dus als ge me die zou kunnen bezorgen...
Als je de man achter Abcon kan bereiken en je vraagt hem naar de ontvetter voor fietsen (die ook gebruikt is door het Trek Team, dan weet hij waarover het gaat), dan zal je zeker het goeie product hebben.
Heb "de man achter Abcon" juist bereikt :wink: , hij komt van de namiddag al langs om heel z'n gamma eens voor te stellen, dus als er nog mensen uit de regio herentals zijn, die moesten geïnteresseerd zijn in dat spul van abcon (4.5 €) ,stuur me ff een pb'ke, dan bestel ik mss een grotere hoeveelheid.
Last edited by Swannie on Wed 07 Mar 2007 16:18, edited 1 time in total.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

ja die morgan blue is biologisch afbreekbaar en idd uw gras gaat ervan kapot maar tis ook ni de bedoeling dat ge uwe gazon dermee water geeft he :D biologisch afbreekbaar wil zeggen dat het biologisch afbreekbaar (doeme had toch voor 'rechten' moeten gaan) is en dus verteerd, ni dat het op korte termijn geen kwaad kan he. uw gras komt overigens nadien gewoon tru dus zoveel kwaad kan het ni he ;)
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Swannie wrote:
Wacko007 wrote:
Heb "de man achter Abcon" juist bereikt :wink: , hij komt van de namiddag al langs om heel z'n gamma eens voor te stellen, dus als er nog mensen uit de regio herentals zijn, die moesten geïnteresseerd zijn in dat spul van abcon (aan aankoopprijs), stuur me ff een pb'ke, dan bestel ik mss een grotere hoeveelheid.
Voila se, ze zijn juist weg, heb m'n bestelling geplaatst, ben benieuwd of het zo goed is als julien beweert, voor de prijs van 1 busken pedro's heb ik nu bekan 6 buskes :-D Morgen wordt het reeds geleverd, kan ik gelijk eens testen.
littlep
Mountainbiker

Post by littlep »

je moet zeker eens laten weten of da spul van Abcon goed werkt. Vermeld eventueel ook eens productnaam en of bestelnummer als da kan. dan kan ik eventueel ook eens contact opnemen met die gasten. merci
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

littlep wrote:je moet zeker eens laten weten of da spul van Abcon goed werkt. Vermeld eventueel ook eens productnaam en of bestelnummer als da kan. dan kan ik eventueel ook eens contact opnemen met die gasten. merci
Productnr ontvetter: 9105
Productnr olie: 90600
Voor het geen dat da kost, kundet zelf wel eens proberen :wink:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

littlep wrote:je moet zeker eens laten weten of da spul van Abcon goed werkt. Vermeld eventueel ook eens productnaam en of bestelnummer als da kan. dan kan ik eventueel ook eens contact opnemen met die gasten. merci
Voila se.. al een paar weken in gebruik nu, en kmoet zeggen, werkt super!
Voor mij nix anders meer :-)
Post Reply