11/02/07 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kom niet voorruit
Mountainbiker

Post by kom niet voorruit »

heb deze namiddag het parcours gereden, je kan voor de eerste 15 km best laarzen aantrekken. Modder en water en als het deze nacht nog wat gaat regenen dan ziet het er niet goed uit
Het eerste deel is de TT van Vorselaar maar omgekeerde richting plus nog een klein stukske van de Bloso toer
Passeren ook op het parcours van de Cyclocross van volgende week
Tot morgen zeker, een echte MTB'er moet daar tegen kunnen
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

rogervdp wrote:heb deze namiddag het parcours gereden, je kan voor de eerste 15 km best laarzen aantrekken. Modder en water en als het deze nacht nog wat gaat regenen dan ziet het er niet goed uit
Het eerste deel is de TT van Vorselaar maar omgekeerde richting plus nog een klein stukske van de Bloso toer
Passeren ook op het parcours van de Cyclocross van volgende week
Tot morgen zeker, een echte MTB'er moet daar tegen kunnen
voila,merendeel is hier al vernoemd...het parkoer waar nys en co volgende week invlamd is echt een aanrader...tevens werd er een dubbele berg aangelegd die echt niet voor watjes is...diegene die naar boven kan fietsen komt mij boven tegen met het fototoestel...(natuurlijk ni heel den dag he :roll: ...en de watjes kunnen deze "berg" vermijden door ipv erop te rijden voor de berg rechts te gaan en zodoende over de baan te rijden)...voor de rest zal het idd wroeten zijn ..amai die kuiten morgen...

tot morgen

en roger was waarschijnlijk de man met de crosfiets deze namiddag...
vliegende biker
Mountainbiker

Post by vliegende biker »

MTB omloop van Het Vliegend Wiel ligt er nog goed bij.
20 -30 - 47 km

Diegenen die de laatste berg op 3 km van de aankomst opgeraken, krijgen
een gratis trappist. Wachtwoord bij aankomst = " pap "

Fotograaf op de omloop, te bekijken op onze website www.hetvliegendwiel.be

Tot ziens,

Marc, de vliegende biker van Lille,
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn, woensdag het 'verschot' gekregen in menne rug :( . Die trappist had ik anders graag verdiend :drunk: . Maar 'kgaan gewoon naar den apres met den auto en ééntje drinken.
Hopelijk kan ik volgende week terug starten. Veel succes met jullie TT :wink: .
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Onderweg naar Linkhout-Lummen ons bedacht en maar naar Lille gereden omdat 'k wat vroeger moest thuis zijn. Achteraf spijt natuurlijk. In 't begin was 't parkoers nog leuk met smalle paadjes, bochtjes, redelijk bollend. Nog 2 keer enkele kleine leuke stukjes, crossparkoers in Vorselaar veel te weinig gebruik van gemaakt, en de rest was veel te veel rechtdoor langs stoemp-veldwegen die langs geen kanten bolden. Bij de bevoorrading iets te lang moeten wachten op mijne maat, die zijn derailleur bleek kapotgereden te hebben. Niet lang getwijfeld om maar terug naar de start te rijden vanaf daar. Tegenvaller dus, desondanks dat de regen me niet stoorde en de modder op zich was leuk, maar 't saaie heeft me voor 1 keer de tocht vroegtijdig doen stoppen. :(
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Toerke afgebold, had net geen 49 op de teller ipv 45, maar da maakt ni uit.

Wel zwaar parcours en veel slijkfun. Stukskes fruit op bevoorrading en muziek van katastroof waren welkom !! =D>
kom niet voorruit
Mountainbiker

Post by kom niet voorruit »

Meer pech kan ne mens zeker ni hebben, waarschijnlijk vergeten naar de "Arme Klaren" eitjes gaan te brengen, vandaar die massa's water die naar beneden kwamen wat de TT wel bijzonder zwaar maakte
En inderdaad die van gisteren was Roger
Voor diegenen die zichzelf ne keer willen testen is er zaterdag een echte cross op het parcours van de Cross in Oostmalle voor MTB'ers. Iedereen kan deelnemen
[/url]
zeepzop
Mountainbiker

Post by zeepzop »

voila, die miserie hebben we ook weeral gehad, slijk en drek van in m'n oren tot tussen m'n tenen.
Het mag best vettig zijn maar hier was het er toch wel een beetje over.
Spijtig van het slechte weer voor de jongens (en meisjes) van de organisatie, was best wel mooi toerke.
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Vandaag toer gaan rijden , ten gevolge van eer recent verschot in mijn rug (lumbago) en dus een maand zonder fietsen toch besloten van de kleine toer te gaan rijden. Deze van 20 km , nou dat was een saai toerke , enkel veldwegen met massa's modder en heel der vijvers over de weg.
Spijtig van het weer maar ja , dat heb je niet onder controle.
jakke2k
Mountainbiker

Post by jakke2k »

Toerke van 20km gedaan, wegens tijdsgebrek.

Redelijk proberen door te rijden, maar er waren toch stroken bij dat ik het gevoel had stil te staan!
Wegens de geweldige modder ook verdomd veel last gehad van chainsuck :evil:

De zwaartte door het weer, maakte dat ik toch nog wat voldoening heb gehad. Verder idd, wat weinig singletracks of interessante boswegen. Bepijling was soms ook wat te hard zoeken als je het mij vraagt. Misschien iets om aan te werken naar de toekomst toe?

Wat ik wel goed vond waren de verschillende splitsingen. Zodoende kon je een afstand naar keuze eigenlijk maken, door een lus meer of minder mee te nemen.
Post Reply