Daarstraks de afpijlers tegengekomen. Het parcours was vanmiddag nog niet te nat en goed berijdbaar, met hier en daar een wat stukje waar het wat zwaarder duwen is. Niks waar een biker schrik van krijgt. Afwachten wat de nacht (aan regenwater) brengt... De streek waarin gefietst wordt is dezelfde dan vorig jaar, maar het parcours is nog verbeterd tegen vorig jaar. Rijkelijke bevoorrading, bewaakte fietsenstalling, afspuitservice, ruime doucheaccomodatie en uiteraard een lekkere apres worden aangekondigd.
Gratis tombola, uitslag bekend om 10.30 uur (dus u wordt niet aan het lijntje gehouden voor de trekking)
11/02/07 tt turnhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
sory mannekes
kon me vanmorgen niet uit mijn warme nest dwingen voor te gaan mtbken
vond wat te vies (regen, regen en nog eens regen) doen naar mijn goesting, en het parkoer zal ook wel lekker vies geweest zijn
pech met dees slecht weer vandaag, als het droog was geweest of droger waar ik wel afgekomen
(gisteren heeft mijn bikske al genoeg afgezien)
volgend jaar beter weer en dan ben ik wel present
grtz
kon me vanmorgen niet uit mijn warme nest dwingen voor te gaan mtbken
vond wat te vies (regen, regen en nog eens regen) doen naar mijn goesting, en het parkoer zal ook wel lekker vies geweest zijn
pech met dees slecht weer vandaag, als het droog was geweest of droger waar ik wel afgekomen
volgend jaar beter weer en dan ben ik wel present
grtz
Man man man, heb je al eens de kans om zo'n xtr fiets van shimano te mogen testen (de cannondale), krijg je zo'n pokke weer.
Vanaf de eerste km begon die voorste schijf lawaai te maken dat het niet meer leuk was.
Het parcours zal wel ok geweest zijn als het wat droger was, maar zelf had ik er na 10 km al genoeg van !
Modder, modder en nog eens modder. En eigelijk kan ik wel een stukje modder rijden, maar trop est trop en daar kan de organisatie - die heel goed was - niets aan doen.
Dus super jammer, want dat veloken is echt een topperke, nog nooit zo'n licht ding tussen mijn benen gehad
Vanaf de eerste km begon die voorste schijf lawaai te maken dat het niet meer leuk was.
Het parcours zal wel ok geweest zijn als het wat droger was, maar zelf had ik er na 10 km al genoeg van !
Modder, modder en nog eens modder. En eigelijk kan ik wel een stukje modder rijden, maar trop est trop en daar kan de organisatie - die heel goed was - niets aan doen.
Dus super jammer, want dat veloken is echt een topperke, nog nooit zo'n licht ding tussen mijn benen gehad
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
Heb de Specialized van de XTR tour mogen testen. Jongens jongens wat een fietske.
Parcours was idd zeer vettig. Een echte stoemperkoers. Moet zeggen dat het eigenlijk wel goed ging maar teveel is teveel. Is volgens mij ook een schoon parcourske als het droog is.
Organisatie was dik in orde, bevoorrading ok, politie bij de gevaarlijke oversteekplaatsen, en zeer weinig asfalt.
Hoop alleen dat de nieuwe route in Turnhout niet teveel hiervan zal hebben want dan zal er niet veel volk komen rijden bij nat weer.
Parcours was idd zeer vettig. Een echte stoemperkoers. Moet zeggen dat het eigenlijk wel goed ging maar teveel is teveel. Is volgens mij ook een schoon parcourske als het droog is.
Organisatie was dik in orde, bevoorrading ok, politie bij de gevaarlijke oversteekplaatsen, en zeer weinig asfalt.
Hoop alleen dat de nieuwe route in Turnhout niet teveel hiervan zal hebben want dan zal er niet veel volk komen rijden bij nat weer.
- papasven
- Mountainbiker
- Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Dit was den absolute top op vlak van organistie! Alles was in orde !
Parkoer was loodzwaar, 'k wou eerst naar Leuven gaan voor wat klimtraining, maat dit was al even zwaar hoor ! Ik vind dat ze naar anologie met hoogtemeters , nu ook maar eens moddermeters moeten ontdekken. Ik heb er dan na vandaag al een heel deel gedaan hoor !
Trouwens , dat testen van die xtr fietsen ? Hoe ging dat in zijn werk ?
Parkoer was loodzwaar, 'k wou eerst naar Leuven gaan voor wat klimtraining, maat dit was al even zwaar hoor ! Ik vind dat ze naar anologie met hoogtemeters , nu ook maar eens moddermeters moeten ontdekken. Ik heb er dan na vandaag al een heel deel gedaan hoor !
Trouwens , dat testen van die xtr fietsen ? Hoe ging dat in zijn werk ?
Namens de organisatie mag ik 445 moedige deelnemers bedanken voor hun aanwezigheid en doorzettingsvermogen.Fitte wrote:Ben deze rit ook gaan rijden en heb gemerkt dat er ondanks het slechte weer toch veel wagens waren, nu is mijn vraag aan de organisatie of iemand anders, hoeveel moedige bikers waren er tijdens deze goed georganiseerde rit aanwezig.
Stel gewoon deze vraag omdat ik nieuwsgierig ben.
Spijtig dat ze het weer niet in de hand hadden, liters water maakten van het mooie parcours een modderbaan.
Volgend jaar iedereen terug op post voor een drogere versie ?
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
Tegen ons goesting vertrokken richting Turnhout, maar we hadden afgesproken dus moesten we gaan. Na de eerste km's waren m'n schoenen al een zwembad, dus daarna haalde het niets meer uit om plassen te ontwijken
Toch voldoening gehad van deze tocht.
De organisatie was echt dik in orde. Wel jammer dat bij de kortste rit (17km) geen bevoorrading voorzien was.
De afspuitstand was geweldig! Zo'n stand zouden ze bij elke toertocht moeten voorzien.
De organisatie was echt dik in orde. Wel jammer dat bij de kortste rit (17km) geen bevoorrading voorzien was.
De afspuitstand was geweldig! Zo'n stand zouden ze bij elke toertocht moeten voorzien.
Op volgende topic vind je er alles over http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=27711, maar kvrees dat je nu een beetje te laat gaat zijn, tenzij er annulaties komen natuurlijk (want zo is het mij ook geluktpapasven wrote:Trouwens , dat testen van die xtr fietsen ? Hoe ging dat in zijn werk ?