11/02/07 - Heverlee (MBC de ZoeNK)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwolm
Mountainbiker

Post by zwolm »

dat was noch eens een tocht =D> =D> =D> ploeteren van begin tot eind 8) 8) maar het was dik in orde profitciat zoenkers vanwege de harde kern van de downhill bikers prima douche en apres
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

nie geweest :oops: , stortregens in A'pen om 7u30 deden me omdraaien. Achteraf gezien maar goed ook: vorige week tijdens de 6-uur van Halle onzacht in aanraking gekomen met mijn stuur en gisteren tijdens het zwemmen deden de ribben opnieuw pijn. Ben dan maar op de weg gaan rijden: zelfs af nen borduur rijden deed geen deugd.
Nu gemengde gevoelens natuurlijk: k'had veel pijn gehad...maar zoenk-tochten zijn altijd onvergetelijk :wink:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

ook wij hebben vanmorgen afgehaakt door de striemende regen,volgend jaar meer geluk !
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Deze morgenkwam het feit dat ik ooit eens een eindwerk moest maken over weersvoorspelling me goed uit. Om 7u nog eens omgedraaid na het zien van de radarbeelden en iets na 9 de auto in. 10u25 wss als een van de laatste de inschrijving gepasseerd, qua weer 2 keer 10min wat zever regen niks om te klagen dus.

voor de 65km gegaan het eerst stuk een mooi gemiddelde 22 maar dat nam al snel een duik. Het parcours lag er dan ook redelijk zwaar bij door de al gepasseerden en de regen die voor een vettig laagje had gezorgd.

Mooie bevoorrading en vooral een mooie route veel afwisseling en een aantal afdaling klimmetjes die zeker de moeite waren. Bergaf veel volk gepasseerd en de 2 afdalingen in de diepe modder speciaal, me goed kunnen uitleven. Met redelijk versleten blokjesz vertrokken maar toch had ik op het einde nog goeie remmen. 4uur en een kwartiertje genieten over 70km. slechts een keer echt moeten stappen een 30 tal meter de andere 3 korte stappassages van +-5meter lagen puur aan fout spoorkeuze of stuurfoutjes.

Bij droog weer en een wat droger parcours wil ik in 2007 wel voor de dubbel gaan.

TIP hang routeplannetjes aan de bevoorrading zodat iedereen kan zien waar ze al zijn en eventueel iets kunnen afsnijden of bijnemen.
Bob de Biker
Mountainbiker

Post by Bob de Biker »

Mijn blokskes waren ook volledig op... (55km)
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

vorige week op dat parcour heb ik men bike na afloop niet eens moeten afspuiten ,

ook ik zag hier al lang naar uit , had bij de start ingetekend voor de 65 km maar na 30 km , constant schurende remmen , nat tot in men onderbroek ben ik de weg opgedraaid en ben naar huis gereden.

perfecte organisatie , spijtig van het weer. maar volgende keer ben ik er zeker weer bij .

damm , zelf op de aflopende recuperatiezone's moet ik bijduwen :-?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

roficiat aan iedereen die vandaag gaan rijden zijn!! vanmorgen om 7uur uit bed water gieten hard getwijfeld maar toch terug in warm bedje gekropen, moest trouwens een uurtje rijden enwou mijn nieuwe fiets niet te veel pijn doen. maar aks ik het weer zag om tien uur toch spijt dak niet geweest ben.hopelijk volgend jaar beter weer en zeker van partij dan
Bikerkf
Mountainbiker

Post by Bikerkf »

schitterende TT vandaag !
Kon nog eens genieten van de kazerne waar ik als peletonscommandant vroeger opleiding heb gegeven aan recruten. (In de vorige eeuw toen de legerdienst nog bestond)
Na 35km hadden mijn rembokjes van mijn achterste schijf er echter genoeg van en heb ik de pijlen van de 45 maar gevolgd ipv deze van de 65. Maar daar kunnen de Zoenkers niets aan doen, eigenlijk één van de mooiste TT's die ik al gereden heb. Regen en slijk en vettigheid geven net dat extra aan MTB-rijden. Tis wel een aanslag op het materiaal maar het is toch oh zo prettig!
Volgend jaar zeker opnieuw van de partij !
simply the best
Mountainbiker

Post by simply the best »

superrit, gestart om 9.00 am, en heb nadien nog slechts enkele druppels gezien, ok!! op de extra lus van de 45 km ben ik zelfs niet voorbijgestoken, superbenen of minder deelnemers op dit trajekt!!!!
een dikke merci aan de mannen en vrouwen van Heverlee
=D> =D> :-D :-D
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Willy D wrote:nie geweest :oops: , stortregens in A'pen om 7u30 deden me omdraaien. Achteraf gezien maar goed ook: vorige week tijdens de 6-uur van Halle onzacht in aanraking gekomen met mijn stuur en gisteren tijdens het zwemmen deden de ribben opnieuw pijn. Ben dan maar op de weg gaan rijden: zelfs af nen borduur rijden deed geen deugd.
Nu gemengde gevoelens natuurlijk: k'had veel pijn gehad...maar zoenk-tochten zijn altijd onvergetelijk :wink:
Hehe...

Vrijdagavond bij den dokter : peesontsteking rechterarm (en die gebruikt ge wel maar 'k dacht, kom, voor 65 km...)
Zaterdagavond wa gaan eten en zuipen en zeker ne keer of 8 op de pot gezeten met buikkrampen. Van ellende op de zetel in slaap gevallen zo iets na middernacht en pas ontwaakt om 8 uur. En toen keek 'k buiten en dacht 'k aan wat 'k al eerder zei : dat 'k al meer dan genoeg modder had gezien voor de rest van het jaar ;)

Maar vervangen door 60 km doorperen op de weg in dat rotweer deze namiddag.
Post Reply