scott usa expert racing
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
scott usa expert racing
Staat een scott usa expert racing te koop voor 500 euro,met lx en xt en het model is van 2003.De fiets is goed onderhouden en niet veel mee gereden.Ik ken de nieuwprijs niet en zou nu willen weten of 500 euro een goede deal is.thx.
- gunter kerremans
- Mountainbiker
Post by gunter kerremans »
dit heb ik gevonden op een site Deze profesionele Scott USA Expert Racing van 2005 is recent opnieuw opgebouwd,
waarbij alle te vervangen onderdelen ook daadwerkelijk zijn vervangen.
Deze Scott USA Expert Racing is opgebouwd met de onderstaande onderdelen :
- Voorvork = Rock Shox SL (instelbaar)
- Wielen = Scott assen en Rigida ZAC 19 velgen (kogels vervangen)
- Banden = Continental Explorer
- Crankstel = Shimano Deore LX (Octalink) (nieuw)
- Trapas = Shimano (nieuw)
- Ketting + Cassette = Shimano Deore LX (nieuw)
- Voorderailleur = Shimano Deore LX (nieuw)
- Achterderaileur = Shimano Deore XT (nieuwe derailleur wieltjes)
- Remmen = Scott (V-brakes)
- Remhandels = Avid Digit 5
- Shifters = Shimano Deore
- Stuurpen + Stuur = Scott (X-Rod)
- Zadelpen = PRO
- Zadel = Scott
- Balhoofd = FSA (nieuw)
- Pedalen = MTB of Shimano SPD pedalen (keuze)
- Handvaten = Scott
- Barends = Trans-X
- Kabels = Shimano (nieuwe binnen en buiten kabels)
Deze professionele Scott USA Expert Racing is in een uitstekende staat en is opgebouwd met duurzame Shimano en Scott onderdelen.
Deze MTB is geschikt voor MTB'ers met een lengte van of tussen de 1.75 -1.85 meter.
De nieuwwaarde van deze Scott USA Expert Racing was in 2005, met de huidige opbouw, circa 1450 Euro.
waarbij alle te vervangen onderdelen ook daadwerkelijk zijn vervangen.
Deze Scott USA Expert Racing is opgebouwd met de onderstaande onderdelen :
- Voorvork = Rock Shox SL (instelbaar)
- Wielen = Scott assen en Rigida ZAC 19 velgen (kogels vervangen)
- Banden = Continental Explorer
- Crankstel = Shimano Deore LX (Octalink) (nieuw)
- Trapas = Shimano (nieuw)
- Ketting + Cassette = Shimano Deore LX (nieuw)
- Voorderailleur = Shimano Deore LX (nieuw)
- Achterderaileur = Shimano Deore XT (nieuwe derailleur wieltjes)
- Remmen = Scott (V-brakes)
- Remhandels = Avid Digit 5
- Shifters = Shimano Deore
- Stuurpen + Stuur = Scott (X-Rod)
- Zadelpen = PRO
- Zadel = Scott
- Balhoofd = FSA (nieuw)
- Pedalen = MTB of Shimano SPD pedalen (keuze)
- Handvaten = Scott
- Barends = Trans-X
- Kabels = Shimano (nieuwe binnen en buiten kabels)
Deze professionele Scott USA Expert Racing is in een uitstekende staat en is opgebouwd met duurzame Shimano en Scott onderdelen.
Deze MTB is geschikt voor MTB'ers met een lengte van of tussen de 1.75 -1.85 meter.
De nieuwwaarde van deze Scott USA Expert Racing was in 2005, met de huidige opbouw, circa 1450 Euro.
- tsjieppe
- Mountainbiker
Yo,
Ik rij zelf met onder andere zo'n fiets en de nieuwprijs is altijd rond de 1000 Euro geweest. Het is een fiets met een prachtig frame zodat het de moeite is om hem geleidelijk aan te upgraden met XT of XTR (of gelijkwaardig van S-ram). Enige nadeel aan de standaarduitrusting is de vork (Rock Shox) die ik zelf veel te slap vond voor gebruik in de ardennen en de bergen en zeer vlug heb vervangen door een Marzocchi Marathon SL. De wielen zijn standaard vrij behoorlijk maar wanneer ze kapot zijn en je een paar lichte wielen steekt, presteert de bike nog vinniger.
Grtz
Tsjieppe, Zewieties Waregem
Ik rij zelf met onder andere zo'n fiets en de nieuwprijs is altijd rond de 1000 Euro geweest. Het is een fiets met een prachtig frame zodat het de moeite is om hem geleidelijk aan te upgraden met XT of XTR (of gelijkwaardig van S-ram). Enige nadeel aan de standaarduitrusting is de vork (Rock Shox) die ik zelf veel te slap vond voor gebruik in de ardennen en de bergen en zeer vlug heb vervangen door een Marzocchi Marathon SL. De wielen zijn standaard vrij behoorlijk maar wanneer ze kapot zijn en je een paar lichte wielen steekt, presteert de bike nog vinniger.
Grtz
Tsjieppe, Zewieties Waregem
Post Reply
4 posts
• Page 1 of 1