10/02/2007 TT Nieuwpoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

vanmorgen samen met filiberke gestart voor de 40 km, een prachtig parkoer met veel off-road, de strandzone was mooi (mocht zelfs langer zijn), het duinenstrookje in het begin was eveneens prachtig om te rijden.
bepijling zeer goed
bevoorrading perfect
bike-wash dik in orde
douches = hot
organisatie zeer goed =D> =D> =D>
leuke attentie op den aprés van de organisatie =D>

Nieuwpoort ... tot een volgende editie

verslag volgt op onze site

greetzzzzzzzz
moviestar 8)
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze morgen om 8h30 begonnen aan voor mij eigenlijk een marteltocht.
Een verkoudheid heeft mij parten gespeeld, zat beide de kleinste inspanning gewoon zonder adem en op dit parcours kon je wel wat zuurstof gebruiken. :( :(
Het eerste deel met de strandstrook vond ik prachtig enkel jammer dat het zo snel gedaan was, ik had graag nog een stuk verder langs het strand gereden. Vervolgens enkele zwaardere stroken waar onze vriend Ricky de spaken uit z'n wiel reed en de strijd moest staken :cry: :cry:
Het stuk langs die afsluiting (aan de spoorweg?) vond ik op het randje nog net (of net niet) berijdbaar. :oops: :oops:
De bevoorrading was dik in orde maar na de bevoorrading heb ik toch wijselijk besloten om de 30km nog af te haspelen(die verkoudheid hé)
Aan de afspuitinstalatie geen wachtijd gehad. Douches met lekker warm water en op de'n après nog een babbeltje gedaan met moviestar en filiberke
Voor mij was alles wel inorde. Geen hoogvlieger maar zeker ook niets tekort. Mss soms een pijltje meer

Groeten
geertje :wink:
rikken69
Mountainbiker

Post by rikken69 »

Stukje langs die oude spoorweg was idd heavy stuff.
Ben zelf nog groen achter de oren op de fiets maar zag op dat stuk toch ook de snelle jongens serieus afzien . ze hebben het stuk zelfs afgesloten want toen ik er terug passeerde net voor de finish reed iedereen over de spoorweg .
Verder was alles dik in orde ,'t was mijn eerste TT ,maar ' t zal wel mijn laatste niet zijn .

=D>
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

verslag staat online :wink:

greetzzzzz
moviestar 8)
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Dank u Nieuwpoortnaars voor jullie mooie parcour vol exclusief genot en tot volgend jaar.
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Jupse, t was ne prachtige rit wé, vooral 't stukje langs de spoorweg dat later afgesloten is. Misschien volgende jaar aangeven technish en gemakkelijk stuk, dat de mensen kunnen kiezen. Vond het schitterend om toch iedereen te zien zwoegen en zweten op da stukje. Voor de rest afgezein gelijk de beesten (kniepijn) maar toch doorgereden en t me nie beklaagd.
C joe next jeer
grtz
P
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

Ook deze T gereden gisteren-ochtend.

Het parkoers was eerder glad dan zwaar (onder het motto " blij dat ik glij " zwaar. De modder was dun, niet te zwaar, maar een spoor of koers aanhouden was er niet bij dus het was rijden op eieren met een voor- en achterwiel dat van mening verschilde over welke richting te volgen. Meermaals gedacht dat ik een zwemmetje ging maken, uiteindelijk droog gebleven (nu ja, was wel doorweekt door de regen). Het stukske op het strand in de duinen... Alles super

Voor de rest : bepijling zeer goed, bevoorrading zeer goed (eerste keer in lange tijd dat ik nog eens gestopt ben aan een bevoorrading, maar deze was dik in orde en dan tot slotte den bikewash.

Den dezen verdient toch een speciale vermelding. 2 gasten die mijn fietsken aannamen en hem prachtig afspoelden voor mij... Als jullie de volgende keer nog nen TT doen, liefst dan in juni-juli, en vervange deze 2 vriendelijke heren door in bikini-geklede vriendelijke meiden die dezelfde service geven en ik denk dat je voor titel best bike-service v/h jaar in aanmerking komt. SUPER dus. Spijtig genoeg is dit nu mijn verwachtingspatroon en ik wordt niet graag ontgoocheld :drunk:

Voor de rest op- en af met de bike naar Oostende was deze keer niet zo goed als anders, veel regen, wind die net voldoende gedraaid was om beide keren tegen te zitten en dan platte voorband krijgen op 4km van m'n deur in de gietende regen.

Uiteindelijk me goed geamuzeerd. het enige dat tegenstak was het weer, maar daar kan de organisatie niks aan doen
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Gisteren ook gereden in Nieuwpoort en ervan genoten =D>
De bepijling kon op sommige plaatsen beter :(

Verslagje staat te lezen op www.bloggen.be/leffingenoartje .

Ofwel op onze club site www.choufkes.be

groeten en tot een volgende :wink:
rikken69
Mountainbiker

Post by rikken69 »

Aan de spoorwegbrug over de veurnse vaart was iemand fotoookes aan het nemen van de klimmers ,iemand enig idee hoe aan die foto's te geraken ?
avdb24
Mountainbiker

Post by avdb24 »

De foto's komen straks op flandrien.be
Post Reply