specialized epic Marathon Custom

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Voor degenen dier er nog aan twijfelen of zij wel echt gebruikt word, de bike na de wintermeeting in Weelde

Image
Image
Image

Veeeeel werk dus, yihaaaaaaaaaaaa

grtz

Nico
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Succes ermee! :lol:

Heb jij trouwens ook altijd zo'n moeite om het achterwiel eruit te halen? Is bij mij altijd een hels karwei of ik doe iets fout #-o
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Sp33dFr34k wrote:Succes ermee! :lol:

Heb jij trouwens ook altijd zo'n moeite om het achterwiel eruit te halen? Is bij mij altijd een hels karwei of ik doe iets fout #-o
THX... :-D

denk dat jij iets foet doet, QR goed loszetten, en beetje met de kooi van je derrailleur vooruit, wiel zou er zo moeten uitkomen... bij mij toch :evil:

nu we toch bezig zijn, hoe krijg ik in godsnaam een SRAM ketting open, is het de bedoeling dat ik de powerlink opendus door de ketting te wringen???

Nico
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Hmmm, dan ligt het zeker aan mij. Heb een SRAM X0 met medium kooi en die blijft nogal klemmen. Moet zowat het hele ding erafschroeven wil ik mijn wiel eruit krijgen. Niet dat dat zoveel werk is maargoed, tis nie de bedoeling he :-D

Wat betreft de powerlink; je moet de schakels stevig naar elkaar toe duwen. Als het goed is valt hij dan uit elkaar.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Zoek maar eens op powerlink met de zoekfunctie. Ik ben zeker dat je het antwoord op al je vragen vindt (wat betreft de powerlink dan toch).
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

eerst en vooral zorgen dat je ketting ontspannen is. vooraan je ketting eraf leggen bevoorbeeld. en dan 2 linkjes naast de powerlink proberen naar elkaar toe proberen te schuiven. als het niet goed gaad powerlinkje wat proper spuiten met wd40 ofzo.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

hoeft niet persé u ketting eraf te doen
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

toch wel, k wil ze eens goed proper maken, en ik krijg da ding voor geen meter los...

Nico
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik had het op daelman dat da nie persé moet u ketting van u voorste blad leggen om ze eraf te halen. En het is idd aangewezen om ze er af te halen, haal de mijn er trouwens altijd af.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

absalon wrote:En het is idd aangewezen om ze er af te halen, haal de mijn er trouwens altijd af.
Dat is zeker aan te raden.
Zo ga je nooit (of toch niet snel) voorhebben dat de powerlink stroef opengaat.
Mijne klikt zeer soepel open.
Eens kruipolie op spuiten en effe laten intrekken en dan nog eens proberen.

BTW: de rode accenten zijn mooi op je bike 8) !
Post Reply