Voetbalseizoen 2006-2007 en De Rode Duivels

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wint jupilerleague 2006-2007?

RSC Anderlecht
36
43%
Club Brugge
19
23%
Standard Luik
5
6%
Racing Genk
10
12%
FC Brussels
0
No votes
SV Roeselare
5
6%
Cercle Brugge
1
1%
SV Zulte/Waregem
2
2%
AA Gent
1
1%
andere
4
5%

Total votes: 83

Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

ALLE ZEG 1-0,,zo'n stoeme goal
The Level
Mountainbiker

Post by The Level »

het is stil aan de over kant.... :lol: mauves armeé olé olé!!!! 8)
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

anderlecht fan dus,,proficiat zeker e :cry: :cry:
wel een tegenhoudende bal zu,hoe dat kon gebeuren wel een mooie pas,maar als de laatste verdediger bij tchite nu eens zen voet uitstak in plaats van tchite zelf wast nog 0-0,mss een goal in brugs voordeel
mag zeggen wat ze willen maar kvond Club beter spelen(daarom nie t veel)maar twas genoeg te zien
bergfietser
Mountainbiker

Post by bergfietser »

over Anderlecht:
sterke match van Deschacht en Hassan vond ik , en Tchité beslist de match weer

Merci Standard Merci !!! =D>

over Brugge:
zoals meestal: wel willen maar niet kunnen.... [-X
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

wat de trainer zei van brugge: we hebben geenechte spits nofig want iedereen kan scoren klopt dus totaal niet. Zondre tchité was anderlecht nu niet eerste sin het klassement denk ik dus brugge zouw el degelijk deugd ebben van iemand zoals tchité!!!! :bounce: brugge wasop bepaalde momenten beter maar ze konden het niet afmaken en dat heeft ook nog zo geweest van anderlicht ze komen veel dichtbij maar kunnen het niet afmaken gelukkig hebbenz e nu tchité en hij lijkt wel alles af te werken!!!
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

TOCH NOG WINST VOOR DE DUIVELS!!!
Maar...niet echt goeie wedstrijd weer e
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Mja seg, Brugge niet goed bezig hé!!!!
Ben eens benieuwd wat Anderlecht in hun champions league wedstrijd gaat presteren...

RAFC olé olé!!!!
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

Kan er gewoon niet bij wat Brugge daar uitstak,IEDERE pas die ze gaven was een slechte pas!!
De enige spelers die "goed"waren in die wedstrijd waren Stijnen en Maertens.
Stijnen die prachtige saves deed en "Bicky"die telkens de verdediging tegen hield...Versta dan wel niet waarom Roelandts de man vn de match is in 1van de kranten die ik las!!
Wat de scheids betreft...vond hem van bij het begin er jong uitzien(vergeleken met alle andere scheids die ik ken,ook internationaal)ik schat zo'n 24jaar.
Ik kon niet geloven wat die kerel daar uitstak,ik zat in de "Zuidtribune"en zag ongeveer 2a3 keer een duidelijke handsbal,waarbij hij vlak de scheids er op stond te kijken,ook in de eerste helft aan mijn kant was ht duidelijk handsbal en ook niets gezien...proficiat moet ik zeggen =D> #-o
Ook bij toen een bal over de lijn ging,betrapte ik de scheids dat hij ofwel eerst naar de lijnrechter moest kijken voor hij wees,weet ook wel dat veel scheidsen dat doen,maar bij veel duidelijke van die ballen moest hij kijken.
Ook wees hij eerst bv.voor Brugge de inworp en toen vlug veranderde van kant.
Hoeveel keer dat ik de mensen niet hoorde zeggen achter mij:"waar zit die chinees hier?"wijzend op Zhehun Ye of zoiets van naam. :-? :-?
Ik denk eerlijk gezegd dat deze arbiter niet erg goed wist wat die daar deed.
Ik vangde ook op dat het een arbiter was die een maand geschorst was laatst door partijdige wedstrijden te fluiten of gewoon slecht te fluiten.
Ik kan dat niet bevestigen maar las laatst wel dat er een arbiter een maand uit het arbitercircuit werd gehaald,maar waarom?? :-? Weet dus niet of het hem was en of dat wel waar was.
Over de spelers...tja...ronduit slecht,ik dacht dat ik naar een provinciale match zat te kijken,kon mijn ogen niet geloven,zo slecht zeg!!
Wat ik ook vond(niet dat het veel zou helpen)is dat de spionkop zeker niet meer is wat het was.
Als er dan eens gezongen word is het als er gescoord wordt,of niet.
Ofwel eens 2a3seconden en weer stil voor een kwartier..tip voor de spionkop:zing ze naar voren en beloon ze niet met een steungezang als ze scoren maar ook als de match niet goed verloopt. [-o<
Waar ik zit kan er niet veel van komen want dat zijn ouders met hun kinderen bij die gewoon eens een match komen volgen en niets van die liederen kent.
Alhoewel soms hoor ik onze kant uibundig zingen dat ik dan soms denk,we komen boven de spionkop,en ook veel als wij beginnen zingen dat dan de spionkop volgt...
Mja..wat kan ik als 1man daaraan doen?Ik weet het niet. :-? :(
Wat de uitslag dan betreft :was wel correct(als je die "fouten"van de scheids dan niet bijrekent)
De 0-0 was correct als uitslag,natuurlijk erg jammer weer voor Brugge.
Beter Balaban nog ne sigaret gegeven en opt veld gezet(alst zou helpen)
mja,,hopelijk nu beter voor den club =D>
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

kdenk dat de keuze's van kampioen wel wat verandert zullen zijn?niet?? :wink:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik ben fan van brugge ma als we realistisch blijven zijn deze spijtig genoeg uitgeschakeld, tenzij ze morgen de knop kunne omdraaien, zou ideaal zijn. standard speelt op dit moment echt goe, net zoals gent
Post Reply