10/02/2007 TT Nieuwpoort
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tuurlik dadde. Kwoon in de dudenhofenlaan dus gans het eerste stuk gedaan.avdb24 wrote:Ja dat zal ik geweest zijn in alle geval was ik erbij, mag ik vragen welk gedeelte gij gedaan hebt, kant Sint Joris?
alleen de lus van de sassen naar de rattevalle en terug en het stukske tussen de sassen en de pelikaanbrug heb ik niet gereden omdat ik da ken als mijne broekzak en ik voor den donkere nog wilde thuis zijn.
Ben just mijn nobby nicks aan tleggen want twas toch schuiven bij momenten. Kzou der toch niks uitlaten hoor, twas allemaal nog perfekt te doen.
Wel hadden snotsneuzen aan de kinderboerderij (laatste km) al heel wat pijltjes omgedraaid (omgekeerde A's) maar omdat ik daar in de 'bobbelweide'goe mijn weg ken had ik da snel door... dus die moet je morgen zeker terug rechthangen.
tja, snotneuzen zekers (kben ook nog jong geweest hé), dus waarschijnlijk die gasten die ip het pleintje met de rollerskate piste rondhangen, maar kmeuge eigenlik niemand beschuldigen want ke nen eigenlik niks gezien.avdb24 wrote:van die omgedraaide pijltjes, had ik ook al gezien van gisteravond maar niet teruggedraaid omdat zij ze toch zouden terugdraaien, maar het ergste was dat er 3 pijltjes in de kattesas lagen, wie doet nu zulke dingen,
Velooke is kloar voe morgen, zal me wel eens kenbaar maken morgen aan de inschrijvingstafel. CU
denk dat er ter hoogte van bouwbedrijf vandebussche ook een pijlte verdwenen was en daar eentje op een vreemde plaats in de bomen zien hangen. Is wel een belangrijk 'keerpunt' daar dus best morgens nog eens goe checken.avdb24 wrote:van die omgedraaide pijltjes, had ik ook al gezien van gisteravond maar niet teruggedraaid omdat zij ze toch zouden terugdraaien, maar het ergste was dat er 3 pijltjes in de kattesas lagen, wie doet nu zulke dingen,
Het was een schitterend parkoer, heel veel onverharde en zéér zware stukken. Niet alles was goed berrijdbaar maar het is tenslotte ook mountainbiken dat we doen. Op sommige momenten dacht ik dat er geen einde kwam aan sommige stroken. Soms hadden we geen tijd om op adem te komen en het is zo dat het moet zijn. Ook de bevoorrading was zeer goed, ruime keuze aan drank en eten. De afspuitplaats was ook hier meer dan welkom. Mijn fiets woog onmiddellijk heel wat minder na het afspuiten
. Met pijn in het hart moest ik wel afdraaien naar de 30 km, was lange tijd geleden dak nog eens op mijn mountainbike gezeten had en wilde mijzelf niet onmiddellijk opblazen. Maar na zo'n rit zie ik het weer volledig zitten. Misschien toch 1 minpuntje, op sommige plaatsen kon de bepijling iets beter. Maar toch een dikke proficiat aan de organisatie !!!!!
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Ook terug uit Nieuwpoort 't was nat, koud, vuil, lastig maar heeeeeel prettig !!!
Ik kom volgend jaar zeker terug !
Ik kom volgend jaar zeker terug !