k'zal er ook proberen te zijn tegen 8umoviestar wrote:pb is verstuurd zullefiliberke wrote:k'zal er ook zijn tegen 8u30 misschien kunnen we nog eens samen rijden tis weeral een tijdtje geleden maar voor alle zekerheid stuur eens een pbtje met je gsmnr. dan kan ik je verwittigen als ik er niet op tijd kan zijn![]()
![]()
zal er proberen tegen 8u te zijn hoor filiberke, vroeg starten is de boodschap omdat ik vroeg moet thuis zijn wegens een dringende afspraak![]()
greetzzzzzzz
moviestar
10/02/2007 TT Nieuwpoort
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Superformi
- Mountainbiker
- Superformi
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik geloof dat het iets met het tij van de zee zal te maken hebben.Superformi wrote:waarom kan men maar starten tot 13.30 voor de 40km ????
Daar de tocht na een aantal kilometer een deel op het strand rijdt en het water van de zee zal "verre" staan is het ideaal om te rijden.Maar als het juist hoogwater is en de zee zich op zijn verste punt bevindt dan kunt ge niet meer op het strand of je zit de hele tijd is het losse zand te rijden en dat zou toch iets te moeilijk zijn,denk ik.
Misschien zal iemand van de organisatie dit wel bevestigen maar met de tochten van Oostduinkerke,Middelkerke,.....e.a. kun je ook maar tot een bepaald uur starten daar deze tochten ook op het strand rijden,vandaar.
Is ook de reden waarom ik niet kan afkomen naar Nieuwpoort dit jaar.
Ik moet de zaterdagvoormiddag werken en het is van bij mij thuis een uurke rijden naar ginder,bijgevolg zou ik te laat aan de inschrijving staan.
Vorig jaar had ik wel geluk en kon ik s'morgens starten en had ik alle tijd.
Nu moet ik zaterdag kiezen voor den dichtsten,maar geen nood,misschien hebben we volgend jaar weer meer geluk.
Ha, waarde gij da met Uwen camionette an de Zeltebrugge? Was juist eens aant verkennen voe morgen. Heb nog rap 30 km van het parkoers afgehaspeld aangezien deze aan mijn voordeur passeert en ik de beentjes nie langer stil kon houden tot morgen. Kmoet zeggen al 3 nieuwe en bovendien heel mooie nieuwe stroken tegenkomenavdb24 wrote:Ben zojuist terug van een laatste verkenning,t'zal zwaar zijn, als het nog regend vannacht zal er misschien een stuk moeten uitgelaten worden, het zou spijtig zijn, wij zien wel morgenvroeg
Hopelijk regend het niet meer deze nacht zodat we morgen kunnen genieten van een mss lastige maar toch berijdbare TT.avdb24 wrote:Ben zojuist terug van een laatste verkenning,t'zal zwaar zijn, als het nog regend vannacht zal er misschien een stuk moeten uitgelaten worden, het zou spijtig zijn, wij zien wel morgenvroeg
Ricky, Kris, Thijs Cr. "lastigen" en ikzelf zullen er morgenvroeg bijzijn.
Nog een rustige nacht
geertje