11/02/2007 - Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
source
Mountainbiker

Post by source »

Ik zal ook van de partij zijn. de start is letterlijk 100m van mijn deur dus voor een keertje zal de verplaatsing een makkie zijn.

tot dan

Source
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Normaal ook zondag van de parij in Waregem; het ligt op fietsafstand van de deur (12km). Vorig jaar ook geweest en het was geen te fameus weer; met lichte sneeuwbuien en andere meteo fenomenen.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

kzal ook afkomen naar Waregem, of mss blijf ik wel daar na de grote overwinning van den essevee tegen standaffia de avond ervoor. Ik zal wel maar starten tegen 11 u of zo omdat mijne maat "vuul vintje" moet werken tot 10u en wij dan nog moeten afkomen van Roeselare.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vorig jaar de rit afgehaspeld met Grote plateau en het was inderdaad een mooi ritje.Het parcours trekt oa richting bouvelobos en richting Gavers in Harelbeke.(althans vorig jaar toch)en het was best in orde.
Ook den apres was "bien" want ik heb achteraf nog taxichauffer mogen spelen voor Grote plateau toen het rond de middag goed begon te sneeuwen en ik die jongen geen "vallinge" kon laten opdoen met zijn bike.
Verwacht geen hoog-offroadpercentage tocht,maar de helft halen ze zeker wel denk ik.Het parcours was een goeie mix van verschillende soorten off-road en dus echt wel goed.

Pepeetje en ik zullen er in ieder geval were zijn!!
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Deze toertocht stond bij mij - tussen de tochten van Ingooigem en Nieuwenhove in - ook aangestipt op de kalender.

Ik zal dus hoedanook van de partij zijn. Weet er iemand hoe het parcours er momenteel bij ligt?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kogel is door de kerk... Ik kies voor Waregem, is dicht bij de deur... :wink:
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Vorig jaar in diverse soorten aangeboden winterweer deze rit gereden, en eerlijk gezegd, enorm goed bevallen, dit op elk vlak!
Was het nu door het barre winterweer dat we bij momenten over ons heen kregen? of had het te maken met het parcours of fungehalte achteraf? in ieder geval, op de groten afstand heb ik mij fantastisch goed geamuseerd!
Er is zeker voor elk wat wils in deze, en geacht de weersvoorspellingen noem het gerust maar één van de betere KWB Falos veldtoertochten van de hele regio en omstreken!
Als ik mij niet vergis waren er vorig jaar een goeie 1100 tevreden deelnemers!!! en dat zegt toch wel iets!

Met enorm veel spijt zal ik er dit jaar niet bijzijn, tenzij men mij een gunstig advies zou geven om te fietsen! (intussen reeds meer dan een maand)...ontsteking heupgevricht...
By the way, heeft er soms iemand ervaring met dit enorm ongemak om zo vlug mogelijk weer eens te kunnen gaan biken? Met dank op voorhand voor positief advies!

Er zal in ieder geval wel een mooie horde Brigandsbikers aanwezig zijn zondag op het Gaverke in Waregem maar dan zonder den dezen!

grtz. BBJaske

www.brigandsbikers.be
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

aha waregem verleden jaar ook gereden =D>
eindelijk nog ne keer in de eigen streek fietsen :drunk: :drunk: en ne keer op tijd op den apré (o) en tis al zo'n zwaar weekend [-o< [-o< ](*,)

zet er alvast mor 2 gasten bij op die startlijst al ist mé zware kop :drunk: of slechte benen :oops: dan maar voor de kleinen tour =P~ anders volle bak :roll: [-o<
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

BBjaske wrote:Er zal in ieder geval wel een mooie horde Brigandsbikers aanwezig zijn zondag op het Gaverke in Waregem maar dan zonder den dezen!
Mister T. en MoozeMeiske tekenen inderdaad present!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Rock Rider wrote:kogel is door de kerk... Ik kies voor Waregem, is dicht bij de deur... :wink:
en voila...nog ne steenbakker erbij!!ik kom ook af!! :bounce:
so long...dingo 8)
Post Reply