uitslag O2-bikers

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

ben benieuwd,wie de winnaars zijn,er zaten best wel zalige prijzen bij =P~
O²biker
Mountainbiker

Post by O²biker »

voila..
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

bedankt voor het plaatsen van de lijst der winnaars van de O² wedstrijd =D>
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Mooie wedstrijd dat O2Bikers daar uitgeschreven heeft.
Ik vraag me wel af of de redactie bij het wegen rekening heeft gehouden met de vochtigheid van het papier waaruit de magazines bestaan.
Ik werk in een labo waar 'meten' de specialiteit is, ik heb dus gewerkt met (dagelijks) geijkte toestellen en heb zelfs een paar fout factoren toegepast.
Ik was ook in het bezit van zowel de Franse als Nederlandstalige magazines. Toch kwam ik op een gewicht van 98g meer uit.
Zelf na de magazines dubbel gechecked te hebben op eventuele documenten die volgens het regelement niet mochten inzitten.
Al bij al ben ik zeer blij voor de winnaars en vond ik het een mooi initiatief van O2Bikers met prachtige prijzen. Volgende keer doe ik zeker terug mee!
Willem
ps: Is het iemand opgevallen dat er tussen de 150 winnaars nauwelijks Nederland- en/of Vlaamstalige namen te bespeuren vielen?!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

wimpel wrote:Mooie wedstrijd dat O2Bikers daar uitgeschreven heeft.
Ik vraag me wel af of de redactie bij het wegen rekening heeft gehouden met de vochtigheid van het papier waaruit de magazines bestaan.
Ik werk in een labo waar 'meten' de specialiteit is, ik heb dus gewerkt met (dagelijks) geijkte toestellen en heb zelfs een paar fout factoren toegepast.
Ik was ook in het bezit van zowel de Franse als Nederlandstalige magazines. Toch kwam ik op een gewicht van 98g meer uit.
Zelf na de magazines dubbel gechecked te hebben op eventuele documenten die volgens het regelement niet mochten inzitten.
Al bij al ben ik zeer blij voor de winnaars en vond ik het een mooi initiatief van O2Bikers met prachtige prijzen. Volgende keer doe ik zeker terug mee!
Willem
ps: Is het iemand opgevallen dat er tussen de 150 winnaars nauwelijks Nederland- en/of Vlaamstalige namen te bespeuren vielen?!
Ja dat viel me ook op, want mijn antwoord zat er maar een 100 gram naast, maar goed ik ben blij dat het nog iemand opvalt :evil:
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Het zal een Waalse samenzwering zijn zeker :-) . Waarschijnlijk gewoon toeval hé. Heb trouwens ook niks gewonnen, jammer.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

iemand van't forum ietske gewonnen ?
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Ben net gaan kijken op het forum van BMB daar heeft ook bijna niemand iets gewonnen en ze stelden zich dezelfde vragen of het wel eerlijk is verlopen.
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

Mijn vader heeft de magazines met een wetenschappelijke weegschaal gemeten. Een weegschaal die in de chemie industrie gebruikt wordt, en wij komen ook op een gewicht uit dat ong 100gram hoger ligt!!

Raar, maar waar.
Mr.Rookie
Mountainbiker

Post by Mr.Rookie »

Hier alvast een van de vlaamstalige winnaars (een stripke).
Post Reply