11/02/07 Linkhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MOOSMAN
Mountainbiker

Post by MOOSMAN »

Ben van Lummen.
Ik kijk elk jaar uit naar deze tocht. Op gebied van organisatie zijn er veel
tochten die hier nog iets kunnen leren.
Aan de bikers die hier in Lummen nog nooit geweest zijn.....zeker eens proberen. Ik wed dat je terugkomt.
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

voorspellen nog wat regen deze week, hou zit met ondergrond, veel slijk, modder? weet je misschien aantal hoogtemeeters op 60km?
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Voor al de twijfelaars: Linkhout nie overslaan!! Ge gaat er zeker gene spijt van hebben!

Aan klimmekes zeker geen gebrek!
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

spijtig da ik nie kan komen waarom moet brugge-anderslecht nu just op deze zondag vallen anders had ik zeker gekomen voor de 60km mss da ik hem zaterdag al voor een stuk ga rijden ben toch vanuit de buurt
Rudolf
Mountainbiker

Post by Rudolf »

Voor xls :

De ondergrond kan veel verdragen, nog een paar dagen afwachten voor de juiste staat van de ondergrond, maar vorig jaar hadden we ervoor ook wat regen en de ondergrond bleek toch redelijk goed te zijn;

Voor de 60 km zou het zo een 430 hm zijn.
Last edited by Rudolf on Wed 07 Feb 2007 22:49, edited 1 time in total.
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

Post by BeeMWeke »

Specialleke en ik komen ook af, was vorig jaar ook al meer dan de moeite =D> en als het weer zo blijft ziet het er prima uit.

Wil wel zo vroeg mogelijk starten want er wacht een schoolfeestvoorstelling op mij (in onze tijd was dat op het einde van het schooljaar, maar ja, we worden oud niewaar ?) dus Specialleke, vroeg op aub en starten om 8u30 (anders staan we overal in de file met zo veel deelnemers :wink:
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Schoon toereke. Een vergelijking met Heverlee maken is moeilijk. Beiden zijn aan elkaar gewaagd. Spijtig dat ze nu samenvallen, andere jaren was dat niet :(
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Magura wrote:Schoon toereke. Een vergelijking met Heverlee maken is moeilijk. Beiden zijn aan elkaar gewaagd. Spijtig dat ze nu samenvallen, andere jaren was dat niet :(
Ja is spijtig. Zal morgen moeten kiezen.

filmke rit van vorig jaar:
http://fonsmtb.stillaert.be/filmkes/lin ... 082006.wmv
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

gewoon naar lummen komen :wink:
ktm pirke
Mountainbiker

Post by ktm pirke »

VOOR DE TWIJFELAARS!!!!!!!
Alles staat klaar om jullie weer een onvergetelijke voormiddag te verzorgen.
Het parcour ligt er ondanks de regen goed bij, de zanderige ondergrond is goed waterdoorlatend, de verse soep is ook al klaargemaakt van verse biogroenten uit Linkhout, het spek is reeds voorgebakken en het bier is geleverd, dus we denken dat we rond zijn!
Zelf sta ik aan de bevoorading die weer goed voorzien is van sportdrank, wafels, koekjes vers fruit,enz. Voor de pechhebbers is er een materiaalpost en het Rode Kruis voorzien en er is een extra afspuitstand voor wie tussendoor het aandrijfwerk wil afspuiten.
DUS TOT MORGEN!!!
Post Reply