herspuiten frame
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Ik heb momenteel een gele TREK7000 en had deze graag in een ander kleurtje gestoken. Ik woon in Aarschot en Anibel is natuurlijk het kortste bij.fennek wrote:Een klasgenoot van de avondschool heeft daar zijn kader ook laten herspuiten in twee kleuren. Zag er zeer goed uit, én voor weinig geld. De merknaam en zelfs de naam van de fietser waren erin gespoten.B-67 wrote:heb mijn oude scott kader weg gedaan naar anibel in aarschot daar doen ze enkel fietsen denk ik ,vrijdag is hij klaar
prijs 40€ enkele kleur (prijzen gaan van 40€ tot 120€
Als ze de merknaam en dergelijke meespuiten, is dit dan exact hetzelfde lettertype dan de TREK fietsen of kan je dan beter stickers kopen? En waar haal je die stickers van TREK? En wi plakt ze er fatsoenlijk op?
Kan je gewoon met een foto van een fiets afgeven om als voorbeeld te dienen voor het spuitrn of hebben de lakerijen zelf hun eigen "patronen"?
Denk dat je voor die technische vragen gewoon contact opneemt met Anibel, lijkt mij het meest handige.Rapid wrote:Ik heb momenteel een gele TREK7000 en had deze graag in een ander kleurtje gestoken. Ik woon in Aarschot en Anibel is natuurlijk het kortste bij.fennek wrote:Een klasgenoot van de avondschool heeft daar zijn kader ook laten herspuiten in twee kleuren. Zag er zeer goed uit, én voor weinig geld. De merknaam en zelfs de naam van de fietser waren erin gespoten.B-67 wrote:heb mijn oude scott kader weg gedaan naar anibel in aarschot daar doen ze enkel fietsen denk ik ,vrijdag is hij klaar
prijs 40€ enkele kleur (prijzen gaan van 40€ tot 120€
Als ze de merknaam en dergelijke meespuiten, is dit dan exact hetzelfde lettertype dan de TREK fietsen of kan je dan beter stickers kopen? En waar haal je die stickers van TREK? En wi plakt ze er fatsoenlijk op?
Kan je gewoon met een foto van een fiets afgeven om als voorbeeld te dienen voor het spuitrn of hebben de lakerijen zelf hun eigen "patronen"?
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Hoi,
Ik heb op mijn MTB hier en daar nogal wat lakschade, welke soort lak raden jullie aan om die plekjes op te vullen? Het gaat over kleine oppervlakten, het is niet de bedoeling om het hele kader opnieuw te lakken.
Greetz
Ik heb op mijn MTB hier en daar nogal wat lakschade, welke soort lak raden jullie aan om die plekjes op te vullen? Het gaat over kleine oppervlakten, het is niet de bedoeling om het hele kader opnieuw te lakken.
Greetz
- scelter
- Mountainbiker
Ik zou er gewoon vanaf blijven als je een alu/carbon/titanium kader hebt. Tenzij het je natuurlijk stoort. De meeste automerken hebben van die lakstiftjes. Ik denk dat je daar wel mee gesteld bent.Funny Biker wrote:Hoi,
Greetz
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Dankjewel voor je antwoord, de plek waar de lak weg is vlak op de bovenbuis (stuur dat tegen de kader heeft gezeten bij een valpartij) en dat stoort een beetje. Ik zal eens kijken nr lakstiftjes.Ik zou er gewoon vanaf blijven als je een alu/carbon/titanium kader hebt. Tenzij het je natuurlijk stoort. De meeste automerken hebben van die lakstiftjes. Ik denk dat je daar wel mee gesteld bent.
Greetz
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik heb juist een mailke gestuurd naar Hoste met een prijsvraag... Zou mijne cube wel eens in een apart kleurke willen zien... 
ik zou wel eens iets willen doen met zwart en dan de WCS kleuren...
ik zou wel eens iets willen doen met zwart en dan de WCS kleuren...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
kreeg vandaag de mail met de bevestiging dat het om 150 euro gaat en dat de bike op voorhand volledig moet gedemonteerd zijn... 
- Rollo
- Mountainbiker
Heb mijn oude kader een tijd geleden (februari denk ik) laten lakken bij anibel.Arez wrote:Heeft er iemand zijn frame al laten spuiten ?
ik zou graag mijn mtb laten spuiten of poederlakken (wil hem in het volledig wit) maar ben bang om de verf snel terug te verliezen...
Dus wat zijn jullie ervaringen ? houd de verf goed ?
Zelfs na mishandeling op kiezel/steen parcours ziet de lak er nog altijd dik ok uit...