Probleem met onlineshop

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Heb hierjuist eens gebeld naar futurumshop en alles uitgelegd, ze zeiden dat ze het gingen inorde brengen maar wisten er nog niets van.

Hopen dat het inorde komt, maar ik heb er een goed oog in.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

:roll: Dussss: Eigenlijk was er nog geen probleem en zocht jij al naar een oplossing :drunk: :lol: :wink:
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Nu weet ik het eigenlijk niet meer, die vent aan de telefoon zei dat hij het ging doorgeven aan de boekhouding en dat ik dan vandaag zeker voor 16u een mail ging krijgen om te bevestigen dat het inorde was. Nu is het na 16u en ik heb nog altijd geen mail gekregen. Ze werken maar tot 16u dus het heeft waarschijnlijk geen nut dat ik nog eens bel of een mail stuur. Hopelijk krijg ik morgen een mail dat het inorde is.
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Misschien dat ze het in stock hebben dat er geen problemen zijn.
Daar kan ik me niet over uitspreken.
In elk geval ik vertel hier geen zever, en heb er heel veel last mee gehad om mijn centjes terug te krijgen.
Als ik SIDI schoenen wil moeten ze me toch geen ADDIDAS schoenen in mijn nek proberen te draaien.
Nee ik kan Futurumshop echt wel uitspuwen...
Voor mij nooit meer !

Succes voor die het wel vertrouwen.
Rollo
Mountainbiker

Post by Rollo »

Rollo wrote:futurumshop.... tja....
ergens half januari sensor voor ciclomaster besteld (in voorraad). Zelfde dag via overschrijving betaald.
Tot maandag stond daar nog altijd 'order in verwerking'. Dan maar eens gebeld naar daar (Monica of zo iets aan de lijn gehad). Ze ging het bekijken. Raar maar waar gisteren is de sensor verstuurd geworden.

Heb er aan gedacht om ook gpsje daar te bestellen maar daar ga ik toch van afzien denk ik...
om hier ff op terug te komen:
had dus de gewone draadloze sensor besteld en vandaag vond ik de brievenbus: draadloze sensor + trapfrequentiemeter :drunk: :drunk:
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Ik hoop dat ik ook zoveel geluk ga hebben :-? Ik heb nog steeds geen mail gehad en ik kan maar pas maandag terug bellen omdat ik donderdag en vrijdag tot 16u30 les heb. Ik hoop dat het probleem vanzelf oplost en dat ze gewoon het pakket opsturen.
RS Jerre
Mountainbiker

Post by RS Jerre »

Jips!!

Heb verleden week vrijdag een kleine bestelling gedaan bij futurumshop.
Een nieuwe cassette en ketting voor op de MTB. en moet zeggen alles vlot verlopen.
Vrijdag de betaling gedaan en gistern kwam het pakketje al toe. Dus kan zeker nie klagen....

Grtz!!!
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Ik heb hierjuist een mail gehad van futurumshop dat men betaling ontvangen was en dat alles vandaag verstuurd is =D>

Mischien had ik niet mogen twijfelen aan de eerlijkheid van hun en heb ik wat overhaast gereageerd #-o :oops:

Daarbij wil ik jullie toch bedanken voor al de reacties.

En nu is het enkel nog wachten op men tackx satori en dan kan ik beginnen trainen 8) :lol:
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Had twee dagen geleden dezelfde bevestiging en vandaag is alles netjes toegekomen, in perfecte staat, mooi verpakt, al wat je wil!
=D> futurumshop

Guido
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Merida_Power wrote:Ik heb hierjuist een mail gehad van futurumshop dat men betaling ontvangen was en dat alles vandaag verstuurd is =D>

Mischien had ik niet mogen twijfelen aan de eerlijkheid van hun en heb ik wat overhaast gereageerd #-o :oops:

Daarbij wil ik jullie toch bedanken voor al de reacties.

En nu is het enkel nog wachten op men tackx satori en dan kan ik beginnen trainen 8) :lol:
Je kan de status van je bestelling (en al je bestellingen) gewoon volgen als je inlogt op hun site met je klantnummer.
Bovendien krijg je eenmaal je bestelling hun magazijnen verlaat een postordernummer van de pakjesdienst (meestal de NL PTT) waarmee je, 24 uur na vertrek bij de PTT, stap voor stap kan volgen waar je pakket zich bevindt. Eenvoidiger kan niet me dunkt.
Post Reply