Joepie, ook bevestiging gehad voor de Granville 1.0 Fuse op 28/01/2007.
Had het al niet meer verwachtmaar gisteren stak de beruchte bevestigings brief in de bus. Nu nog even verlof vragen aan baas vermits ik normaal moet werken daar.
Ik kijk er al naar uit en post nog een verslag eenmaal die tocht gedaan.
Reserveer je XTR Bike op een toertocht naar keuze...
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Rock Rider
- Mountainbiker
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ja,inverband met de aflasting van het rondje lemelerberg op 10 februari door die storm is het hele parcours kapot gegaan door honderden omgewaaide bomen,anders had ik op de Grandville kunnen rijdenblijkbaar kan je nu ook bikes reserveren in Nieuwpoort... voor 10 februari...
Mijn verbazing was groot dat ik vorige week zag dat de cannondale nog vrij was voor turnhout 11/02. Ikke mij maar rap ingeschreven en yep vandaag mailtje gekregen dat hij zal klaar staan voor mij. Komt eigelijk goed uit, want moet me voorlopig behelpen met mijnen ouden bike wegens kaderbreuk van mijn "spookje".
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
Cannondale was gereserveerd voor mijn gebuur maar door omstandigheden kan hij niet en hij heeft de mensen van Shimano dit laten weten. Veel plezier zondag.tarzan wrote:Mijn verbazing was groot dat ik vorige week zag dat de cannondale nog vrij was voor turnhout 11/02. Ikke mij maar rap ingeschreven en yep vandaag mailtje gekregen dat hij zal klaar staan voor mij. Komt eigelijk goed uit, want moet me voorlopig behelpen met mijnen ouden bike wegens kaderbreuk van mijn "spookje".
Jammer voor hem, maar tof van hem dat hij die mensen heeft ingelicht, en nog toffer voor mij natuurlijkBijterke wrote:Cannondale was gereserveerd voor mijn gebuur maar door omstandigheden kan hij niet en hij heeft de mensen van Shimano dit laten weten. Veel plezier zondag.tarzan wrote:Mijn verbazing was groot dat ik vorige week zag dat de cannondale nog vrij was voor turnhout 11/02. Ikke mij maar rap ingeschreven en yep vandaag mailtje gekregen dat hij zal klaar staan voor mij. Komt eigelijk goed uit, want moet me voorlopig behelpen met mijnen ouden bike wegens kaderbreuk van mijn "spookje".
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
Vandaag de test gedaan met de Specialized in Turnhout. En de test was in extreme omstandigheden. Modder, modder en nog eens modder.
Het schakelen bleef echter wonderwel werken bij de minste klik. Enkel naar het einde van de rit toe heb ik wel wat last gehad van chainsuck.Kwam waarschijnlijk doordat voorderrie vol modder hing.
Over de ergonomie van de nieuwe dual control shifters ben ik iets minder te spreken.Het knopje om terug te schakelen is aan de kleine kant.
Voor de rest ben ik zeer te spreken over deze nieuwe groep.
Het schakelen bleef echter wonderwel werken bij de minste klik. Enkel naar het einde van de rit toe heb ik wel wat last gehad van chainsuck.Kwam waarschijnlijk doordat voorderrie vol modder hing.
Over de ergonomie van de nieuwe dual control shifters ben ik iets minder te spreken.Het knopje om terug te schakelen is aan de kleine kant.
Voor de rest ben ik zeer te spreken over deze nieuwe groep.