Probleem met onlineshop

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
//Smalle\\
Mountainbiker

Probleem met onlineshop

Post by //Smalle\\ »

Ik heb gisteren avond op futurumshop rollen en een band besteld(tackx satori en een trainingsband) dit kwam op ongeveer 200euro. Enkele minuten later kreeg ik de orderbevestiging van hun, dan heb ik direct via men pc dat geld overgeschreven op hun rekenning maar omdat ik een beetje te snel was heb ik mijn naam en achternaam en men rekening nummer ingevuld, dat van hun ook(futurumshop te apeldoorn) en hun rekening nummer ook. Maar bij mededeling heb ik gewoon de naam van men rollen en de band geschreven en niet het ordernummer.

Even later had ik door dat ik het ordernummer vergeten was en heb ik een mail gestuurd naar hun en het uitgelegd en dan men ordernummer doorgegeven.

Nu is men vraag: Zou ik het toekrijgen want ik heb nog steeds geen mail terug ontvangen. En ik heb schrik dat ik men rollen nooit ga zien en dat men 200€ weg is. Dit is namelijk veel geld voor een student :oops:

Heeft iemand raad of tips
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Mag normaal gezien geen probleem zijn. Heb een paar weken geleden es verkeerdelijk twee keer hetzelfde onderdeel besteld. :oops: Had het ook te laat door. Heb ook ne mail gestuurd en pas nen dag later antwoord op gekregen. Wordt normaal gezien door hen onmiddellijk in orde gebracht. Is dan ook maar 1 keer aangerekend op mn Visa. Desnoods nog es mailen of bellen naar een zeker Barbara van den Boogaart (support@futurumshop.nl). Die volgt de uitlevering van de orders op. Er gaan toch geen tientallen mensen hetzelfde besteld hebben he gisteren. Succes!
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Bedankt, dit stelt me al meer gerust. Maar ik heb gistere die mail gestuurd en vandaag heb ik nog altijd geen mail gezien. Zal morgen best maar eens bellen.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

een belletje kan wonderen doen soms ,
toch handig he een gewone dealer waar je nartoe gaat en uw gerief direct meeneemt #-o
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Ja maar zo een gewone winkel is veel duurder als een onlineshop. Dit had me over de schreef gehaald want het is de eerste keer dat ik online spullen koop. Ik was gaan kijken bij een winkel in de buurt en daar kostte diezelfde rollen 240€ en nu heb ik ze voor 169€. Voor jullie is dit mischien maar 70€ maar voor een student is dit veel geld.
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

mtb arno wrote:een belletje kan wonderen doen soms ,
toch handig he een gewone dealer waar je nartoe gaat en uw gerief direct meeneemt #-o
tja dat zijn keuzes die je maakt é, voor service betaal je.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Merida_Power wrote:Ja maar zo een gewone winkel is veel duurder als een onlineshop. Dit had me over de schreef gehaald want het is de eerste keer dat ik online spullen koop. Ik was gaan kijken bij een winkel in de buurt en daar kostte diezelfde rollen 240€ en nu heb ik ze voor 169€. Voor jullie is dit mischien maar 70€ maar voor een student is dit veel geld.
De mijne nochtans niet... En als een onlineshop een paar € goedkoper is op sommige onderdelen, dan is het de moeite niet, en ook niet gemonteerd...
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Heeft er nog iemand ervaring met deze shop? Een telefoonnummer mischien?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Mail: support@futurumshop.nl

Tel: +31 (0)55-5339833 (10.00-12.00u en 14.30-16.00u)

Vragen naar Barbara 8)
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

ohla beste collega bikers, ik heb met de bewuste online shop een hoop miserie gehad vorig jaar.
Heb hiervoor zelfs klacht neergelegd bij de Nederlandse politie !!
Futurumshop is echt onbetrouwbaar en onberekenbaar !!!
Daar boven op zijn ze aan de telefoon echt onvriendelijk.
Ik hoop voor u dat het niet z'on vaart loopt, en ik besluit hieruit dat ze nog altijd datzelfde spelletje spelen met klanten.
Je geld ben je niet kwijt maar wanneer het bestelde produkt niet meer in stock is proberen ze je wat anders te verkopen.
Als je weigert wat anders te kopen dan kan je maanden op je geld wachten !!!
Gelukkig heeft American Express het voor mij opgelost aangezien ik alles kon bewijzen.
E-mails, brieven, telefoons en betalingen via amex.
Maar met deze rompslomp erbij ben je al direct meer geld kwijt.
Voor mij nooit meer een Nederlandse onlineshop en zeker geen Futurumshop !!!
Ook al is de verleiding nog zo groot, niet doen !!

Als ik je kan helpen met de procedure, laat maar weten.
Succes !
Post Reply