Sigma evo X pro
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ok dan doe ik het eerst maar zonder beugel. Ik heb enkel een computertje er op staan. En niet van dat fancy equipment zoals anderen hierpvandebe wrote:Je kan de lampjes draaien. Probeer gewoon eens met de hand, je beugel heeft ook nog maneouvreerruimte. Anders onderaan de lamp moet het ook kunnen....
En die kleinere batterij lijkt me bij nader inzien toch wel een pak handiger dan mijn huidige. Maar die kan ik wel nedien nog bijkopen als de huidige me niet meer bevalt.
- nebraz
- Mountainbiker
Ze zijn er zo simpel af te halen. In nog geen halve minuut is alles geïnstalleerd of verwijdert. Er komt zelfs geen sleutel of schroevendraaier aan te pas. 
Om je vraag anders te beantwoorden. Achteraan de lampen kan je de pinnetjes uittrekken. Er blijft dus niks van kabel hangen.
De twee lampen zijn verbonden door een Y-verbinding. Aan de batterij zit een vaste kabel die je dan op het y-stuk kan vastpinnen.
Om je vraag anders te beantwoorden. Achteraan de lampen kan je de pinnetjes uittrekken. Er blijft dus niks van kabel hangen.
De twee lampen zijn verbonden door een Y-verbinding. Aan de batterij zit een vaste kabel die je dan op het y-stuk kan vastpinnen.
- nebraz
- Mountainbiker
Je kan die ene lamp dan toch op je stuurpen monteren. Onderaan ist een vijsje. Als je dat eventjes wat losser zet kan je dan de lamp 90° draaien waardoor ze pal op het midden van je stuur komt te staan.Davyke wrote:Als je nu maar 1 lampje opzet dan schijnt dit toch een beetje teveel naar links of rechts (hangt van je je keuze van lamp af natuurlijk)? Ik heb ze er gisteren ook even gewoon opgezet en toen merkte ik dit bij mijn stuur ook op. Of kan je het lampje ook nog een beetje draaien op zijn bevestigingsbeugeltje?
In de praktijk gebruik ik op heel donkere stukken de 10watt-lamp. Deze richt ik dan in de verte en de 6watt-lamp richt ik meer naar beneden. Op die manier heb ik er helemaal geen last van dat de lampen niet in het midden staan. Het enige waarom je ze eventueel in het midden van je stuur kan plaatsen is uit esthetisch oogpunt lijkt mij. Verder merk je er niks van.
Normaal gezien zit er ook nog een stuk in om ipv het Y-stuk één kabel aan te sluiten, voor het geval je maar één lamp van de set gebruikt ...nebraz M/29j. wrote:Ze zijn er zo simpel af te halen. In nog geen halve minuut is alles geïnstalleerd of verwijdert. Er komt zelfs geen sleutel of schroevendraaier aan te pas.
Heb je een halve minuut nodig om dat eraf te halen ? Ge drinkt dan ondertussen nog een koffieke zeker
Ik vind het persoonlijk een domme vraag van mij, maar het is natuurlijk het beste dat je alles eraf haalt eens je je fiets gaat afspuiten met water waarschijnlijk. Alles is bij mij nu vrij snel demonteerbaarn, enkel dat Y-kabeltje heb ik vastgesnoerd. Zou dat kwaad kunnen moest daar water overlopen? Of ingangen dan snel afplakken met tape?
- nebraz
- Mountainbiker
Ik zie niet in waarom ik die kabel zou vastsnoeren.
Als alles in elkaar zit heb je een gesloten circuit waardoor er bijna geen water aan de contactpunten kan komen. Als je er uw kabeltje alleen laat aanhangen kan er water in de contacten.
Alles eraf nemen is natuurlijk het beste voor je hem afspuit. Voor die paar seconden tijd die je nodig hebt om alles te demonteren zou ik het risico niet nemen in ieder geval.
Als alles in elkaar zit heb je een gesloten circuit waardoor er bijna geen water aan de contactpunten kan komen. Als je er uw kabeltje alleen laat aanhangen kan er water in de contacten.
Alles eraf nemen is natuurlijk het beste voor je hem afspuit. Voor die paar seconden tijd die je nodig hebt om alles te demonteren zou ik het risico niet nemen in ieder geval.