Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
- woutvc
- Mountainbiker
Ronny,
Aangezien jij in Zulte woont en ik eigenlijk dagelijks passeer op de E17 langs Kruishoutem, kan ik misschien elke aflevering op een DVD-RW zetten.
en deze bij jouw afgeven.
Zo kan jij ze op internet zetten en de hongerige wolven voeden :)
Die DVD-RW, zou ik wel terug willen en dan zijn er natuurlijk geen kosten.
zie jij dit zitten ?
Ik wil wel dan nog 5 afleveringen per DVD zetten (om de kwaliteit te behouden is dit beperkt tot 5) voor al diegene die een DVD willen.
Maar op die manier kunnen we veel mensen de toegang sneller geven.
Zie jij dit zitten ?
Aangezien jij in Zulte woont en ik eigenlijk dagelijks passeer op de E17 langs Kruishoutem, kan ik misschien elke aflevering op een DVD-RW zetten.
en deze bij jouw afgeven.
Zo kan jij ze op internet zetten en de hongerige wolven voeden :)
Die DVD-RW, zou ik wel terug willen en dan zijn er natuurlijk geen kosten.
zie jij dit zitten ?
Ik wil wel dan nog 5 afleveringen per DVD zetten (om de kwaliteit te behouden is dit beperkt tot 5) voor al diegene die een DVD willen.
Maar op die manier kunnen we veel mensen de toegang sneller geven.
Zie jij dit zitten ?
Wouter
Normaal gezien slaag ik er zelf in om de afleveringen digitaal op te nemen, behalve aflevering 5, was het door de programmawijziging van VT4 dit mij compleet ontgaan. De Hauppage scheduler op mijn PC, staat ingesteld om elke zaterdag deze aflevering op te nemen, maar hij moet dan wel aan staan
Mocht ik nog eens een aflevering missen, dan zullen we op deze manier het regelen, maar voorlopig is dit niet nodig. Alvast bedankt voor dit prachtig voorstel.
Thx
Herder Ronny
Normaal gezien slaag ik er zelf in om de afleveringen digitaal op te nemen, behalve aflevering 5, was het door de programmawijziging van VT4 dit mij compleet ontgaan. De Hauppage scheduler op mijn PC, staat ingesteld om elke zaterdag deze aflevering op te nemen, maar hij moet dan wel aan staan
Mocht ik nog eens een aflevering missen, dan zullen we op deze manier het regelen, maar voorlopig is dit niet nodig. Alvast bedankt voor dit prachtig voorstel.
Thx
Herder Ronny