3/02/2007 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Sijsele was voor mij mijn eerste toertocht en het was zeer leuk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Véél nieuwe, mooie stroken leren kennen die ik, ook al kom ik uit de buurt, niet kende.
witje
Kerstman

Post by witje »

al dat volk zien paseren zaterdag en niemand die gestopt is (of durfden ze niet?????) [-X
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

witje wrote:al dat volk zien paseren zaterdag en niemand die gestopt is (of durfden ze niet?????) [-X
De hele rit niet anders gedaan met Traxer en Filliberke,dan zoeken naar nen bouwwerf,maar niet gevonden,of was het op het laatst van de rit?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

witje wrote:al dat volk zien paseren zaterdag en niemand die gestopt is (of durfden ze niet?????) [-X
Wel uitgekeken naar een bouwwerf, maar niet gevonden (te snel gereden zeker?) :oops:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

en dorst, dorst, dorst... #-o #-o #-o
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Volgend jaar zet je beter een bordje we zullen wel stoppen dan want zoals grote plateau en traxer hier melden heel de rit rondgekeken maar helaas niet gevonden #-o #-o #-o was het in het begin of op het einde van de rit dienen bouwwerf?????????????????????
witje
Kerstman

Post by witje »

diene bouwwerf was op het einde van de minnesnelweg, op de rechterkant.
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

mooie toch, mooi weer, veel off-road en een proper fietske (voor de verandering) meer moet da nie zijn :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

moviestar wrote:bovenvermelde commentaren moet ik beamen, gewoon een schitterende tocht in een mooi weertje :bounce:

@geertje ja ja een relaxe toer gereden met m'n collega superiabiker Stefaan, hij deed vandaag z'n wederoptreden na 2 maanden gekwetst te zijn, na 30 km was z'n pijp uit en werd het een slakkegangetje naar de finish.
denk da'k jullie op 't eind, bij 't buitenrijden van ryckevelde-bos, voorbijgestoken heb... ook aangekomen rond 11u15 ? :wink:

sijsele was een mooie TT idd, heb de 36 km gereden en ferm content over parcours, weer, bevoorrading, bike-wash en après 8)
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmorgen deze super TT in Sijsele gereden.
Vorig jaar TT gereden in Zomergem, ook niet mis maar meer road.

Parcours Sijsele lag prima voor mij: veel off-road, prachtige single-tracks en veel bos/landweggetjes.
Dikke pluim voor de organisatie.

Grote tour afgelegd, bijna 47 km op de teller à 22,4 gemid.
Als 't van mij afhangt zijn we der volgend jaar terug bij !
Post Reply