04/02/2007 Torhout (BBR)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

torhout

Post by sofeurken »

tussen de mistslierten toch torhout gevonden.goede uitpeiling,zeer goeie bevoorrading en een lekker fris douchken met nog een gezellige drukte achteraf ,plus een goeie stute.we hebben nu ook eens een kasteel van dichtby kunnen zien(wynendale ?)alhoewel ik van dat toerke rondom iets anders verwacht had maar allee dat is cultuur zeker.ook nog een eindje meegereden met enkele forumleden,echte westfluten!48km 24gem met slechte benen
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

prachtige tocht , jammer van de mist.
Aan een huis gepasserd bijna op einde van de tocht, waar een horde mtbfietsen stonden, er was veel rumoer,ik denk dat t daar was dat er een extra stop ingelast werd voor vele, zoals hier op de site vermeld was. Bravo voor de vriendenkring van de brandweer, volgend jaar kom ik zeker terug.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Gisteren ook met zijn driën rond 11.30h naar Torhout afgezakt voor de 49Km. Het werd een rustig tochtje.
De parcours lagen er zeer goed bij en we konden ten volle geniet.
De parcours waren wel platter dan we gewoon zijn maar dit is streekafhankelijk é.Het toppunt was natuurlijk het aangelegd parcour aan het speelplein. Het rondje rond het kasteel vond ik ook wel eens iets anders. Op de laatste 8km wou ik er nog een lap opgeven maar er lag nergens geen modderstrook meer. Jammer. Maar als je de streek kent weet je dat het niet altijd mogelijk is om 100% offroad te voorzien.Ik denk dat ze toch bijna het maximum aan fungehalte uit de brand hebben gesleept. :wink:

Na de rit konden we onze fiets afspuiten (de bikewash was dik in orde maar ja brandweerlui moet je zoiets niet leren). Daarna nog een leffe en een boterham of 5. Ze bleven maar rond komen :-D. Daarna nog een enquette afgenomen geweest en derna terug naar huis.

T'was een leuk tochtje voor herhaling vatbaar.
Bedankt aan de bierpompen van Torhout =D> =D> =D>
mutmong
Mountainbiker

aan de mannen van de MTB club in Koekelare...

Post by mutmong »

Aan de mannen van de club in Koekelare die gestopt zijn om mij te helpen met de platte band: BEDANKT é MANNEN.
Hopelijk schiet er van die 20euro(na aftrek voor een binnenband en twee gasflesjes) nog genoeg geld over om elk een Leffe te drinken!
GRTZ,
Guy De Deckere
bleken (wacky racer)
Mountainbiker

Post by bleken (wacky racer) »

filiberke wrote:
bleken (wacky racer) wrote:mooie rit, ook terug vd 50km
heel mooi technisch stukje in het bos (zit deze er altijd in?)

zalige douches, heel goeie bewegwijzering en uitstekende bevoorradingen

:)
Dat stukje bos zit in iedere tocht die je in torhout rijdt,het is niet lang maar steeds leuk om er doorheen te rijden je moet het in november op den nachttocht van katrien 20 eens komen proberen dan is het echt leuk :drunk: :drunk:Was dat jij waar grote plateau en ikke even wacky racer geroepen hebben aan de aankomst??????????
geen idee :) ik heb niets gehoord... rond hoe laat was het? weet je welk merk van mtb het was? kleur?
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Wacky Racer Bontempi wrote:De Wacky Racers zullen massaal aanwezig zijn en voor het eerst in onze offieciele koerskledij 8)
k heb jullie kostuum gezien, maf hoor
k kwam jullie olijke bende ook al tegen op kemmel, toffe bende
groetjes en tot een volgende
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

bleken (wacky racer) wrote:
filiberke wrote:
bleken (wacky racer) wrote:mooie rit, ook terug vd 50km
heel mooi technisch stukje in het bos (zit deze er altijd in?)

zalige douches, heel goeie bewegwijzering en uitstekende bevoorradingen

:)
Dat stukje bos zit in iedere tocht die je in torhout rijdt,het is niet lang maar steeds leuk om er doorheen te rijden je moet het in november op den nachttocht van katrien 20 eens komen proberen dan is het echt leuk :drunk: :drunk:Was dat jij waar grote plateau en ikke even wacky racer geroepen hebben aan de aankomst??????????
geen idee :) ik heb niets gehoord... rond hoe laat was het? weet je welk merk van mtb het was? kleur?
Het was iemand met zo een tof teneu aan maar naar de fiets heb ik helaas niet gekeken en naar het uurwerk ook niet #-o #-o #-o
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

frawiwi wrote: Aan een huis gepasserd bijna op einde van de tocht, waar een horde mtbfietsen stonden, er was veel rumoer,ik denk dat t daar was dat er een extra stop ingelast werd voor vele, zoals hier op de site vermeld was. .
Heb je het bord ingang plubliek niet gezien??????????????Volgende keer stoppen he en even goeien dag zeggen wij bijten niet zulle :roll: :roll:
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

filiberke wrote:
frawiwi wrote: Aan een huis gepasserd bijna op einde van de tocht, waar een horde mtbfietsen stonden, er was veel rumoer,ik denk dat t daar was dat er een extra stop ingelast werd voor vele, zoals hier op de site vermeld was. .
Heb je het bord ingang plubliek niet gezien??????????????Volgende keer stoppen he en even goeien dag zeggen wij bijten niet zulle :roll: :roll:
t was inwynendaele he, volgend jaar stop ik zeker.
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Ons verslag aangevuld met foto's in te zien op onze website http://www.wackyracers.be onder de rubriek nieuws.
Post Reply