@ Katrien: volgende keer hang een grote drapeau uit en vier extra dorstigen kunt u laven!!
Vlak parcours maar een goed om terug te herbeginnen, goede bepijling GROOT en duidelijk, heeft een van ons zeker nodig !
Post by Kamikaze-Ian »
Post by grote plateau »
@ nelle:en gij die normaal niet drinkt;ge zijt hoe bezig.Nelle wrote:Mooie tocht gereden met grote plateau, filiberke, fast en lichterveldenaerke aan een gematigd tempo.
Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met
jeneverke's.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was dik in orde![]()
![]()
Hopelijk tot volgend jaar
Post by Kamikaze-Ian »
tja Tis maar dat ge het weet hé, niet getreurd zo was er meer voor jullie ist niet??grote plateau wrote:@ nelle:en gij die normaal niet drinkt;ge zijt hoe bezig.Nelle wrote:Mooie tocht gereden met grote plateau, filiberke, fast en lichterveldenaerke aan een gematigd tempo.
Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met
jeneverke's.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was dik in orde![]()
![]()
Hopelijk tot volgend jaar![]()
Inderdaad weer een leuk toerke gereden met goeie bepijling en prima bevoorradingen aan een gezapig tempo(had slechte beentjes vandaag,maar zo viel het niet op![]()
)
@ Katrien 20 en XIII:bedankt voor de hartelijke ontvangst en de heeeerlijke tiramisu,chocolademousse,wortegemsen,
.......vol au vent
,....
Wat dat bij sommigen allemaal niet teweegbrengt:iedereen begon plots te VLIEGEN![]()
;sommigen zelfs in de beruchte HAAG op het einde
![]()
![]()
![]()
Bijna een breuk gelachen.(Ook VTTtje zal nog weten van vorig jaar welke haag het was)
@kamikaze-ian:er stond nogthans een groot plakkaat:"ingang bezoekers"
Aan de inrichtende pompiers:dikke proficiat en tot volgend jaar.
Post by fast & furious »
Ge vergeet nog de koekskes,de bananenNelle wrote:Mooie tocht gereden met grote plateau, filiberke, fast en lichterveldenaerke aan een gematigd tempo.
Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met taart, chocomousse en
jeneverke's.
Het was dik in orde![]()
![]()
Hopelijk tot volgend jaar
Post by Lichterveldenaere »
Daarom had ik dus zo weinig achterstand!!!grote plateau wrote: Inderdaad weer een leuk toerke gereden met goeie bepijling en prima bevoorradingen aan een gezapig tempo(had slechte beentjes vandaag,maar zo viel het niet op![]()
)
Was die laatste luxe bevoorrading dan niet te laat als jij daar vleugels van krijgt????????????Lichterveldenaere wrote:. Eerste bevoorrading misschien wat te vroeg, maar beide waren ruim voorzien. Bepijling was goed, net als de bikewash en de douches. Ook bedankt aan de medebikers die me niet meteen helemaal losreden en vooral aan Katrien20 en XIII voor de extra luxe bevoorrading. Ik had precies vleugels daarna, maar voor de Fast was het precies nog erger.
Dat stukje bos zit in iedere tocht die je in torhout rijdt,het is niet lang maar steeds leuk om er doorheen te rijden je moet het in november op den nachttocht van katrien 20 eens komen proberen dan is het echt leukbleken (wacky racer) wrote:mooie rit, ook terug vd 50km
heel mooi technisch stukje in het bos (zit deze er altijd in?)
zalige douches, heel goeie bewegwijzering en uitstekende bevoorradingen
:)
Post by Motorbiker »
Post by Lichterveldenaere »
Er zijn nu eenmaal veel TT's in Torhout en om het met een dooddoener te zeggen: we kunnen moeilijk aardewegen bijleggen. Nu en dan bots je wel eens op iets nieuws, maar worden andere wegen weer afgesloten. Hou overigens ook rekening met Bos & Groen. In een openbaar (en zelfs in sommige private) bos doe je niet wat je wil hoor.motorbiker wrote: Torhout is en blijft een prima tocht. Echter na enkele malen ken je de streek en is het verrassingselement verdwenen. Het viel mij op tijdens de apres dat er geen enkel woord over het parcour werd gerept.
Wat ik even wens op te merken is dat naar mijn mening, alle vaste waarden onder de tt organisatie's moeten blijven innoveren. Uitzoeken waar ze - buiten een perfecte bepijling, bevoorrading, inschrijving, ... - ons kunnen blijven begeesteren.
Torhout heeft een streek met mogelijkheden.
Zo vond ik de Warande veel te braaf. En bleven de bospassage's teveel dreefje in, dreefje uit.
Enkel De Haag was weer top.
Meer van dat a.u.b.