Is mtbiken met een vaste voorvork onverantwoord?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.

Is mtbiken met een vaste voorvork onverantwoord?

ja
41
21%
nee
155
79%

Total votes: 196

Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

@Daelman; No offence, maar met naamkaartjes smijten zal de discussie geen extra waarde geven...
Daarom heb ik het ******-gedeelte in je reply gewist. Ik ben er zeker van dat je dat wel begrijpen kan. :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

no prob...was effe in men kwade positie na die 6 pagina's hier gelezen te hebben. 8)
Tom-pson
Mountainbiker

Post by Tom-pson »

MADRISTA666 wrote:En toch blijf ik bij men standpunt, bye the way voorvorken bestaan al véééééééééééll langer hoor dan 8jaar.
Echt waar als je fameus wilt MTB'en ( en ni zo'n TT waar je meer op de baan rijd dan iets anders ) heb je een voorvork nodig.
Voila en meer ga ik er niet meer over zeggen, jullie weten wa ik vind van een cyclocross vélo met vaste vork
read: KLIK
Vooral tbegin en "geschiedenis"...

Zo'n topic over ne velo zeg :lol:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

@daelman

manmanman zo'n zever heb ik nu og nooit gehoort zie van dat droppen met vaste vork!!!! :lol: :lol: :lol: #-o daar lig ik dus dubbel mee!!!
nen molshoop is genen drop hé
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Voorveringen 8 jaar oud? Dat zou betekenen dat 1999 het eerste jaar met voorveringen was... Wat een gezever.. Hier liggen een hele hoop veel oudere boekskes waaruit ik anders kan bewijzen... Mijn eerste voorvering was btw een Manitou Answer Three, in... jawel, 1993 :-?
Oh, en kijk eens wat ik hier nu vind... Zowaar een FULLY uit 1993 met deze vork (vooraan en achteraan :lol: ).
Image
Droombike trouwens...
En deze was nog niet eens de eerste, RS had in alle geval in samenwerking met specialized in 1991 al een fully, de eerste fsr. Ook deze zal wel niet de eerste full geweest zijn, dus kom hier niet zeggen dat een verende vork maar 8 jaar bestaat he, als je een wil zien, ik heb nog een RS Indy SL liggen van ik denk 1997.. En Arno nog een Marzocchi XC600 en onderdelen van de manitou three in kwestie.. :lol: #-o
Btw, u vroeg een RS uit 1991?
Image
Waar google al niet goed voor is...
Last edited by Hubertje on Mon 05 Feb 2007 11:55, edited 3 times in total.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Ferm machien dienen manitou =D>
Tjorque
Mountainbiker

Post by Tjorque »

't begint wel een beetje een ambras topicske te worden hé :)

'k denk dat de eerste geveerde fietsen idd al wel wa ouder zijn, maar tegen dat de verende toestanden "mainstream" waren en niet enkel voor de mtb elite, zal daelman er toch ook niet heel ver naast gezeten hebben hé ;)

Ma soit, 't is mss tijd da dees topic eens een slotje krijgt, kwestie van genen ambras te beginne maken over wat iemand z'n persoonlijke voorkeur is.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

awel da vind ik ook zie!!! doe maar op slot
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

wijze woorden van mr tjorque...
Het belangrijkste aan onze sport is idd dat iedereen zich amuseert, waar hij nu ook mee rijdt!
Tjorque
Mountainbiker

Post by Tjorque »

Hubertje wrote:wijze woorden van mr tjorque...
Het belangrijkste aan onze sport is idd dat iedereen zich amuseert, waar hij nu ook mee rijdt!
idd, 'k gaan sewes nogis mé den oxford "oudewijve vlo" gaan dirt jumpen sé :lol: :lol: (haha, grapje, maar waar is den tijd 8) )
Post Reply