Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

Herder Timmy
Mountainbiker

Post by Herder Timmy »

We love you ronny, we do, ... =D> =D> =D> =D> =D>
=D> =D> Merci he =D> =D> =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Tom-pson wrote: Hebt ge nog links van vorige episodes?
Nope, je moet eens in de vorige posts van deze topic snuffelen, als ze nog online staan.
Tom-pson wrote:btw als je files upload op rapidshare.de (of .com) dan blijven je links normaal tot 30 dagen na de laatste download actief :bounce: (tenzij je een rs-acc hebt)
Thx voor de tip, en inderdaad 'k heb een RS account.
Beepee
Mountainbiker

Post by Beepee »

Wederom herder Ronny bedankt...
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

sorry dat ik eventjes off topic kom ,maar mischien een domme vraag ,maar ik ben niet zo handig in computergebruik :oops: , heb het bestand kunnen downloaden maar ik kan het niet afspelen, heb geprobeert met mediaplayer maar dat lukt niet :-? welk programma gebruiken jullie, of doe ik weer iets mis #-o .
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

mtb arno wrote:sorry dat ik eventjes off topic kom ,maar mischien een domme vraag ,maar ik ben niet zo handig in computergebruik :oops: , heb het bestand kunnen downloaden maar ik kan het niet afspelen, heb geprobeert met mediaplayer maar dat lukt niet :-? welk programma gebruiken jullie, of doe ik weer iets mis #-o .
FLV player?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

XC-SjoerieMoerie wrote: FLV player?
FLV Player of met Riva FLV Player waarmee ik mijn mpeg2 bestand heb gecodeerd naar een FLV bestand.

Good luck!

Herder Ronny
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

vree bedankt :-D heb ze kunnen bekijken.
bravo voor herder ronny =D> =D>
Granyvanlubiker
Mountainbiker

Post by Granyvanlubiker »

zenuwwachtigheid bij die dopingcontrole in Schotland, zowel bij hem (veel praten) als zijn entourage (bezorgd kijkende broer), en daarna een hoogst uitzonderlijke opgave wegens 'platte moraal' (toeval allicht)
Cyclon ik vind het jammer dat je niet meer in de Fluppe gelooft, als je zo naar het programma kijkt zou je er beter mee stoppen! Als je achter alles iets zoekt amai plezant dan....! Filip heeft ongelooflijk diep gezeten, hij zag het absoluut niet meer zitten, na het verdict van z'n schorsing was Filip een vod, hij was helemaal niet meer de verbeten mountainbiker van voordien, maar nu bijna 30 maanden later is hij terug wat z'n vorig leven aan het opnemen! Hij is nog altijd een vat vol twijfels! Maar ik weet zeker dat hij sterker uit die periode is gekomen! Dus nog eens respect Filip;)
En trouwens wie heeft er nu geen afkeer van controleurs.....
Als er nu nog altijd mensen zijn die twijfelen aan het zuiver rijden van Filip, dan moet ik eens hard met hen lachen, want die mensen zijn echt te simpel voor woorden....sorry!

En die begroetingen, die doet hij enkel met z'n familie en z'n echte vrienden, zij die hem zijn blijven steunen tijdens en na de schorsing! Logisch dus dat hij dat doet!
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

rumble101 wrote:Na de gemiste aflevering van vorige week heb ik ondertussen aflevering 6 geupload in het bekende formaat. Je kan deze hier downloaden vanaf een rapidshare.com link. Op rapidshare.com blijven de links niet lang actief, hooguit een paar dagen, dus het leven is voor de rappen :-) Filewind.com heb ik vaarwel gezegd, daar ik na 3 x uploaden geen URL kreeg, ben ik overgestap naar een stabielere fileshare website.

Er is een DVD onderweg naar mijn brievenbus met aflevering 5 (vorige week zaterdag) erop, en deze zal ik op dezelfde manier uploaden. Wordt vervolgd deze week...

Veel kijk plezier en tot laters :oops: :oops:

gr

THE BEAST

Herder Ronny
dam dam juist gemist
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

De DVD's zijn onderweg voor diegene die de 1ste 5 afleveringen op DVD wilden hebben.
Post Reply