Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Herder Timmy
- Mountainbiker
Nope, je moet eens in de vorige posts van deze topic snuffelen, als ze nog online staan.Tom-pson wrote: Hebt ge nog links van vorige episodes?
Thx voor de tip, en inderdaad 'k heb een RS account.Tom-pson wrote:btw als je files upload op rapidshare.de (of .com) dan blijven je links normaal tot 30 dagen na de laatste download actief(tenzij je een rs-acc hebt)
- Sjoerie
- Mountainbiker
FLV player?mtb arno wrote:sorry dat ik eventjes off topic kom ,maar mischien een domme vraag ,maar ik ben niet zo handig in computergebruik, heb het bestand kunnen downloaden maar ik kan het niet afspelen, heb geprobeert met mediaplayer maar dat lukt niet
welk programma gebruiken jullie, of doe ik weer iets mis
.
FLV Player of met Riva FLV Player waarmee ik mijn mpeg2 bestand heb gecodeerd naar een FLV bestand.XC-SjoerieMoerie wrote: FLV player?
Good luck!
Herder Ronny
-
Granyvanlubiker
- Mountainbiker
Post by Granyvanlubiker »
Cyclon ik vind het jammer dat je niet meer in de Fluppe gelooft, als je zo naar het programma kijkt zou je er beter mee stoppen! Als je achter alles iets zoekt amai plezant dan....! Filip heeft ongelooflijk diep gezeten, hij zag het absoluut niet meer zitten, na het verdict van z'n schorsing was Filip een vod, hij was helemaal niet meer de verbeten mountainbiker van voordien, maar nu bijna 30 maanden later is hij terug wat z'n vorig leven aan het opnemen! Hij is nog altijd een vat vol twijfels! Maar ik weet zeker dat hij sterker uit die periode is gekomen! Dus nog eens respect Filip;)zenuwwachtigheid bij die dopingcontrole in Schotland, zowel bij hem (veel praten) als zijn entourage (bezorgd kijkende broer), en daarna een hoogst uitzonderlijke opgave wegens 'platte moraal' (toeval allicht)
En trouwens wie heeft er nu geen afkeer van controleurs.....
Als er nu nog altijd mensen zijn die twijfelen aan het zuiver rijden van Filip, dan moet ik eens hard met hen lachen, want die mensen zijn echt te simpel voor woorden....sorry!
En die begroetingen, die doet hij enkel met z'n familie en z'n echte vrienden, zij die hem zijn blijven steunen tijdens en na de schorsing! Logisch dus dat hij dat doet!
- BEASTY
- Mountainbiker
dam dam juist gemistrumble101 wrote:Na de gemiste aflevering van vorige week heb ik ondertussen aflevering 6 geupload in het bekende formaat. Je kan deze hier downloaden vanaf een rapidshare.com link. Op rapidshare.com blijven de links niet lang actief, hooguit een paar dagen, dus het leven is voor de rappenFilewind.com heb ik vaarwel gezegd, daar ik na 3 x uploaden geen URL kreeg, ben ik overgestap naar een stabielere fileshare website.
Er is een DVD onderweg naar mijn brievenbus met aflevering 5 (vorige week zaterdag) erop, en deze zal ik op dezelfde manier uploaden. Wordt vervolgd deze week...
Veel kijk plezier en tot laters![]()
![]()
gr
THE BEAST
Herder Ronny