04/02/2007 Torhout (BBR)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

Na enkele weken op non actief te hebben gestaan (aant snowboarden geweest) was dit mijn eerste officiële rit en ik moet zeggen ik en de tocht waren beide heel goed, alhoewel we maar van één van de drie bevoorradingen hebben gebruik gemaakt (katrien haar terraske hebben we dus niet gezien en de eerste was al vrij voeg na 10 km). met een gem van 22,8 is dat niet slecht gereden dacht ik.
@ Katrien: volgende keer hang een grote drapeau uit en vier extra dorstigen kunt u laven!! :-)

Vlak parcours maar een goed om terug te herbeginnen, goede bepijling GROOT en duidelijk, heeft een van ons zeker nodig !
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Nelle wrote:Mooie tocht gereden met grote plateau, filiberke, fast en lichterveldenaerke aan een gematigd tempo.
Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met
jeneverke's. :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Het was dik in orde =D> =D>

Hopelijk tot volgend jaar
@ nelle:en gij die normaal niet drinkt;ge zijt hoe bezig. #-o

Inderdaad weer een leuk toerke gereden met goeie bepijling en prima bevoorradingen aan een gezapig tempo(had slechte beentjes vandaag,maar zo viel het niet op :lol: :wink: )

@ Katrien 20 en XIII:bedankt voor de hartelijke ontvangst en de heeeerlijke tiramisu =D> ,chocolademousse,wortegemsen, :drunk: .......vol au vent =P~ ,....

Wat dat bij sommigen allemaal niet teweegbrengt:iedereen begon plots te VLIEGEN :bounce: :bounce: ;sommigen zelfs in de beruchte HAAG op het einde :lol: :lol: :lol: :lol: Bijna een breuk gelachen.(Ook VTTtje zal nog weten van vorig jaar welke haag het was)

@kamikaze-ian:er stond nogthans een groot plakkaat:"ingang bezoekers"

Aan de inrichtende pompiers:dikke proficiat en tot volgend jaar. =D>
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

grote plateau wrote:
Nelle wrote:Mooie tocht gereden met grote plateau, filiberke, fast en lichterveldenaerke aan een gematigd tempo.
Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met
jeneverke's. :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

@ nelle:en gij die normaal niet drinkt;ge zijt hoe bezig. #-o

Inderdaad weer een leuk toerke gereden met goeie bepijling en prima bevoorradingen aan een gezapig tempo(had slechte beentjes vandaag,maar zo viel het niet op :lol: :wink: )

@ Katrien 20 en XIII:bedankt voor de hartelijke ontvangst en de heeeerlijke tiramisu =D> ,chocolademousse,wortegemsen, :drunk: .......vol au vent =P~ ,....

Wat dat bij sommigen allemaal niet teweegbrengt:iedereen begon plots te VLIEGEN :bounce: :bounce: ;sommigen zelfs in de beruchte HAAG op het einde :lol: :lol: :lol: :lol: Bijna een breuk gelachen.(Ook VTTtje zal nog weten van vorig jaar welke haag het was)

@kamikaze-ian:er stond nogthans een groot plakkaat:"ingang bezoekers"

Aan de inrichtende pompiers:dikke proficiat en tot volgend jaar. =D>
tja Tis maar dat ge het weet hé, niet getreurd zo was er meer voor jullie ist niet??
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Uitgebreide bevoorading gehad bij Katrien20 met taart, chocomousse en
jeneverke's.

Ge vergeet nog de koekskes,de bananen
en de coca's,hihi =D> =D>
Het was inderdaad een mooi tochtje dat de brandweermannen weer in elkaar gestoken hadden,alleen jammer dat er op een kilometer van het einde een haag op de baan sprong :drunk: :drunk: !!!

tot volgend jaar mannen.de Fast
PS;Katrien&Rudy,nogmaals bedankt voor de jenevers en toebehoren =D> =D> =D> =D> =D>
tot volgende week in Westouter,de Fast
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

grote plateau wrote: Inderdaad weer een leuk toerke gereden met goeie bepijling en prima bevoorradingen aan een gezapig tempo(had slechte beentjes vandaag,maar zo viel het niet op :lol: :wink: )
Daarom had ik dus zo weinig achterstand!!! #-o

Deze morgen ook nog eens afgezakt naar Torhout. Het was een klassieke tocht voor Torhout met de gekende maar gesmaakte stroken in Wijnendale, Ichtegem en Aartrijke. Ietsje minder vlot berijdbaar dan in Sijsele gisteren, maar buiten die ene strook in Aartrijke eigenlijk vlot bollend. De Warande was zoals gewoonlijk genieten. Minder leuk was natuurlijk de mist die maar bleef hangen. De zon leek er eventjes door te breken, maar zou uiteindelijk wachten tot we terug waren. Vreselijk vervelend als je een bril draagt #-o .

Voor de rest een goede organisatie. Eerste bevoorrading misschien wat te vroeg, maar beide waren ruim voorzien. Bepijling was goed, net als de bikewash en de douches. Ook bedankt aan de medebikers die me niet meteen helemaal losreden en vooral aan Katrien20 en XIII voor de extra luxe bevoorrading. Ik had precies vleugels daarna :drunk: , maar voor de Fast was het precies nog erger.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Lichterveldenaere wrote:. Eerste bevoorrading misschien wat te vroeg, maar beide waren ruim voorzien. Bepijling was goed, net als de bikewash en de douches. Ook bedankt aan de medebikers die me niet meteen helemaal losreden en vooral aan Katrien20 en XIII voor de extra luxe bevoorrading. Ik had precies vleugels daarna :drunk: , maar voor de Fast was het precies nog erger.
Was die laatste luxe bevoorrading dan niet te laat als jij daar vleugels van krijgt???????????? :lol: :lol: :lol:
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

bleken (wacky racer) wrote:mooie rit, ook terug vd 50km
heel mooi technisch stukje in het bos (zit deze er altijd in?)

zalige douches, heel goeie bewegwijzering en uitstekende bevoorradingen

:)
Dat stukje bos zit in iedere tocht die je in torhout rijdt,het is niet lang maar steeds leuk om er doorheen te rijden je moet het in november op den nachttocht van katrien 20 eens komen proberen dan is het echt leuk :drunk: :drunk:Was dat jij waar grote plateau en ikke even wacky racer geroepen hebben aan de aankomst??????????
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Torhout is en blijft een prima tocht. Echter na enkele malen ken je de streek en is het verrassingselement verdwenen. Het viel mij op tijdens de apres dat er geen enkel woord over het parcour werd gerept.
Wat ik even wens op te merken is dat naar mijn mening, alle vaste waarden onder de tt organisatie's moeten blijven innoveren. Uitzoeken waar ze - buiten een perfecte bepijling, bevoorrading, inschrijving, ... - ons kunnen blijven begeesteren.
Torhout heeft een streek met mogelijkheden.
Zo vond ik de Warande veel te braaf. En bleven de bospassage's teveel dreefje in, dreefje uit.
Enkel De Haag was weer top.
Meer van dat a.u.b.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

motorbiker wrote: Torhout is en blijft een prima tocht. Echter na enkele malen ken je de streek en is het verrassingselement verdwenen. Het viel mij op tijdens de apres dat er geen enkel woord over het parcour werd gerept.
Wat ik even wens op te merken is dat naar mijn mening, alle vaste waarden onder de tt organisatie's moeten blijven innoveren. Uitzoeken waar ze - buiten een perfecte bepijling, bevoorrading, inschrijving, ... - ons kunnen blijven begeesteren.
Torhout heeft een streek met mogelijkheden.
Zo vond ik de Warande veel te braaf. En bleven de bospassage's teveel dreefje in, dreefje uit.
Enkel De Haag was weer top.
Meer van dat a.u.b.
Er zijn nu eenmaal veel TT's in Torhout en om het met een dooddoener te zeggen: we kunnen moeilijk aardewegen bijleggen. Nu en dan bots je wel eens op iets nieuws, maar worden andere wegen weer afgesloten. Hou overigens ook rekening met Bos & Groen. In een openbaar (en zelfs in sommige private) bos doe je niet wat je wil hoor.
Wat uiteraard niet wegneemt dat elke organisatie steeds wel probeert iets te veranderen.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

ik begrijp beide standpunten : woon zelf in torhout (de pompierrit van gisteren passeerde zelfs aan m'n voordeur :wink: ) en ken de streek dus erg goed (bloso-route al ne keer of 5 gereden, nacht-VTT in november en Flandria-TT 2 weken geleden nog)... het is gelukkig een dankbare regio om mtb-parcours te gaan uittekenen, maar die van gisteren was er voor mij nu ook even te veel aan : weer diezelfde bossen, dezelfde passages, enz... dus werd het zaterdag sijsele en zondag uitslapen... met de taterende bikers die onder m'n slaapkamerraam passeerden :-D
Post Reply